Omaisuuttaan voi kuka tahansa siirtää vaikka minkä lipun alle, eli pysyppäs Fable aivan vaan asiassa.
Totta kai voi  omaisuuttaan ”liputtaa” ja Rabbe onkin liputtanut laivansa aikoinaan. Mutta täysin  julkisesti ja painavien asiasyiden takia. Sen sijaan väitätkö nyt todella, että Rabbe on liputtanut  C-Expressin  Saint Kitts and Nevisin  Basseterreen? Tämä on kyllä  niin  ”alta kölin” kuin olla voi.
 Rabbella ei ole kyllä mitään tekemistä Attar Construction Ltd;n kanssa. Hän myi laivan laivamyyntiagentin välityksellä täysin merikelpoisena aluksena. Nämä ovat todistettuja faktoja.
Joten kehottaisin sinuakin nimenomaan pysymään asiassa, eikä perustamaan niitä tunteisiin.
  Minusta on arveluttavaa yrittää tehdä Rabbesta ympäristöstään välinpitämätön oman edun tavoittelija tässä laivakaupassa. Rabbe tekee luonnonsuojelun hyväksi ja lahjoittaa enemmän luonnonsuojeluun kuin kaikki Vaasan vihreät ja ”viherpiipertäjät” yhteensä. Rabbehan on tietääkseni suuri luonnonystävä, joka purjehtii luonnossa lähes kaiken vapaa-aikansa. Pizzat kääritään uusiokartonkiin ja osa tuotosta menee Galapagos-saarten suojeluun. Ottakaa vain kaikki Rabbesta mallia. luonnonsuojelussa.
Hulluhan se olisi, joka jättäisi omaisuuttaan tänne virkaheittona makaamaan. Mikäli se on lakien mukaan helppo tehtävä siirtää se täältä pois, pienen käräjöinnin jälkeen. Miksi mitään ei tapahdu?
Et Fable kertonut sitä oleellista, eli onko kauppasumma RG-Linelle maksettu? Tämä on oleellista ja onko siitä tarkka näyttö?
Rabben pyörityksessä on ollut niin monta virkamiestä, että minä en usko tätä vastaustasi, ennen kuin näen tiliotteesta maksetun kauppasumman. Oletko sinä sitä nähnyt?
Minä en kommentoi julkisesti toisten firmojen kauppojen yksityiskohtia. Se ei kuulu hyviin liikemiestapoihin eikä moraaliin. Sen sijaan kaupunki on saanut RG-Linelta kaikki lyhennykset ja satamamaksut ajallaan uuden sopimuksen jälkeen. Siinä sitä infoa on tarpeeksi.   
Sinua ei ole Fable aikaisemmin kiinnostanut tämä 155.000 kg asbestia, joka makaa Vaasan satamassa. Nyt sinun on ollut pakko ottaa siihen kantaa. Vieläkään et siitä kanna huolta, vaan lähinnä vain ystävästäsi Rabbesta.
Pitäydyn toistaiseksi aikaisemmassa väittämässäni.
No tämähän ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Olen ottanut asbestiasiaan kantaa, ja pohtinut mm.
laivan  hyötykäyttöä., niin että asbestia ei tarvitsisi purkaa lainkaan. Jopa Kari Lajusenkin kassa ollaan ”melkein” löydetty  yhteinen sävel laivan uusiokäytössä.  Niitäkin on hyvä nyt pohtia, kun  alus uhkaa jäädä Vaasaan noin huonokuntoisena. Jos alus olisi vielä RG-Linen omistuksessa, se olisi huomattavasti paremmassa kunnossa.
 En myöskään ole yhtään Rabbesta huolissani. Pelkkä silmämääräinen havainto, kertoo, että mies on  elämänsä kunossa. Paino  on pudonnut ja bisnes-puoli  kulkee myös.
Korsotan että  RG-Line  on  tässä sivujuonne, mutta hyvin tarpeelinen Vaasalle.  Toivotaan parasta, että se myös säilyy Rabben  ehkä  hieman ”ongelmia tuottavana” mutta kuitenkin rakkaana  kotikaupungin ”lempilasena” edelleen. 
 Jos aluksen asbesti  purettaisiin  vaikka Vaasassa  ja alus lähtisi  täältä tämän näköisenä;

romuteräksen  tämänhetkinen maailmanmarkinahinta tuskin peittää asbestipurkutöiden ja hävityksen kustannuksia.  Romuteräksen hinta oli vielä kesällä   yli 800 USD /tonnilta
 Hinta oli marraskuussa 2008  enää 400 USD;tä. Nyt arvioni on 350 USD/tonnilta.