Olisin enemmän huolissaan niistä monista, nahkaan hakatuista merkeistä.
Siinä rupee olemaan "omistuneisuutta" asialle.
Noh, eiköhän noin komeesti roikutetun lipun omistajalta löydy asiaan kuuluvat tatskatkin.
Eikä ne judekkaan ihan viattomia ole, jos ajatellaan mitä ne on sotien jälkeen tehnyt.
Koska niiden "kostokierre" loppuu,eikö juutalaisilla ole tietoa anteeksiannosta ?
Viime rähinöiden aikoihin yksi juutalainen kertoi, että kokeile viedä lapsesi aina omalla autolla kouluun, kun ei bussilla uskalla. Aina saa pelätä, että joku tulee pommi repussa matkan tekoon. Lopulta se alkaa ottamaan lokeroon.
Ja vaikea on päästä Hamaksen kanssa sinuiksi, kun USA loi siitä niinkin vahvan tukiensa kera.
Voi poikakulta...Näköjään oot elänyt aikasi Vaasassa... Matkailu avartaa,mutta vaikutat juuri semmoselta kaverilta jonka matka avartaa pelkästään istuen koneen ääressä.
Phyi pois se minusta,niinkuin joku sano ku kauppaa teki,enkä rasistisesti hauku teitä valkorättejä

Mä jeesukselle kuulun,mulla sydän rauhas sydämmeistäin on...Tää oli niin tätä,huomasin just et tv7 päällä.Aika Sairas Kanava.
Mikä on menny Vaasassa pieleen ?
Olen itse yhä edelleen kirjoilla Vaasassa,tosin en luultavammin enää kauaa:koska en enää tunne itseäni
Vaasalaiseksi ja joskus jopa salaa mielessäni häpeän sitä.
Syitä voi olla monia...Annoinko liian aikaisin periksi? mielestäni en,tuli sen verta monta "Vaasalaista niitettyä ja puolustettua. Asuin 30vuotta Vaasassa,joka riitti minulle. Koska Vaasalaisilla ei ole riittävää tahdonvoimaa järjestää itseään pois kruununalta,joten päätin,että parempi muuttaa pois ettei sattuis pahempaa...Vanhimmiten olen ajatellut paluuta Vaasaan,mutta olen tullut siihen tulokseen(näin muuailmaakiertäneenä) että Miksi ? En kaipaa sieltä mitään,vaihtoehtoja on yksinkertaisesti liikaa,enkä kai mää ny pohjoseen muuta takasi,palelkaa!