Author Topic: Maahanmuuttopolitiikkamme  (Read 437702 times)

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #520 on: 15. 06. 2009 19:07 »
Tästä on hyvä aloittaa ja eipä tuo ihan ensimmäisiä soraääniä ole vihreitten porukasta ,Paloheimo oli ensimmäisiä kriittisiä ääniä.
veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #521 on: 16. 06. 2009 20:08 »
Kyllä lääkäreissä on paljon eroja, Englannissa on tutkimus paljastanut karua todellisuutta. Terveysviranomaiset kävivät läpi 750 ortopedisen toimenpiteen historiikin Walesissa ja Etelä-Englannissa vuosien 2005 ja 2007 välillä ,ja mitä paljastuikaan kotimaisen puukon jälkeen joutui pöydälle palaamaan 2% mutta kun puukkoa heilutteli ulkomaalainen niin luvut olivat aivan toista luokkaa joka neljäs leikkaus jouduttiin uusimaan.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3069569.svd
veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #522 on: 17. 06. 2009 23:11 »
Meno sen kun jatkuu eikö näille kukaan voi mitään, ensimmäistä kertaa Suomessa turvauduttiin sisäasianministeriön alaisiin erikoisjoukkoihin.Joutsenon vastaanottokeskuksen tiloissa Lappeenrannassa tapeltiin rajusti maanantai-iltana. Silminnäkijän mukaan paikalle saapunut poliisipartio ei saanut heti taltutettua tappelijoita. Iltakahdeksan tietämissä käyty tappelu tyyntyi vasta rajavartiolaitoksen saavuttua koirien kanssa paikalle.
http://www.esaimaa.fi/page.php?page_id=4&news_id=200917258240&rss=1
veritas odium parit.

Vierailija

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #523 on: 18. 06. 2009 17:05 »
Olen onnellinen ihminen.  Kuulun globaalisti katsoen maailman rikkaimpien ihmisten joukkoon.  Olen voinut mennä jokaisena elämäni päivänä kylläisenä nukkumaan puhtaiden lakanoiden väliin. Minulla on puhtaat vaatteet työtä ja arkea, talvea ja kesää varten.

Osaan lukea, laskea ja kirjoittaa.  Elän yhteiskunnassa missä minulla on mahdollisuus päästä käsiksi  ilmaiseksi kirjastoissa ja arkistoissa kaikkeen siihen sivistykseen ja hyvään, minka ihmiskunta on luonut.

Lapsillani on mahdollisuus opiskella ammatti joko täysin ilmaiseksi tai kustannuksilla jotka on mahdollista suorittaa ilman että koko perhe tai suku joutuisi suuriin taloudellisiin ongelmiin.

Voin luottaa siihen että elämäni kriisitilanteissa löydän aina apua.  Minulla on omalla äänelläni mahdollisuus vaikuttaa omaan elämääni.  Minun ei tarvitse pelätä poliiseja. 

Olen pystynyt kasvattamaan lapsistani kunnon kansalaisia, jotka nyt kasvattavat omia lapsiaan perheessamme saatujen elämänohjeiden mukaisesti.

Voin suhtautua luottavaisesti pian alkaviin vanhuuden päiviini. 

En ole tehnyt elämäni aikana mitään sellaista, mitä minun pitäisi katua.  Uskon että jättäessäni tämän vaelluksen,  minut muistetaan rehelisenä ihmisenä. 

Toivon että tänne tulleet maailman pahuutta paenneet ihmiset voivat uskoa siihen että tämä kaikki toteutuu jonain päivänä myös heidän lastensa kohdalla.

Ihmisveljesi
« Last Edit: 18. 06. 2009 17:05 by Vierailija »

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #524 on: 20. 06. 2009 09:09 »
Olen onnellinen ihminen.  Kuulun globaalisti katsoen maailman rikkaimpien ihmisten joukkoon.  Olen voinut mennä jokaisena elämäni päivänä kylläisenä nukkumaan puhtaiden lakanoiden väliin. Minulla on puhtaat vaatteet työtä ja arkea, talvea ja kesää varten.

Osaan lukea, laskea ja kirjoittaa.  Elän yhteiskunnassa missä minulla on mahdollisuus päästä käsiksi  ilmaiseksi kirjastoissa ja arkistoissa kaikkeen siihen sivistykseen ja hyvään, minka ihmiskunta on luonut.

Lapsillani on mahdollisuus opiskella ammatti joko täysin ilmaiseksi tai kustannuksilla jotka on mahdollista suorittaa ilman että koko perhe tai suku joutuisi suuriin taloudellisiin ongelmiin.

Voin luottaa siihen että elämäni kriisitilanteissa löydän aina apua.  Minulla on omalla äänelläni mahdollisuus vaikuttaa omaan elämääni.  Minun ei tarvitse pelätä poliiseja. 

Olen pystynyt kasvattamaan lapsistani kunnon kansalaisia, jotka nyt kasvattavat omia lapsiaan perheessamme saatujen elämänohjeiden mukaisesti.

Voin suhtautua luottavaisesti pian alkaviin vanhuuden päiviini. 

En ole tehnyt elämäni aikana mitään sellaista, mitä minun pitäisi katua.  Uskon että jättäessäni tämän vaelluksen,  minut muistetaan rehelisenä ihmisenä. 

Toivon että tänne tulleet maailman pahuutta paenneet ihmiset voivat uskoa siihen että tämä kaikki toteutuu jonain päivänä myös heidän lastensa kohdalla.

