Katselin MOT lukien herrojen kehonkieltä. Suut kyllä puihuivat mutta keho puhui omaa kieltään. Herrat olivat kuin pikkupoikia jäätyään kiinni omanvarkaista.
Tässä on ottanut näemmä yksi puolustaaksensa Rabbe Grönblomia. On vähän kinkkinen homma puolustella. Fableable muistaa osittain näitä asioitra. Toriparkista Grönblom teki idean, mutta rahat loppui silloin. Oopperatalo piti tulla Central hotellin pihaan, loppu rahat. Oman laivan piti tuoda oopperaväen Cenral oopperaan. Loppu rahat. Royal Wasa kaatui Yhdyspankin syliin,
loppui rahat. Kyllä Grönblomilla ideoita on mutta siinä on yksi pulma, pitää olla rahaa.
Rabbella on pitsaidea, se on ollut tuottoisa ja parempi on pysyä siellä.
Kuinka Grönblom saa jättää kaupungille laskut maksamatta pitkältä ajalta kun minua kepitetään
viikon laskusta. On Pentilolä ja Rabbella iso ero. Säännöt on vain minua varten?

??
Näin tuttavan pankinjohtajan ja kysyin jos saisin 300000 euroa korottoman lainan ilman takaisinmaksua. En ota takauksiakaan kontolleni. Ei kuulemma järjesty.
Asiat pitää yksinkertaistaa, eikä selitellä. Ja kyllä myyjäkin on vastuussa mitä myy, siitä on monta esimerkkiä. En myy koiraani sellaiselle joka on tuomittu eläinrääkkäyksestä. Turha on kuvitella että Grönblom ei muka tiennyt kenelle hän paattinsa myi alihintaan. Moinen on hurskatelua.
Olis kattonut netistä, sieltähän se oli paljastunut. Suomen kansan edessä Grönblom tekee itsensä tyhmäksi.
Tämä alkaa tavallista populia kyllästyttää että yksi toimeentukea yhteiskunnalta 10,5 miljoona
ja toinen riitelee toimeentulotuesta sosiaalivirkailijan kanssa yhdestä sentistä. Tuen ja tuen saajalla on hirvittävän suuri.
RG-linen tilinmpäätöksen saa maistraatista kaupparekisteristä. Hakekaa nyt sieltä tietoa päätöksen teosta. Kunj minä haen firmalleni, siinä pitää esittää pankille tilinpäätökset kolmelta vuodelta, talousarviot, Kaupparekisteriotteet jne. Ja tämä julkinen asia hoidetaan salaisuudessa,
minun asiat ei ole ollenkaan salaisia.
Yksinkertaistetaan välillä asioita.
Pentti Suksi