Author Topic: Asiat jotka risuttaa  (Read 338920 times)

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Juuseppi

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1760 on: 28. 03. 2010 12:12 »
Törmän mainitsemaa negatiivista leimautumista ei ole esiintynyt koskaan.

Kukahan on yrittänyt suitsia vaasalaisia.infossa käytyä Mira-taloon liittyvää keskustelua niin kuin Jalonen väittää? Tai mistä syystä? Keneltä on tullut käsky? Jos tuo keskustelu ei  johtunut negatiivisesta leimautumisesta tai ollut negatiivista, niin miksi keskustelu haluttiin lopettaa?

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1761 on: 28. 03. 2010 17:05 »
Törmän mainitsemaa negatiivista leimautumista ei ole esiintynyt koskaan.

Kukahan on yrittänyt suitsia vaasalaisia.infossa käytyä Mira-taloon liittyvää keskustelua niin kuin Jalonen väittää? Tai mistä syystä? Keneltä on tullut käsky? Jos tuo keskustelu ei  johtunut negatiivisesta leimautumisesta tai ollut negatiivista, niin miksi keskustelu haluttiin lopettaa?

Pitääkö jonkun väitteitä niellä pureskelematta?  Kysehän oli tiettyjen marisijoiden yhteisesti sovitusta solvauskampanjasta, ajojahdista. Ja kun siinä mentiin henkilökohtaisuuksiin, niin totta kai järkevä moderaattori tai ylläpitäjä viheltää pelin poikki. Syy lienee selvä; yksi kirjoittaja ilmaisi asian niin, että ajojahti täytti kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

Solvaaminen ei siihen loppunut. Jalonen ja "jees-jees-miehet" siirtyivät toiselle keskustelupalstalle eli Finestglobeen. Aikansa siellä melskattuaan Finestgloben ylläpito päätti myös lopettaa keskustelun.

Ei järjen käyttö vaadi ylemmiän tahon käskijää - niitä tahoja kun ei ole.


Offline Klaus Berg

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1527
  • Gender: Male
  • Elämä on juoksukilpailu ajan kanssa
    • View Profile
    • Blogi
    • Email
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1762 on: 29. 03. 2010 10:10 »
Joku neropatti virkamies on taas päästetty vapaaksi !

Diesel polttoaineen hintaa nousee 30 senttiä litra ensi vuonna... siis mitäh ?!

Ajatus on että kansa siirtyisi vähemmän saastuttaviin aineisiin. Ja kun diisseli on niin paskaa kuin se on, sitä pitää verottaa raakasti. Kuljetusalalle tämä tietää tuhansia konkursseja. Arvio että keskiverto autoilijalle muutos tietää 100 euroa lisää veroa vuodessa, mutta autoilijalle 10 000 euroa lisää veroa.

Voi Pyhä Virkamies, mistä te kaiken keksittekään ?

Kyll ny risuttaa.

T: Ex diisselimies, pian sähkömies

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1763 on: 29. 03. 2010 10:10 »
Taas yksi ääri anarkisti viherpiipertäjä, joka luultavasti kulkee työmatkansa boheemisti pyörällä on päästetty vallan kahvaan. Sellasisesta tämä on seurausta. Risuttaa kun yhteiskunta on annettu hörhöjen valtaan. jos ei ajeta keneltäkään lupaa kysymättä globaalia pimennystä, niin häröillään veroja keräten vailla mitään logiikkaa. Viinan hintaa nostetaan ja lasketaan vuoroitellen sen mukaan miltä tuntuu.Kehoitetaan ostamaan dieselautoja ja sitten päätetään että nostetaanpa naftan hintaa, kun ihmiset sitä kuluttavat niin paljon.Voiko tästä seurata lopulta muuta, kuin kaaos?Siinä on viheranarkisti ihmeissään kun saavat lopulta näpeilleen.Ja isot puolueet mutisee nyökytellen, koska ei ole korrektia tuoda mielipiteitään julki.parempi olla hiljaa niin kaikki on muka hyvin. on niin muodikastakin olla aktivisti.