Ihmisveljesi

..Muistathan jättää lompakkosi pöydälle.

  Kun aika sinusta jättää.

        Muussa tapauksessa:

        Me muut joudumme tästä koreografiasta vastuuseen.

 

Vierailija

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #525 on: 21. 06. 2009 08:08 »
Meno sen kun jatkuu eikö näille kukaan voi mitään, ensimmäistä kertaa Suomessa turvauduttiin sisäasianministeriön alaisiin erikoisjoukkoihin.Joutsenon vastaanottokeskuksen tiloissa Lappeenrannassa tapeltiin rajusti maanantai-iltana. Silminnäkijän mukaan paikalle saapunut poliisipartio ei saanut heti taltutettua tappelijoita. Iltakahdeksan tietämissä käyty tappelu tyyntyi vasta rajavartiolaitoksen saavuttua koirien kanssa paikalle.
http://www.esaimaa.fi/page.php?page_id=4&news_id=200917258240&rss=1

Tähän voisin lainata Ilkka Ylipahkalaa. "Mukavan oloista porukkaa" :D

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #526 on: 21. 06. 2009 11:11 »
Nyt ovat meikäläiset syyllistyneet rasismiin Jakomäen uimahallin kohutuissa muslimien uintivuoroissa on käynyt suomalaisiakin.Raatikaisen mukaan kassalla ei ole mitään keinoa varmistaa asiakkaan uskontoryhmää."Ei sellaista ole kysytty. Olemme luottaneet siihen, että asiakkaat tietävät mille vuorolle ovat tulossa." Kovin ovat siveellistä porukkaa nuo heikäläiset ei ihan heti uskoisi kun lukee mm. tälläisitä tilastoista:Ainakin joka neljäs eteläafrikkalainen mies syyllistyy raiskaukseen, kirjoittaa The Guardian -lehti. Lehden siteeraaman tutkimuksen mukaan raiskaukset aloitetaan yleensä alle 20-vuotiaina.Tulokset käyvät ilmi eteläafrikkalaisen terveysviranomaisen MRC:n (Medical Reasearch Council) tutkimuksesta. Tutkimuksen mukaan 75 prosenttia raiskaajista teki ensimmäisen raiskauksensa alle 20-vuotiaana. Viisi prosenttia tutkimukseen vastanneista ilmoitti raiskanneensa edellisen vuoden aikana. Professori Rachel Jewkes sanoo, että syyt korkeisiin raiskauslukuihin ovat afrikkalaisten miesten käsityksissä "oikeasta miehuudesta".- Kyse on miesten seksuaalisuuden oikeutuksesta ja siitä, että sukupuolet ovat eriarvoisia, Jewkes lisää.Tutkimuksen mukaan raiskattujen naisten riski saada HIV-tartunta kykeytyy raiskaajan ikään: jos raiskaaja on yli 25-vuotias, hän on 25 prosentin todennäköisyydellä HIV-positiivinen. Jopa maan nykyinen presidentti Jacob Zuma on ollut syytettynä raiskauksesta. Hänen epäiltiin raiskanneen perhetuttunsa, mutta hänet vapautettiin syytteistä. Oikeudenkäynnin aikana Zuman kannattajat osoittivat mieltään kantajana ollutta naista vastaan huutaen "polttakaa se narttu".Rachel Jewkesin mukaan tämä osoittaa, miten sosiaalinen tila keskustella sukupuolikysymyksistä on kaventunut.
Toinen suuri ongelma ovat lapsiin kohdistuvat raiskaukset. Etelä-Afrikan ammattiyhdistysliikkeen tekemän tutkimuksen mukaan Etelä-Afrikassa raiskataan lapsi joka kolmas minuutti. 88 prosenttia tapauksista ei koskaan paljastu. Lisäksi lapsien raiskaaminen on yleistymässä nopeasti.















veritas odium parit.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #527 on: 21. 06. 2009 11:11 »
Ainakin joka neljäs eteläafrikkalainen mies syyllistyy raiskaukseen, kirjoittaa The Guardian -lehti. Lehden siteeraaman tutkimuksen mukaan raiskaukset aloitetaan yleensä alle 20-vuotiaina.Tulokset käyvät ilmi eteläafrikkalaisen terveysviranomaisen MRC:n (Medical Reasearch Council) tutkimuksesta. Tutkimuksen mukaan 75 prosenttia raiskaajista teki ensimmäisen raiskauksensa alle 20-vuotiaana.

Järkyttävää ja tämä on vain yksi kultturellinen ero.  Niitä on paljon.  Näitä
kultturellieroja liikkuu maassamme paljon koska niihin ei näytettäisi puututtavan
vastaanotossa. 

Pakolaiset koulun penkille ja heti sisääntullessa.

Eihän heille näytetä annettavan mitään mahdollisuutta tietää mikä on oikien
ja mikä väärin.  Minulla on kolumnissani ajatus miten pitäisi toimia.  Epäilen,
että näin ei toimita koska juuri ulkomaalaiset afrikkataustaiset kunnostautuvat
raiskauksissa ja kultturellisissa omistusoikeuden muunteluissa.  (esim. lukoton
toisen polkupyörä saatetaan omia ihan luullen sen olevan oikein.  Tästä
oli blogissa juttua Veikko Siltasen kirjoittamana mutta taisi olla osiossa mikä
katosi.)

