Tämä keskustelu tekee minut iloiseksi, kahdesta eri syystä. Ensinnäkin nauran partoihini meidän hameväelle täällä, joiden luetun ymmärtäminen on simpanssin tasolla.
Mutta olen myös todella iloinen siitä, että juuri palstan fiksuimmat jäsenet osoittavat ymmärtävänsä lukeemansa tekstiä juuri sillä tavoin, kuin olen asian pyrkinyt esittämään.
Täytyy kuitenkin esittää kysymys - ilmaisenko ajatuksiani tosiaankin niin epäselvästi, tai puutteellisesti, että minua voidaan siteerata noin karkeasti metsään??
Mitä tulee Pentti Suksen uhkailuun - erikoisista järjestelyistä, niin jokainen voi halutessaan palata tähän viestiini jossa näin esitän. Avain siihen on:
Moderoinnille voin lähettää sellaisia terveisiä...
Minusta on aika fantastista, että joku voi kääntää tästä uhkailun Pentti Suksea kohtaan.
Juuseppi on tosin - luultavasti aikaisen lauantaipullonsa vaikutuksen johdosta kuitenkin sen verran huolissaan, että vastaan hänelle, vaikka oikeastaan Jorma jo tuossa ylempänä selvittää jutut. Olen tosin epävarma, upposiko kerralla. Siis varmuuden vuoksi toiseen kertaan. Mutta kolmatta kertaa en taida enää sitten viitsiä

"Suksi sai mitä tilasi ja tulee saamaan sitä myös tulevaisuudessa, ellei ymmärrä, että hänen oma runoilunsa koskee myös häntä itseään".
- En ole sanonut Sukselle pahaa sanaa. Esitin vain mielipiteeni itse keskustelun aiheesta. Suksi alkoi nokkimaan ja silloin menetin kunnioitukseni häntä kohtaan ja vastasin samalla mitalla. Annoin hänelle myös tiedoksi, että tulen tekemään näin myös tulevaisuudessa.
Joten pallo on nyt Suksella ja hän tulee saamaan minulta kohtelun, jonka hän ansaitsee. Hänestä itsestään on sitten kiinni, millaista palautetta hän minulta tulee saamaan.
"en koe Suksea niin mielenkiintoisena henkilönä, että voisin kuvitella keskustelevani hänen kanssaan privaatisti. Mielummin katselen vaikka kuivuvaa lateksia paskahuusin seinässä"
Minusta Suksi on aika hyvä kirjoittaja. Hänen juttunsa eivät tosin kiinnosta minua pätkääkään. Minusta hän on aika tylsä ja itsepäinen äijä keskustelemaan.
En tiedä miksi minun pitäisi selitellä tätä. Sen sijaan odotan, että esität myös Sukselle saman kysymyksen. Mitä hän tarkoittaa sillä, että hän on kyllästynyt juttuihini?
Eihän minullakaan ole ollut tarve kiiruhtaa kertomaan hänelle, mitä mieltä minä hänestä olen. Olen pitänyt sen visusti omana tietonani. Ei hän minua häiritse jutuillaan, niin kauan kun hän ei hyökkää minun henkilöäni kohtaan.
olen niin vittuuntunut siihen äijään [Pentti Sukseen], että saa takuulla mitä tilaa
Olen seurannut Suksen "keskustelua" täällä sen verran kauan, että tiedän miten hän suhtautuu kaikkiin, jotka rohkenevat kyseenalaistaa hänen juttunsa. Silloin tulee kaikkea, kokemuksista vuosien solvauksiin. En ole pyrkinyt keskustelemaan Suksen kanssa. Mutta jos hän päättää hyökätä tällä tavoin henkilöäni kohtaan, niin siitä vaan. Mutta silloin hän joutuu myös hyväksymään sen, että saa takaisin samalla mitalla.
Tästä löydät hyvän esimerkin eilisestä keskustelusta, joka päättyi keskustelun sulkemiseen moderoinnin taholta.
Voisiko mitenkään olla mahdollista, että panemme nyt pisteen tälle?
Suksi alkoi isottelemaan ja sai takaisin samalla mitalla. Ei tässä ole mitään sen ihmeellisempää ole.
Lopuksi haluan kiittää Asiantuntijaa ja Jorma Kivimäkeä. Miten hieno paikka tämä olisikaan keskustella, jos meidän vähän hitaammat täällä ymmärtäisivät luettua tekstiä samalla tavalla kuin te!!