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1764 on: 29. 03. 2010 13:01 »
Ja tämmöset hyväuskoiset ihmiset risuttaa, jotka luulee lopettavansa rasismin kävelemällä kynttilä kädessä sillan yli. tai pelastavansa maailman sammuttamalla valot. Näyttäähän se komealta olla pieni hetki pimeessä. Sitten kotona ylilämpimässä asunnossa eikun sähkökiuas päälle ja kotiteatterista leffaa. Oikein jytinällä. kaikissa meissä asuu pieni aktivisti woohoo!

eklu

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1765 on: 29. 03. 2010 13:01 »
Otin myös kantaa ja poltin joka ikistä lamppua mitä kämpästä löytyy, risutus lieveni heti. Senverran risutti etten jaksanu käydä laittaas autoa käynniin tunniksi valot päällä.

Offline Pentti Suksi

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2215
    • View Profile
    • Email
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1766 on: 29. 03. 2010 15:03 »
Tulkoon nyt tiedoksi, että en ole marisija enkä solvannut Miran talon johtoa. Olen vaatinut kaupungin avustusta saanutta kansainvälisen kulttuurin julkista toimintaa. TÄMÄKÖ ON VASTAUS? Kun puihutaan puhutaan rasdismista ja muukalaisvihasta niin sitä vastaan käydään parhaiten kulttuurin asein. Menkää
 itseenne, onko tiedotustoiminta mennyt pieleen kun Miran toiminnasta kaupunkilaiset ei tiedä? Kulttuurilla tehdään työtä ja se on väkevin ase rasismia vastaan. Ei hyödytä yhtään mitään se, että leimataan ihminen rasistiksijos hän pikkuisenkin uskaltaa kyseenalaistaa toimintaanne. Rasismi kortilla saatte paljon pahaa aikaan.

Ennakkoluuloja vastaan pitää toimia. Se, etyä nimetään minut rasistiksi on liian paljon  tehty. Nyt olen järjestelemässä Intian suurlähettilään vierailua Vaasaan.  Olen ollut perustamassa Bakhti Vedanta korkeakoulua suomeen ja pohjoismaitten suurinta Veedakirjastoa. Minulla on yhteydet Pohjois-Koreaan ja olen tavannut sen maan korkeinta valtiojohtoa. Thaimaaseen minulla on hyvin ystävälliset suhteet. Minä olen odottanut Miralta näkyvämpää toimintaa ja tulla estraadille esittelmään kansainvälistä kulttuuria. Maahanmuuttajissa on paljon osaajia. Ei ole mitään hyötyä siitä kokoonnutaan vain yhteennurkkaan. Näkyvyyttä sitä olen pyytänyt, mutta valitettavasti ei mene sanoma perille. Sitten sanotaan, että googlettaa, mitä sitä googlettaa kun ei osaa sitä tehdä. Ei voi vaatia, että jokaisella kaupunkilaisella on tietokone. Tässä kiinteistössä jossa asun on harvalla tietokone. Olen neuvonut, että lehdissä on yhdistystoiminta palsta, aivan ilmainen. Luen toiminta palstaa, ei näy mitään Mirasta.
Monissa järjestöissä on valitettavasti liian paljon tietokone uskovaisia. Ja sitten ei järjestötoimi.

Mikä on niin vaikeaa, ettei voi ilmoittaa toiminnasta lehdissä käyttää mediaa monipuolisesti hyväksi. Toistaiseksi on vielä lehdistö paras tiedoitusväline. Käyttäkää niitä tiedotuskanavia. Sunnuntaina oli basaari ja väkeä oli kuulemma ollut kiitettävästi. Näin sen lehdestä kuten täälläkin on ollut tietoa.