Yhdessä kaupungissa huomattiin luultavasti sama ja he kieltäytyivät ottamasta
pakolaisia.  Vaasassa ja koko suomessa pitäisi tehdä samoin ja korjata
vika vastaanottopolitiikassa.  Sitten oven voi taas aukaista.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Vierailija

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #528 on: 21. 06. 2009 16:04 »
Raiskaus on inhottava rikos ja ne on tutkitava ja tuomittava. On myös rohkaistava maahanmuuttajanaisia kertomaan raiskauksista viranomaisille.  Allaoleva on Astrid Thorsin blogista:

Suomessa tehdään n. 400 raiskausta vuodessa. Näistä n. 40% eli n. 160 raiskausta vuodessa on maahanmuuttajien tekemiä. Kun n. 150.000 maahanmuuttajaa tekee n.160 raiskausta vuodessa, maahanmuuttajien tekemiä raiskauksia on vuositasolla enemmän kuin 1 raiskaus per 1.000 maahanmuuttajaa.

Suomessa vuosittain tehdyistä n. 400 raiskauksesta n. 60% eli n. 240 raiskausta vuodessa on syntyperäisten suomalaisten tekemiä. Suomen väkiluku on n. 5,3 miljoonaa, josta maahanmuuttajia on n. 150.000. Syntyperäisiä suomalaisia on siis yli 5 miljoonaa. Kun nämä yli 5 miljoonaa ihmistä tekevät n. 240 raiskausta vuodessa, suomalaisten tekemiä raiskauksia on siis vuositasolla alle 1 raiskaus per 20.000 suomalasta.

Raiskaukset
Toinen asia on raiskauksista kirjoittaminen.  Esimerkiksi tässä ketjussa asiasta kirjoitetaan lähes jokaisessa viestissä kun mitään muuta asiaa ei ole.  Kysymys on selvästi epämiellyttävillä mielikuvilla lyömisestä.  Voisiko vaihteeksi käyttää jotain muita mielikuvia ympärileikkauksen ohella.  Mitähän ne mahtaisivat olla?

Varmasti niitä löytyy.  Sen jälkeen kun ne on ammennettu tyhjiin, voidaan ottaa käyttöön positiiviset mielikuvat.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #529 on: 22. 06. 2009 13:01 »
Inhottavinta varmaankin on myös se ,kun nyt nuo raiskaukset ovat kovasti yleistyneet niin se myös aiheuttaa suhtautumisien ja tuomioiden lieventymisenja syy miksi niistä kirjoitetaan ja puhutaan maahanmuuton yhteydessä on taysin selvä ,Nelonen oli tehnyt jutun ko. aiheesta: Syyttäjät ja tuomioistuimet saattavat pitää jopa selviin vammoihin johtanutta raiskausta lievänä. Nelosen uutisten selvityksen mukaan sukupuoliyhteyteen pakottamisiksi eli ns. lieviksi raiskauksiksi on katsottu myös tekoja, joissa naista on pidetty vankina useita päiviä tai joissa naisen kotiin on väkivalloin tunkeuduttu.
http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.asp?cat=1&d=59725
veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #530 on: 23. 06. 2009 12:12 »
Ruotsin tilastokeskus on julkaissut Ruotsin sosiaalihallituksen tilastot sosiaalin maksamista tuista , no eihän siinä mitään kummaa muttaku muttaku 62% maksuun menneistä tuista meni ulkomailla syntyneille.Koskahan meillä julkaistaan yhtä tarkkoja tilastoja.
http://frianyheter.files.wordpress.com/2009/06/ekonomiskt-bistand-hela-riket.jpg
veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #531 on: 24. 06. 2009 14:02 »
Vastaanottokeskuksen asukkaat kahinoivat tiistaina Pudasjärvellä Pohjois-Pohjanmaalla. Poliisi kertoi, että vastaanottokeskuksen henkilökunnan mukaan nahistelevia asukkaita oli kaikkiaan noin 20. Poliisit veivät pukareista neljä putkaan rauhoittumaan.Eipä ole pitkääkään aikaa kun oltiin vielä kovin toivorikkaita, Yle uutisoi  22.4 näin : Pudasjärviset ovat ottaneet turvapaikanhakijat myönteisesti vastaan. Kesän korvalla ulkomaalaisten määrä nousee. Pakolaisten määrä Pudasjärvellä kasvaa nykyisestä 64:stä 90:een ensi kesään mennessä Kansanaho sanoo olevansa valtavan yllättynyt siitä, että asiat ovat sujuneet hyvin.Olikohan ilo ennenaikainen , mikähän on noin mielet mustannut ei kait vaan huono khat sato.
veritas odium parit.

Vierailija

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #532 on: 26. 06. 2009 19:07 »
Oletteko sattuneet huomaamaan millainen mielipide on julkaistu Pohjalaisen yleisöltä- palstalla.
http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=429101

Tässä hieman taustaa tekstin synnylle.
http://hommaforum.org/index.php/topic,3141.msg101176.html#msg101176

Ilmeisesti Pohjalainen julkaisee mitä tahansa huttua, kunhan siinä vain puolustellaan monikulttuurisuuden ihanuutta ja rikastavaa vaikutusta :D


Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #533 on: 26. 06. 2009 19:07 »
Oletteko sattuneet huomaamaan millainen mielipide on julkaistu Pohjalaisen yleisöltä- palstalla.
http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=429101

Tässä hieman taustaa tekstin synnylle.
http://hommaforum.org/index.php/topic,3141.msg101176.html#msg101176

Ilmeisesti Pohjalainen julkaisee mitä tahansa huttua, kunhan siinä vain puolustellaan monikulttuurisuuden ihanuutta ja rikastavaa vaikutusta :D



 Heh.

