-tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Tottahan toki, mutta eräänlainen viisaudenalku on myös, jos ymmärtää missä ne tynnyrit kolisevat.
Pyydän saada muistuttaa, että olen esittänyt vain kohteliaasti sinulle ja Pentille, kummallekin pari kysymystä - teidän omista heitoistanne, joihin teiltä ei löydy munaa vastata tyhjentävästi. Sen jälkeen sinulla on sitten vielä otsaa palata keskusteluun puhumaan tyhjistä tynnyreistä.
Muistin virkistämiseksi:
Täällä on nämä hihkurit koettaneet vähätellä rasismin vastaista kulkuetta.
Pentti Suksi
Kuka ja missä ja milloin?
Ja:
Joskus hymyilyttää, kun henkilöt, jotka puhuvat vain nostaakseen huonoa itsetuntoaan, haukkuvat Pentti Suksea rasistiksi.
Myös tähän kaivataan selvää vastausta sinun tynnyristäsi. Muussa tapauksessa voimme olettaa, että tyhjä on.
Siis kuka on haukkunut Pentti Suksea rasistiksi?
Pentille tiedoksi, minä en ole sanonut sinulle pahaa sanaa, mutta lupaan että niitä alkaa pian tulemaan, ellet tarkasta keskustelusävyäsi minua kohtaan.
Päinvastoin, olen puolustanut sinua tässä kysymyksessä, tosin valitettavasti vain sinua itseäsi vastaan.
Esitit jo Harri Niskasenkin raporttia, mutta sekin vapauttaa sinut rasismisyytteistä PRO:n puikoissa, muistathan jo ylempänä esittämäni:
Pro Vaasa ei ole esittänyt koko ryhmän yhteistä kannanottoa, joten esim. ehdokkaina olleiden, nykyisten ja entisen valtuutettujen mielipiteet olivat heidän omiaan, ei Pro Vaasan.
Kirjoituksista päätellen on kuitenkin varsin todennäköistä, että Pro Vaasa-ryhmässä suhtautuminen maahanmuuttajiin oli ja on edelleen kielteisempi kuin muissa ryhmissä.
Harras toiveeni on nähdä tässä hieman suoraselkäisyyttä. Miehet eivät pysty seisomaan kirjoitustensa takana ja alkavat sitten esittämään kaikkea muuta, tynnyreistä trolleihin. On aika helppo pitää teidän linjaanne huvittavana, joka aamu saa hyvät naurut!
Sitten vielä yksi asia Pentti:
Ette muista mitä olette kirjoittaneet muutama viikko sitten ja ilmeistä on että "poistaa" nappula on ollut ahkerassa käytössä.
Pentti Suksi
Taas yksi oletus. 
Kyllä me muistamme yleensä mitä me olemme kirjoittaneet. Mutta vielä paremmin me muistamme sen, mitä me EMME ole kirjoittaneet. Siksi saat yllä esittämäni kaltaisia kysymyksiä, jotka jäävät selvittämättä, niin kauan kun kieltäydyt tunnustamasta, että tuli taas vähän höpistyä omiaan. Sama koskee Veikkoa.
"Poistaa" nappulaa en ole käyttänyt elämässäni koskaan. Täällä sitä käyttää suurimmaksi osaksi sivun moderointi, mutta muistelen sinun saaneen joskus banniakin kun pilkoit keskustelun sen nappulan voimin. Emme juuri harrasta täällä sitä Pentti. Sitäpaitsi, eikös tuon "Poista viesti" nappulan jälkeen jää jäljelle tyhjä viestiruutu?