Tulkaa ulos kuorestanne, tulkaa meidän keskuuteen ja jos jollakin ennakkoluuloja niin kulttuurin avulla
poistetaan ennakkoluuloja. Tulkaa torille, että voiimme tavata eri kansallisuuksia. Se on sitä monikulttuurellisuuta. Ei se edusta monikulttuurellisuutta että näen kadulla ulkomaalaisia. Sitä olen toittanut ja vielä tiedoksi lukekaa tämnä kahteen kertaan. Tätän ei ole kirjoitettu humalassa eikä ole lainkaan sekava. Humala on minulle tosi harvinainen herkku. Tämä kirjoitus riittää, en palaa aiheeseen.

Pentti Suksi

Offline Pentti Suksi

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2215
    • View Profile
    • Email
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1767 on: 29. 03. 2010 17:05 »
Jos tässä risutetaan, niin risutetaan todellisia asioita. Kouraisi tänään oikein syvältä Heinolan reumasairaalan
konkurssi. Heinolan reumasairaala on hoidoissa saanut maailmanlaajuista tunnustusta reumasairauksien erikoishoidossa. Se on ollut reumapotilaan viimeinen toivo reuman hoitamisessa. Erityisesti sydäntäni särkee lapsipotilaiden hoito, jotka nyt jäävät kokonaan tuuliajolle. Vaasassa eikä Vaasan keskussairaalassa yhtäkään reumatologia eli eli reumasairauksiin erikoistanutta lääkäriä ja siihen paneutuneita hoitajia. Surkeinta on se, että KELA omistaa Heinolan  reumaparantolan, mutta Kela ei ohjaa riittävästi potilaita Heinolaan. Kysyntää olisi. Tämä on nyt sitä seurausta kun pitää ulkoistaa, yksityistää ja kilpailuttaa hoitoja. Ei viihdekylpylät kykene hoitamaan vaikeasti reumaa sairastavia ihmisiä.

Eli tässä ollaan kolkon tilanteen edessä.

Pentti Suksi


jekku

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1769 on: 02. 04. 2010 23:11 »
Tätän ei ole kirjoitettu humalassa eikä ole lainkaan sekava. Humala on minulle tosi harvinainen herkku.

Pentti Suksi

Heh Heh, lukisitpa itse läpi tekstisi ennen enterin painallusta, tai käyttäisit jotain ohjelmaa joka tarkistaisi virheet ennakolta, harvoin näkee noin monta kirjoitusvirhettä ihmiseltä, joka jatkuvasti korostaa sivistyneisyyttään.

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1770 on: 03. 04. 2010 09:09 »
Tätän ei ole kirjoitettu humalassa eikä ole lainkaan sekava. Humala on minulle tosi harvinainen herkku.

Pentti Suksi

Heh Heh, lukisitpa itse läpi tekstisi ennen enterin painallusta, tai käyttäisit jotain ohjelmaa joka tarkistaisi virheet ennakolta, harvoin näkee noin monta kirjoitusvirhettä ihmiseltä, joka jatkuvasti korostaa sivistyneisyyttään.


Heh,heh 2:

vaikkakin tässä yksi sun toinen olosuhteistaan riippuen tekee myös kirjoitus ja ehkä myös
( "mielipidevirheitä"), täytyy antaa Ten Points, enemmän, kuin tarkasta huomiosta.

                             Ensinnäkin, koska ns. sivistyneen ihmisen pitäisi hallita edes
                             kohtuullisesti sivistys sanasto, täytyisi hänen loogisesti pyrkiä
                             esittämään jopa monisäikeisenkin asia edes pääpiirteiltään
                             enemmistön tajuttavaksi.

Tähän liittyy myös julkisen diplomatian, eli sovittelun hallinta, kuin myös oleellisen tärkeä
kirurgimainen "viileys", eli omat optimistijollan lailla vellovat perustunteensa hilliten.


                             Sitten itse asiaan, eli risuttaa:

                             Lakisääteisten ja traditionaalisten pyhäpäivien teeskentelevä
                             muodollinen, kuin myös vääristeleväkin mieltäminen.

                             Eli kaksinaismoralistinen suhtautuminen.