 Siis sinun mielestäsi mielipidekirjoitusten olisi noudatettava vain jotain lehden määräämää linjaa
 eikä se siten saisi olla yksilön henkilökohtainen, eli  yleisen mielipidelain mukainen.?

 Koska tässä vitjassa 99 % on nykyistä maahanmuuttopolitiikkaamme vastaan
 oletat siis tämän keskusteluosion myös olevan kyseisten mielipiteiden vastainen
 vain määrätyn, eli omamme hyväksyen.

 Sallikaa minun kuitenkin sanoa, arvoisa vierailija, että olette yhtä väärässä, kuin rakas ministerimme
 A. Thors, visioidessanne yleisen avomielisyyden, humaanisuuden, sekä hallitsemattoman
 maahanmuuttopolitiikan hämmennyksen valtaamana uppoavan Suomi laivamme täkillä
 toistenne mielipiteitä arvostellen.

               Sillä ne totta todellakin saavat olla:

               Päinvastaisia, erilaisia, jopa vääriä, kuin myöskin kärjistäviä.

               Amen.
 

eklu

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #534 on: 26. 06. 2009 23:11 »
Kun nykyään ei saa antaa pisteitä niin Proffalle tosta 100000000000000000 pistettä.

Vierailija

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #535 on: 27. 06. 2009 09:09 »
Haluaisikohan Pohjalainen julkaista muutakin kyseisen kirjoituskilpailun satoa, koska Sanoma Newsin lehdet eivät kirjoitelmista olleet kiinnostuneita. Taitavat olla aikamoisia rasisteja siellä Sanomatalossa, no onneksi sentään Pohjalainen ymmärtää monikulttuurisuuden ihanuuden :D

http://hommaforum.org/index.php?PHPSESSID=m8c9papnjms4amtprn8uca65t2&topic=3141.0



"Julistan täten kirjoituskilpailun avatuksi.

Tehtävä:

Kirjoita holtitonta maahanmuuttoa reilusti ylistävä yleisöosastokirjoitus, joka on tarkoitettu Hesarissa ja/tai Ilta-Sanomissa julkaistavaksi.

Maksimipituus 2200 merkkiä.

Arviointikriteerit:
- montako pakollista sanaa saat ujutettua siihen (rikkaus, voimavara jne.) ilman, että teksti vaikuttaa kömpelöltä tai päälle liimatulta
- härskiys-imelyysaste asteikolla 1 - 10. 1 = superultranuiva, 10 = silliä kermavaahdossa
- perusteettomien väitteiden sisällyttäminen
- todellisten faktojen muuntelu
- Suomen, suomalaisten ja suomalaisen kulttuuri vähättely yms.
- suomalaisten syyllistäminen, erityisesti suomalaisen heteromiehen syyllistäminen
- uusien mokutustekniikoiden keksiminen
- uusien mokutussanojen keksiminen
- Pimpelispompeliskerroin eli kuinka pihalla olevia ajatuksia saat siihen sisällytettyä siten, että lukijalle jää epäselväksi, oletko tosissasi vai onko kaikki vain pilaa."

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #536 on: 29. 06. 2009 20:08 »
Mistähän kummasta johtuu kun meikäläisten vaivoiksi vaeltaa näinkin paljon huonoa rikoksiin altistuvaa porukkaa. Ulkomaalaisten vankien osuus kaikista vangeista on kasvanut. Vuonna 1990 vangeista vain 0,6 prosenttia oli ulkomaalaisia. Vuonna 2000 osuus oli 6,9 prosenttia ja nyt se on 9,2 prosenttia, kertoo erikoistutkija Marja-Liisa Muiluvuori Rikosseuraamusvirastosta.Suomessa vankeusrangaistustaan kärsivistä ulkomaalaisista suurin osa on tuomittu huumausaine- tai väkivaltarikoksesta. Tällä hetkellä ulkomaalaisista rangaistusvangeista vajaa puolet istuu huumausainerikoksesta ja neljännes väkivaltarikoksesta.Korutonta kertomaa.
veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #537 on: 30. 06. 2009 15:03 »
Kemissä rupeaa ihmisiltä menemään kuppi nurin Iltalehti uutisoi Kemin Takajärven vastaanottokeskuksen asuntoon tunkeutui kaksi miestä maanantai-iltana kello kymmenen aikaan.Miehet pahoinpitelivät asunnossa ollutta turvapaikanhakijaa. Pahoinpitelijät olivat varustautuneet puukolla ja kepillä. Kellekään ei jutun jälkeen jäänyt epäselväksi tekijöiden kansallisuus valkoihoisuutta korostettiin kahteen kertaan lyhyessä jutussa , mutta yleensä noissa raiskaus jutuisssa etnistä taustaa varjellaan kuin kansallisaaretta korkeintaan saatetaan mainita tekijällä olleen iso nenä.

veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #538 on: 01. 07. 2009 13:01 »
Isonenäiset ovat nyt taas liikkeellä ja juuri kun on kohu laantunut demari-juristin ihmiskaappauksen jälkeen niin meikäläisille annetaan oikein shokki uutisia. Poliisi kaipaa havaintoja seurueesta, joka yritti viedä Kolmevuotiaan lapsen äidiltään tiistaina Tampereella.Tilanne tapahtui Tohlopinjärven uimarannalla tiistaina puoli viiden aikaan iltapäivällä. Kolmevuotiaan lapsen äiti oli uimarannalla toisen lapsensa ja oman äitinsä kanssa.Kolmevuotiaan tytön luokse oli kävellyt tuntematon ulkomaalaisen näköinen nainen, joka oli halannut tyttöä ja ottanut tytön sen jälkeen syliinsä ja lähtenyt kävelemään poispäin.Tälläinen tapaus tällä kertaa.



veritas odium parit.

Offline massi

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 501
  • Gender: Male
  • ja eikun lapioimaan...
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #539 on: 01. 07. 2009 16:04 »
Kuinka mahdat Risto Helin jaksaa kaivaa näitä mamujuttuja esille kokoajan?!?

Oikealla asialla mielestäni olet, mutta alkaa kyllästyttää siinä mielessä että vaikka kuinka täällä asioista

kerrotaan ja yritetään näyttää totuutta asioista niin kukaan ei kuitenkaan ota normaalikansan

mielipidettä huomioon, vaan kokoajan maahanmuuttajia lappaa ovista ja ikkunoista.

Ehkä nuo kemissä sattuneet konfliktit ovat ainoa keino kiinnittää päättäjien huomiota ongelmaan-

vaikkeivat suotavia olekkaan
Muutos on tahtotila

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #540 on: 01. 07. 2009 19:07 »
No nyt onkin tärkein kysymys kuinka tavalliset kansalaiset jaksavat , se kuinka hyvin normaalikansaa kuunnellaan riippuu pitkällä juoksulla heistä itsestään pitää löytää oikeat kanavat ja muodot ovien ja ikkunoiden tilkitsemiseen.Suurille puolueille tehdyssä kyselyssä houkuttelevimmaksi nousi toinen oikeistopuolue kokoomus.Perussuomalaisten ja kokoomuksen taakse jäivät niin kolmantena ollut Sdp kuin viidenneksi houkuttelevammaksi rankattu keskusta. Vihreät sijoittui listalla neljänneksi, vasemmistoliitto kuudenneksi ja kristillisdemokraatit seitsemänneksi.Tästä on hyvä jatkaa.

veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #541 on: 02. 07. 2009 04:04 »
Aina sattuu ja tapahtuu , kovin ovat mukavan oloisia ja rauhaa rakastavaa porukkaa .Neljän ulkomaalaistaustaisen miehen riita päättyi kahden henkilön puukotukseen keskiviikkoiltana Punkalaitumen vastaanottokeskuksessa. Sastamalan poliisista kerrotaan, että kaksi miestä on otettu kiinni tapauksen johdosta.Toinen uhreista sai vakavia vammoja ja hänet toimitettiin Tampereen yliopistolliseen keskussairaalaan jatkohoitoon. Rangaistus on varmaankin siirto toiseen vo keskukseen.

veritas odium parit.

Offline rehtori

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 236
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #542 on: 02. 07. 2009 08:08 »


Nyt selvisi mistä nimenomaan tätä Nuorisoatm tulee.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #543 on: 02. 07. 2009 12:12 »
Iltalehti uutisoi tänään: Poliisi teki khat-huumetakavarikon Helsingissä myöhään keskiviikkoiltana. Alunperin järjestyspoliisi hälytettiin Helsingin kaupungin kiinteistöviraston kerhotiloihin illalla väkivaltatilanteen takia.
Mäkelänkatu 45:ssä sijaitsevissa kerhotiloissa oli tapahtunut lievä puukotus. Paikalle saapui useita poliisipartioita. Tällöin havaittiin, että afrikkalaista khat-purukasvia löytyi kätkettynä erääseen matkalaukkuun.- Khatia takavarikoitiin muutamia kiloja, kertoi Helsingin huumepoliisin vt. päällikkö Raimo Paakkala Ilta-Sanomille.Khat-purukasvi on luokiteltu huumeeksi, mutta on asteikon lievimmästä päästä.Tässä on ihan tyyppi esimerkki mamu uutisoinnista, huumetta vähätellään koska se on lievää kun minä käsittäisin huume mikä huume. Minkähänlainen mahtaa olla lievä puukotus olisi hauska tietää, ainahan on väitetty ettei Somaleilla tai ainakaan niillä joita me olemme tänne saaneet he eivät käytä khattia, siispä asialla täytyy olla Suomalainen illanvietto.





veritas odium parit.

eklu

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #544 on: 02. 07. 2009 12:12 »
Lievä puukotus, siis vain yhtä henkilöä puukotettiin niin ettei kuollut.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #545 on: 02. 07. 2009 14:02 »
Sitten sattui tällä viikolla tuo lapsenkaappaus yritys ja kysymyksessä oli varmaan lievä koska poliisikin vähätteli Aamulehden jutussa asiaa näin :ehkä sieppaajaksi epäilty toimi vain ajattelemattomasti nostaessaan lapsen syliinsä, sanoo tapausta tutkiva rikoskomisario Arto Köykkä Pirkanmaan poliisista.Herra köykkää en tunne mutta jotenkin tuntuu , että antoi tuon lausunnon piruuttaan.
veritas odium parit.

Vierailija

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #546 on: 04. 07. 2009 09:09 »
Lievä puukotus, siis vain yhtä henkilöä puukotettiin niin ettei kuollut.