                                Suoraan suomentaen: Tänään on mainio kännipäivä..

eklu

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1771 on: 03. 04. 2010 12:12 »
Otan proffan neuvosta vaarin, tosin näin iso risutus ei tokene yhden päivän kännillä.

vanki

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1772 on: 05. 04. 2010 19:07 »
risuttaa tämä naftalta maistuva kraanavesi ja koko sauna haisee nyt naftalta.

AD

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1773 on: 05. 04. 2010 20:08 »
risuttaa tämä naftalta maistuva kraanavesi ja koko sauna haisee nyt naftalta.
Ei meillä vesi haise/maistu naftalta, asutkohan väärässä paikassa, ettei vain luulotauti ole lyömässä päälle ?

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1774 on: 11. 04. 2010 20:08 »

    Kaikenmaailman:

    Springhouse, kävelysauva ja vessapaperileikki kurssit.

     Lapakinkku ja

     Polvesta toiseen niin surullisen tomppelit itselleen samaa kurjuutta äänestävät Suomalaiset

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1775 on: 20. 04. 2010 17:05 »
Risuttaa ruotsin kuninkaan vävykokelaan puolesta, kun se ei papin aamenta malttanut odottaa. Nyt on prinsessan kengänjälki perseessä ja hyvä puoli valtakuntaa sivu suun.

Offline kamaroudari1

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 977
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1776 on: 21. 04. 2010 09:09 »
Eipäs asia niin kovasti risuta, enemmänkin ihmetyttää, tuo eilisessä lehdessä ollut Royn kommentti itärajasta.
Epäselväksi jäi, oliko Roylla oma mielipide siitä, kuinka lännessä rajan tulisi sijaita. Vai oliko niin, jotten osannut oikein lukea ajatusta?

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1777 on: 21. 04. 2010 09:09 »
Risuttaa ruotsin kuninkaan vävykokelaan puolesta, kun se ei papin aamenta malttanut odottaa. Nyt on prinsessan kengänjälki perseessä ja hyvä puoli valtakuntaa sivu suun.

Miten niin? Ruotsin hovin mukaan pariskunta haluaisi päästä rauhaan.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Tapio Osala

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 3634
    • View Profile
    • http://TapioOsala.com
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1778 on: 23. 04. 2010 07:07 »
Ajastin digiboxin EPG:n kautta NHL:pelin, joka pelattiin viime yönä. Jokin meni pieleen kun nauhoitus oli alkanut vasta ottelun toisesta erästä, kun sitä aamuvarhain yritin katsoa.
Digiboxin aika on varmasti oikein asetettu. EPG oli aivan oikein (tällä kertaa) asetettu (ottelu alkoi oikeasti 7 PM EDT) ja EPG oli asetettu 02 (ja silloin tallennus oli lähtenyt käyntiin).

En ymmärrä mikä meni pieleen ja sekös harmittaa. Mutta ei kovin paljoa. Säästyi tunti aikaa.

Offline Tapio Osala

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 3634
    • View Profile
    • http://TapioOsala.com
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1779 on: 23. 04. 2010 08:08 »
Alkaa risuttaa myös kaapelitvn maksullisten kanavien hinnat. Jos haluaa seurata vaikka jotain tiettyä urheilua niin pitää ostaa samalla suuri määrä roskafilmejä ja aikuisviihdettä näyttäviä kanavia.

Netin kautta on halvempi katsoa ja laatu on jo tietyillä hyvää TV-tasoa. Tietskanhan voi littää TV:seen. Kaapelitvt hinnoittelevat itsenä pihalle.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1780 on: 23. 04. 2010 11:11 »
Minua sitten risuttaa niin totta vie!
Vaimo sai tässä joku aika sitten ajokortin ja se projekti on nyt sitten viety päätökseen.
Mutta kun onnistui telomaan autolla mun fillarin käyttökelvottomaksi autotallissa!
Mun veivauksen on nyt sitten veivattu ja se risuttaa!
Ei muuta kuin uuven ostoon!
Onneksi ei sattunut köyhälle!
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Umpi Luuta

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1781 on: 30. 04. 2010 13:01 »
Risuttaa kun, kaiken maailman insinöörit on valmiita päättämään ja rakentamaan lisää ydinvoimaloita, vaikka eivät osaa rakentaa edes öljynporauslauttoja. Painaisivat nyt päänsä syvälle sinne risupakettiin ja olisivat ihan hiljaa.