Jos vaikka olisi silloin lievä puukotus kun puukko on ollut tylsä. Vai olisiko se sitten puukotuksen yritys?
Tummiin prässihousuihin pukeutuvalla ja raveja harrastavalla kansanosallamme oli aikanaan sopimus pienissä riidoissa kun puukot kaivettiin esiin, että; pistää saa, mutta ei pyöräyttää.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #547 on: 06. 07. 2009 16:04 »
Ruotsalaiset terveysviranomaiset ottivat kovan urakan ja tarkastivat Halmstadissa toimivat pizzapaikat, turhaan ei terveystarkastaja Ulrika Cederberg järkyttynyt sillä lopputulos oli karmaiseva. Ainoastaan 2 pizzeriaa selvisi puhtain paperein, 7 läpäisi tarkastuksen huomautuksilla ja loput 61 eivät saaneet hyväksyntää yhden paikan ovet naulattiin kiinni välittömästi.Enpä tietenkään itse syö heikäläisissä paikoissa, mutta järkytys voisi olla suuri jos täälläkin olisi viranomaisilla rohkeutta samanlaiseen operaatioon.
http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.515255
veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #548 on: 09. 07. 2009 12:12 »
Ruotsalaiset ovat joskus nokkelampia kun me Ruotsi on päättänyt luovuttaa Ruotsissa vangittuna olevan, vuoden 1994 kansanmurhasta epäillyn miehen Ruandaan oikeudenkäyntiä varten. Ruotsin hallitus päätti asiasta tänään pitämässään kokouksessa.Ruotsi on ensimmäinen Euroopan maa, joka luovuttaa epäillyn Ruandaan.Esimerkiksi Suomi kieltäytyi helmikuussa luovuttamasta täällä olevaa kansanmurhaepäiltyä, jonka luovuttamista Ruanda oli vaatinut. Häntä koskevan oikeudenkäynnin on määrä alkaa syksyllä Porvoossa.Niin sitä pitää ja me voisimme myös tehdä järkevän asian ja lähettää tämä meillä oleva pastori kiiruun vilkkaa samaan suuntaan.



 
veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #549 on: 12. 07. 2009 08:08 »
Obamalla tuntuu olevan hyviä mielipiteitä Afrikasta näin hän lausui ,"Minä uskon vahvasti, että afrikkalaiset ovat vastuussa Afrikasta. Mielestäni väitteet Afrikan kehitystä osaltaan jarruttavien korruption ja huonon hallinnon liittyminen jotenkin neo-kolonialismiin, länsimaiden sortoon tai rasismiin ovat tekosyitä. En ole iso... en usko tekosyihin.Elämme nyt vuotta 2009. Lännellä tai USAlla ei ole mitään tekemistä Zimbabwessa viimeisen 15-20 vuoden aikana nähdyn kehityksen kanssa. Emme myöskään ole vastuussa muualla Afrikassa harjoitetusta katastrofaalisesta politiikasta. Mielestäni on erittäin tärkeää että Afrikan johtajat tuntevat vastuunsa ja kantavat politiikkansa seuraukset."
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/africaandindianocean/5778804/Barack-Obama-tells-Africa-to-stop-blaming-colonialism-for-problems.html
"Kun isäni 50 vuotta sitten saapui USAhan opiskelemaan, Kenian bkt oli korkeampi kuin Etelä-Koreassa. Tänään Etelä-Korea on melko vauras korkean teknologian valtio ja Keniassa ei mikään ole muuttunut. Ei ole olemassa mitään syytä miksi Afrikassa ei voisi tapahtua samaa kehitystä mitä Koreassa on nähty.Jos minun serkkuni Keniassa ei saa duunia ilman että maksaa lahjuksia, ei se ole G8-maiden vika. Tai jos joku yritys ei pysty toimimaan Afrikassa ilman että maksaa 25%:n lahjukset gebardihatuille, ei se ole kolonialismia."
http://blogs.abcnews.com/politicalpunch/2009/07/my-cousin-in-kenya-cant-get-a-job-without-paying-a-bribe-obama-tells-african-leaders-to-get-their-ho.html

veritas odium parit.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #550 on: 12. 07. 2009 15:03 »
Lähinnä USA vei Afrikan maiden parhaimmiston, liikkuvan ja ennakkoluulottoaman
sukupolven orjaksi toisiin tehtäviin kauaksi Amerikan mantereelle.  He olisivat olleet
vaikuttava ja paras aines Afrikan kehityksessä. 

On mahdollista, että juuri tämän parhaan aineksen poisvienti vaikutti siihen,
että jäljelle jääneet eivät kyenneet kehittämään Afrikkaa siten kuin sen kehitys
luonnollisesti olisi voinut olla mahdollista.  Tämä on mielipide jota koskaan ei
ole käsitelty eikä sitä ehkä haluta käsitellä mutta tällainenkin mahdollisuus
on olemassa.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #551 on: 12. 07. 2009 17:05 »
Toistaakohan nyt historia itseään kun eurooppaan otetaan heikäläisiä vai olisiko niin , että nyt saamme sen huonoimman aineksen tätäkin mielipidettä sietäisi käsitellä.
veritas odium parit.

Offline Klaus Berg

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1527
  • Gender: Male
  • Elämä on juoksukilpailu ajan kanssa
    • View Profile
    • Blogi
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #552 on: 12. 07. 2009 17:05 »
Lähinnä USA vei Afrikan maiden parhaimmiston, liikkuvan ja ennakkoluulottoaman
sukupolven orjaksi toisiin tehtäviin kauaksi Amerikan mantereelle.  He olisivat olleet
vaikuttava ja paras aines Afrikan kehityksessä. 

On mahdollista, että juuri tämän parhaan aineksen poisvienti vaikutti siihen,
että jäljelle jääneet eivät kyenneet kehittämään Afrikkaa siten kuin sen kehitys
luonnollisesti olisi voinut olla mahdollista.  Tämä on mielipide jota koskaan ei
ole käsitelty eikä sitä ehkä haluta käsitellä mutta tällainenkin mahdollisuus
on olemassa.

Kari hei, siis oletko tosissasi?  Ei siellä viidakossa pidetty ÄO testejä, kun niitä neekereitä haalittiin orjalaivoihin. Kaikki kelpasi ja heikot kuoli matkalla. Ne ei tosiaankaan olleet mitään maahanmuuttajia.

Vai että eliitti laivattiin USAn palvelukseen. Ja siksi kehitys pysähtyi kuin seinään Afrikassa.
Eiköhän syyt ole ihan muualla ja ennenkaikkea sitä Afrikasta tuotua kehittäjää ja älykköä jos etsit niin siellähän sitä näytetään JIM televisiossa "Poliisi TV" sarjoissa.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #553 on: 12. 07. 2009 19:07 »
Lähinnä USA vei Afrikan maiden parhaimmiston, liikkuvan ja ennakkoluulottoaman
sukupolven orjaksi toisiin tehtäviin kauaksi Amerikan mantereelle.  He olisivat olleet
vaikuttava ja paras aines Afrikan kehityksessä. 

On mahdollista, että juuri tämän parhaan aineksen poisvienti vaikutti siihen,
että jäljelle jääneet eivät kyenneet kehittämään Afrikkaa siten kuin sen kehitys
luonnollisesti olisi voinut olla mahdollista.  Tämä on mielipide jota koskaan ei
ole käsitelty eikä sitä ehkä haluta käsitellä mutta tällainenkin mahdollisuus
on olemassa.

Kari hei, siis oletko tosissasi? 

Se onko joku kirjoittaja kovin tosissaan tai ei on sivuseikka silloin kun hän
tuo yhden vaihtoehtoisen ajatuksen tai idean monien muiden sekaan.
Se tuodaan yleensä siksi, että siitä voidaan keskustella.  Tarkoitus on
keskustella varsinaisesta vaihtoehtoisesta ideasta, eikä siitä onko joku
kirjoittaja tosissaan vai ei.  Mutta kyllä minä ihan tosissani toin erään
pienen varteenotettavan vaihtoehdon jonka voi ottaa huomioon
afrikkalaisessa kehityksen kulussa.  Yleensä moni suuri asia tulevaisuudessa
on hyvin pienestä kiinni. 

En tiedä kuinka tosissaan Hitlerin vanhemmat halusivat hänet maailmaan
vai oliko kyse ihan pienestä vahingosta.  Joka tapauksessa tämä joko
tosissaan tai vahingossa syntynyt tapaus tappoi tai olisi ollut tappamatta
miljoonia ihmisiä.  Kyse on tässä tapauksessa vain yhdestä ihmisestä.
Orjakauppa vei tappoi ja synnytti ja siirsi tuhansia.  Tälla ei voi olla ollut
olematta vaikutusta Afrikan kehityksen suuntaan.  Se mihin suuntaan
vaikutus on ollut, voi olla toiseenkin mutta haluan tuoda esille, mahdollisuuden,
että sillä oli mahdollisesti vaikutusta.

Tuskin Hitlerille Äo-testiä tehtiin, tai jos tehtiin niin sen tulokset ovat
edelleen julkituomatta.

Jos katsotaan tulevaisuuteen, niin oikos se USA:n presidentin isoisä
joka syntyi Afrikassa mutta ainakin lapsenlapsi kulkeutui USA:n.  Tällä
yksittäistapauksella saattaa olla   vaikutusta Afrikan tulevaisuuteen.

Mutta jos palataan varsinaiseen aheeseen niin pakolaiset pitää istuttaa koulun penkille jo vastaanottokeskuksessa ja opettaa suomalaisille tavoille.  Jos he jostain syystä päätyvät vaikka Ruotsiin, niin suomalaisen kulttuurin tapakasvatuksella pärjää pitkälle ja on mahdollisuus päästä yhteiskunnan jäseneksi eikä passivoitua.
 
« Last Edit: 13. 07. 2009 08:08 by Kari Lajunen »
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #554 on: 13. 07. 2009 12:12 »
Tässä sellainen yhtälö jota ei meikäläisten piireissä ymmärretä,maahanmuuttajataustaisten nuorten kaappaukset takaisin vanhempien kotimaahan ovat yleistyneet. Myös Suomessa arvioidaan olevan vuosittain useita tapauksia, joissa vanhemmat lähettävät mielestään liian länsimaistuneita teinejä takaisin lähtömaahansa.Suomen Punaisen Ristin pakolais- ja maahanmuuttotyön päällikkö Leena-Kaisa Åberg kertoo, että järjestön tietoon on tullut useita tapauksia, joissa vanhemmat ovat pakottaneet mielestään liian länsimaistuneen nuoren lähtemään takaisin omaan tai vanhempien lähtömaahan. Kaappaustapauksia on tullut myös kaupunkien sosiaaliviranomaisten tietoon. Oleskeluluvat perustuvat joko pakolaisuuteen tai suojelun tarpeeseen tälläisiltä vanhemmilta tulisi heti välittömästi evätä oleskelu täällä ja lähettää samaan osoitteeseen mihin on lapsensa lähettänyt.



veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #555 on: 14. 07. 2009 13:01 »
Punainen risti auttelee ympäri maailmaa ihmisiä uskontoon ja väriin katsomatta vaan johan kuuluu kummia, Punainen risti - ja toinen tasavertainen suojamerkki punainen puolikuu - ovat saaneet rinnalleen kolmannen kansainvälisesti hyväksytyn suojamerkin, ns. punaisen kristallin, joka heinäkuun puolivälin jälkeen on myös Suomen valtion tunnustama kansainvälinen suojamerkki. Kolmannesta suojamerkistä säätävä Geneven sopimusten III lisäpöytäkirja tulee Suomessa kansallisesti voimaan 14.7.2009.Kaikki tämä sen takia etteivät muslimit tulisi loukatuksi vääränlaisesta kristinuskoon viittaavasta tunnuksesta, kovin ovat tirsmuja avun suhteen.
veritas odium parit.