Lisää kotisimaa, kurkkua kuivaa!

Equilibrium

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1782 on: 05. 05. 2010 08:08 »
Kevät ja spurgut ja narkkarit.
Aurinko paistaa, hieno ilma kävellä torin ympäristössä, mutta juoppoja ja narkkareita penkit ja kulmat täynnä.
Viime kesänä katselin kun turistiperhe lapsineen oli ostanut torilta jäätelöä ja oli menossa vapauden patsaalle niitä nauttimaan. Kääntyivät kauhuissaan pois kun näkivät mikä joukko asutti patsaan rappusia. Rikottuja olut pulloja, haisevia juoppoja, hävytöntä huutelua, painia.
Jos maailma olisi hyvä ja oikeudenmukainen niin nämä juopot ja narkkarit kuskattaisiin Amerikkalaisen mallin mukaan poliisien toimesta "piirikunnan rajalle" ja jätettäisiin sieltä kävelemään takaisin. Muutama kuskaus ja alkaisvat oppia viettämään aikaansa jossain muualla. Eikä pieni teleskooppipatukalla ojentaminenkaan haittaa tekisi.

Offline kamaroudari1

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 977
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1783 on: 15. 05. 2010 14:02 »
Kyllä tottavie alkaa jo risuttamaan nuo senttihuutokaupan toimitukset. Maaliskuussa maksamani huutovoitot edelleen toimittamatta. Alkaa usko hiipumaan.

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1784 on: 19. 05. 2010 21:09 »


 Vaasan päätön ja hännätön liikennekulttuuri

 Ja Byggmaxin jatkuvasti sama mainoslehti.   Fy fan..

Offline Risto Jalonen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2012
    • View Profile
    • Email
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1785 on: 20. 05. 2010 07:07 »
Sama mikä sisältö mainoslehdessä on, kun tollanen turha paperinkäyttö ja immeisten postin mainosroskaaminen risuttaa alvariinsa eli samapa tuo vaikka viikosta toiseen sama sisältö mainoksissa olisikin, kun en kuitenkaan ikuna lue niitä, mutta jumatsukka roskiin joudun ne kuskaamaan ja se risuttaa.

Eniten tällä hetkellä risuttaa kuitenkin jonkun entisen mainosmyyjän,
joka joskus kuvittelee toimittajakin olleensa kuin myös tämä sama henkilö
kuvittelee joskus olleensa gallerian taideasiantuntijakin, vaikka olikin vain kiinaputiikissa
duunissa, jossa silloin tällöin jokunen taideteoskin esillä sattui olemaan.
Samoihin aikoihin tämä sama risutuksen aiheuttaja hoiti kiinapuodissa myös
tarotkorteista ennustajan leiviskää.
No-joo tässähän meillä siis varsinainen vapaa-ajattelija.

Mutta takaisin varsinaiseen asiaan eli risuttaa siis
turha jakomielitautisuus kuin myös samanmoinen
vainoharhaisuus ja varsinkin vanhat sairasmieliset
miehenkuvatukset.

Goodbye.


Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1786 on: 20. 05. 2010 17:05 »


  Kieroutunut ja vääristynyt ystävyyskäsite.

      Agri markettien hintapolitiikka

            Ja Kanan nahka lihapullia ahmivat hölmöläiset.

            Niin no, kyllähän tämä työn valuminen ulkomaille
            halpatyövoima kulttuuri ja nämä perkeleen elintaso turvapaikanhakijatkin vituttaa..

            Jaa, foorumin pysähtyneisyys meinasi unehtua.

           

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1787 on: 20. 05. 2010 17:05 »

            Jaa, foorumin pysähtyneisyys meinasi unehtua.

           

Et sitten katsonu matsia.  No kun et niin kerron, että Suomi hävisi Tsekille ja rankkarikisassa.  Siitä pysähtyneisyys.  Mutta nyt se kai sit taas jatkuu.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Pentti Suksi

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2215
    • View Profile
    • Email
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1788 on: 21. 05. 2010 16:04 »
Risto Jalonen, pyydän anteeksi lausumaani. Tässä asiassa minua huiijattiin  ja rankasti. Se on tosiasia ja hyvin anteeksi antamaton asia, että joku oli kirjoittanut viestin minun nimissäni. Tämä on toinen kerta ja asialla samat henkilöt. Kun tein tekstianalyysin ja profiilin, ei osunut yhteen sinun kanssa. Sinun olisi pitänyt myös vuonna 2008 esiintyä minun nimelläni suomi24keskustelussa. Palautin asioita taaksepäin, ei profiili osunut silloinkaan sinuun. Tietokonealan asiantuntija sanoi, ettei se ole mikään ongelma etsiä salasanoja. Hänen kehoituksestaan tein kokeen ja tosiaankin se onnistui.

Tässä on nyt katalia henkilöristiriitoja joiden välikappaleeksi olen joutunut.

 Kuulehan Risto vähän oikaisen Sinua, ensinnäkään elämäni ei mole ollut mitään kuvitteellista muka elämää. Kirjoitit hyvin heikoilla tiedoilla elämäkertaani. Esimerkiksi minulla ei ole koskaan ollut Kiinapuotia. Olen ollut taidegalleriassa töissä ja olin  hetken johtajanakin kun sain hyvän duunin. Olen ollut ilmoitusmyyjä ja kohosin siitä ilmoituspäälliköksi
kahteen lehteen. Olen tehnyt toimittajan töitä, se pitää paikkaansa. Muistaakseni silloin olet ollut Tukholmassa duunarina.

Unohdit sen, että olen ollut makkaran toisessa päässä eli maatalon poikana. Sitä ajettiin hevosella paskaa pellolle ja tehtiin jätkän hommia. Sitten iltaisin kirjoittelin juttuja eri lehtiin. Sai leivän päälle voita.
Olen ollut Finn Phoeniksin johtajana. Kun lama iski, niin perustin  oman lakiasiantoimiston ja hoitelin ja vieläkin edelleenkin perintö-ja perheoikeuden asioita. Teen ohessa myös isännöitsijän töitä. Sitten olen ollut kansainvälisissä tehtävissä ja on tullut tunnustusta siitäkin. Niitä prenikoita vaan jaellaan ei tartte muuta tehdä kuin kiittää ja pokata.

Ei tämä mun elämä ei ollut pelkästään kuvitteellista muka  elämää. Kaikkea on pitänyt nälän torjunta työssä tehdä. Koomista tämä minun elämä on ollut, nuo samat jotka ensimmäisen esiintyi minun nimellä
syyttivät suureen  ääneen minua mamujen hyysäriksi, olen tuonut Vaasaan yksin muka 2500 mamua joista neljäsosa raiskaa. Että koomisuus jatkuu, nyt minua syytetään tänään rasistiksi. Ja samat henkilöt. Vaadin julkista esiintuloa Mira talolta joka saa kaupungin varoja. Lujille otti, mutta jo esiinnytään julkisesti. Mutta rasistin  leiman sain. Tattista.

Mutta tästä viisastuneena vaihdan salasanaani säännöllisen epäsäännöllisesti ja se on logiikan vastainen.
Olin hieman huolimaton, luotin liikaa vaasalaisia.infoon.

Pahoittelen Risto, mutta sinun nimesi ei ollut minun keksintöni sittenkään.


Pentti Suksi

Offline jali

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 424
    • View Profile
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1789 on: 21. 05. 2010 16:04 »
Hienoa kun on "Munaa"pyytää julkisesti anteeksi.