Offline Jore

  • Vakituinen
  • **
  • Posts: 75
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #556 on: 14. 07. 2009 14:02 »
Olisiko tässä taas sellainen ajatus, että risti merkkinä sopii silloin kun se itselle sopii?

Näin ohjelman jossa muslimi tuli johonkin vääräuskoiseen maahan luvatta.  Hän oli jäädä kiinni mutta haki suojaa vääräuskoisesta kirkosta.  Välillä hen heilutti puukkoa vapaaehtoisen auttajansa kurkulla ja lopuksi kuoli ihan itseaiheutetusti.  Luulisi, että ristillä varustettu vääräuskoisten kirkko olisi se viimeinen paikka mistä suojaa haettaisiin kun risti ei kelpaa avustusjärjestön merkkinä.  Tosin merkkinähän se ei ehkä ole paras koska se on kuolemankin symboli.  Niihin suorastaan törmää hautuumailla.

Mutta kun vapaassa maassa vapaa-ajattelijat kertoivat, että Jumalaa ei olisikaan niin siitähän nousi sellainen mökä, että meinasi tulla bussilakko.  Tämä ei olisi ollut kristinuskoisten vaan muslimiveljesten järjestämä.
Jos jumalan oloa ei vapaassa maassa saisi kyseenalaistaa ja syylliset voidaan osoittaa niin voisi olla viisasta miettiä suodatusta juuri näiden vapaudenriistäjien maahantuloa kohtaan.  Olen ollut aina muslimien puolella Israelin sortoa vastaan mutta tämä tilanne taisi kääntää kelkkani tai ainakin panee enemmän ymmärtämään
Israelin toimia.
Jore on Jore vaikka keitettäis,
taikka yli laidan hetettäis.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #557 on: 15. 07. 2009 13:01 »
Belgiasssa on tullut mitta täyteen, he eivät ota enää turvapaikkaturisteja vastaan.
http://www.fedasil.be/home/nieuws_detail/i/17186/
veritas odium parit.

Offline Klaus Berg

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1527
  • Gender: Male
  • Elämä on juoksukilpailu ajan kanssa
    • View Profile
    • Blogi
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #558 on: 15. 07. 2009 19:07 »
Tuossa oli YLE uutisissa Mara ja sanoi ihan suoraan totuuden.

Eläköitymistä ei kyetä hoitamaan muutoin kuin ottamalla runsaasti maahanmuuttajia.

Hän sanoi ettei sekään auta pitkälle vaikka eläkkeelle lähtöä siirretään pidemmälle.
Eli se on siis tulossa, vaikka kaikki sen ovat tähän asti kieltäneet. Eläkeikä nostetaan 70 v. todennäköisesti jo ensi eduskuntakaudella?

Kyllä Mara tietää ja onneksi avautuu, koska nyt ei enään mitään menetettävää ole hänellä.

Vapiskaa...

Offline rehtori

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 236
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #559 on: 15. 07. 2009 23:11 »
Tuossa oli YLE uutisissa Mara ja sanoi ihan suoraan totuuden.

Eläköitymistä ei kyetä hoitamaan muutoin kuin ottamalla runsaasti maahanmuuttajia.

Hän sanoi ettei sekään auta pitkälle vaikka eläkkeelle lähtöä siirretään pidemmälle.
Eli se on siis tulossa, vaikka kaikki sen ovat tähän asti kieltäneet. Eläkeikä nostetaan 70 v. todennäköisesti jo ensi eduskuntakaudella?

Kyllä Mara tietää ja onneksi avautuu, koska nyt ei enään mitään menetettävää ole hänellä.

Vapiskaa...
Ikääntyvät maahanmuuttajat asettavat vanhustenhuollon koetukselle lähitulevaisuudessa. Sosiaali- ja terveyspalveluiden pitää huomioida maahanmuuttajien erityistarpeet, sanovat asiantuntijat.

Pahimmassa tapauksessa kriisialueelta paennut kielitaidoton vanhus syrjäytyy, dementoituu ja kärsii sotatraumoista. Jotta epäonnistumisilta vältytään, kotouttamistyöhön tarvitaan lisää rahaa, vaatii maahanmuuttoasiain koordinaattori Anu Wikman-Immonen Kuntaliitosta.

"Saamamme palautteen mukaan maahanmuuttajaan menee [terveydenhuollossa] puolitoista tai kaksi kertaa enemmän palveluaikaa kuin kantaväestöön kuuluvaan. Se on kustannuskysymys."


Linkki koko uutiseen:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Maahanmuuttajien+ik%C3%A4%C3%A4ntyminen+on+tiukka+paikka+terveydenhuollolle/1135247568112

Valitettavasti...
« Last Edit: 15. 07. 2009 23:11 by rehtori »