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1790 on: 21. 05. 2010 18:06 »
Risuttaa kun ei enää ole helle ja joutuu etsimään puutarhakeinulle lämpöistä paikkaa. Silleen kiertäen auringon mukaan.

vanki

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1791 on: 21. 05. 2010 18:06 »
risuttaa niin maan peruseellisesti kun mamuja tulee aina vaan lisää, tuossa naapurirapussa asustelee nyt 12 kaveria vaikka joku aika sitten oli vain 3, luulevat kai olevansa vieläkin viidakossa, huutamisesta päätellen, no jotain hyvääkin, heille riittää tuo 60  neliön kämppä koko porukalle.

Offline S-syväkurkku

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 260
    • View Profile
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1792 on: 21. 05. 2010 18:06 »
Näyttää olevan vähän niin kuin meikäläsellä hesas.  Oli 110 neliön kämppä käytös, mutta niin oli myös 30 toisellakin kaverilla.

Offline Tapio Osala

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 3634
    • View Profile
    • http://TapioOsala.com
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1793 on: 31. 05. 2010 18:06 »
Yhteisten asioiden hoidossa trauma, kosto tai muu henkilökohtainen outo syy saa sellaiset mittasuhteet, että se kaikkien kannalta paras vaihtoehto saa väistyä.

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1794 on: 02. 06. 2010 04:04 »

Risuttaa, kun käytännössä Suomen taloutta ollaan kaatamassa erittäin kyseenalaistettavalla
maahanmuuttopolitiikalla, oman maan työttömyysluvut taivasta hipoen.

          Eli suoraan suomennettuna:

          Voi vittujen kevät..

eklu

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1795 on: 02. 06. 2010 14:02 »
Risuttaa veneillijöiden "etujen" jatkuva kiristäminen, pari vuotta sitten poistettiin oikeus ajaa polttoöljyllä ja nyt ihan ministerit ovat pudottamassa promillerajaa. Örveltäjät ajaa 2-5 promillen kännissä eivätkä välitä mistään mitään, kunnon rehdeistä kansalaisista ollaan nyt tekemässä rikollisia. Käy ny naapurissa saunomassa ja ota pari kaljaa, millä omalle mökille kun vene on ainut mahdollinen keino liikkua. Lopputulema on ettei pian kukaan kunnioita mitään lakeja, se ei johda kyllä mihinkään hyvään.

Risuttaa......

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1796 on: 02. 06. 2010 14:02 »
Ärsyttää Ruotsin kuninkaallisista häistä vouhottaminen aivan kuin se meitä liikuttaisi ja harmittaa aivan vietävästi kun ei siitä Suomen kuninkaan pojasta ole kuulunut mitään, oltaisiin naitettu se ruattiin he kun ovat niin suvaitsevaisiakin. Toivotaan , että jätkä löytyy vielä.
veritas odium parit.

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1797 on: 02. 06. 2010 15:03 »

Ärsyttää Ruotsin kuninkaallisista häistä vouhottaminen aivan kuin se meitä liikuttaisi ja harmittaa aivan vietävästi kun ei siitä Suomen kuninkaan pojasta ole kuulunut mitään, oltaisiin naitettu se ruattiin he kun ovat niin suvaitsevaisiakin. Toivotaan , että jätkä löytyy vielä.


Aivan totta, samaa ihmettelen minäkin miksi Suomessa edes noteeraataan jotain paikallisia ruotsalaistapahtumia jotka ei vaikuta Suomeen millään tavalla

.

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1798 on: 04. 06. 2010 18:06 »
Risuttaa kun sähkö maksaa eikä voi ostaa semmosta ikilämmintä kiuasta. Ois hiukka mageeta vetästä aamutuimaan löylyt suoraan sängystä.

eklu

  • Guest
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Reply #1799 on: 04. 06. 2010 22:10 »
Sähköä tulee töpselistä ja aina valmiin kiukaan päältä vaan otat kannen pois, se on heti valmis, oletko sinä.
Asiaan eli risuttaa kun muita ihmisiä ei oikeat asiat risuta, ettekö te näe mitä meille ollaan tekemässä, aselakimuutos johon kuuluu törkeät perustuslain vastaiset loukkaukset kansalaisia vastaan. Meillä ei kohta ole isänmaata, ketä nauraa sitten, risuttaa ja vielä ihan vitusti.