Author Topic: Maahanmuuttopolitiikkamme  (Read 437845 times)

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Eric Sardinas

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #480 on: 01. 06. 2009 08:08 »
Suomalaisiin taksikuskeihin on aina voinut luottaa johtuneeko ammatin tiukoista luvanvaraisuudesta varmaankin.Norjasta kuuluu kummia siellä ei enää nuoret naiset luota takseihin ja syykin on ymmärrettävä viime kuukausina on neljä naista raiskattu ja eikä missään pimeissä takseissa . Poliisi arvelee raiskaajia olevan useampia ja jokaisessa tapauksessa on yksi yhteinen tuntomerkki ulkomaalainen säfööri kuinkas sattuikaan.
http://www.dagbladet.no/2009/05/30/nyheter/innenriks/voldtekt/taxi/6477893/

Ettäkö oikein ulkomaalainen taksikuski? Norjassa? Minä kun luulin, että heitä on vain ulkomailla.

Jack

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #481 on: 01. 06. 2009 12:12 »

Ettäkö oikein ulkomaalainen taksikuski? Norjassa? Minä kun luulin, että heitä on vain ulkomailla.

Et voi olla noin hölmö että luulit noin?  En usko.

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #482 on: 02. 06. 2009 18:06 »

 Eikö jokin vuosi sitten jo dokumentoitu, että Norskien takseja ajavat 9 kymmenestä
 itämaan pojat, eli lähinnä Turkkilaiset.

 Ilmankos koslat eivät haise enään turskalta, vaan vunderbaumi on vaihtunut
 turkishkaanien painikalsareihin.

           Syynä tietty: Paskat palkat, liian korkea elintaso ja ahneet taxifirmat.

Offline Hertta

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 662
  • Monikulttuurisuus on voimaa
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #483 on: 02. 06. 2009 21:09 »
Kokoomuslaista maahanmuuttopolitiikkaa

Suomen valtamediat vaikenevat nyt yhdestä olennaisesta asiasta: siitä, että Putin ei huomenna halua nähdä Stubbista vilaustakaan. Stubb on diskattu suomalaisvaltuuskunnasta, joka isännöi melkein satahenkistä venäläisdelegaatiota. Miksi Stubbi ei ole paikalla?

http://johaneurovaali.blogspot.com/2009/06/putin-ei-halua-tavata-stubbia.html

Offline qwer

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 209
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #484 on: 03. 06. 2009 16:04 »
Yle uutisoi tänään Tampereen yliopistolla teettämänsä tutkimuksen, jossa tarkasteltiin myös puolueiden suhdetta maahanmuuttoon.

Vihreiden ja kommunistien eurovaaliehdokkailla samoja näkemyksiä

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #485 on: 03. 06. 2009 19:07 »
Miksi Stubbi ei ole paikalla?

.......

Siksi, että lähes ainoana suoraselkäisenä poliitikkona, hän ei alennu ryssien perseen nuolentaan.

Ja etenkin siitä yksinkertaisesta syystä:

               Että siitä ei ole minkäänlaista etua Suomen Kansalle.

Eric Sardinas

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #486 on: 04. 06. 2009 07:07 »

 Eikö jokin vuosi sitten jo dokumentoitu, että Norskien takseja ajavat 9 kymmenestä
 itämaan pojat, eli lähinnä Turkkilaiset.

 Ilmankos koslat eivät haise enään turskalta, vaan vunderbaumi on vaihtunut
 turkishkaanien painikalsareihin.

           Syynä tietty: Paskat palkat, liian korkea elintaso ja ahneet taxifirmat.

Sama nuuskahuulien maassa. Veli valkoinen on hylännyt kohta taksiammatin täysin. Mutta wunderbaum on somalisuharille erittäin tärkeä elementti ammatissaan! Ja ennen uuden kuusen ripustusta ankara käsittely vinyylinpesuaineella, suihkupullosta. Ovatten julmempia tässä kuin virolaiset!!

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #487 on: 04. 06. 2009 09:09 »

Takseista puheenollen.

Suhteessa asukasmääriin esim. Vaasan maakunnissa on eniten takseja.

Syy ei kuitenkaan ole mitkään pitkät välimatkat, niinkuin cityurpot visioivat
vaan tiukkaakin tiukemmat kunnanhallinnot, jotka eivät päästä näitä ulkolaisia palkanpolkijoita
markeilleen.

Perusteinaan paikallisen elinkeinon turvaaminen salasanalla:

Meillä ei ole resursseja.

                Tälle hatunnosto, vaikka tuuleekin pohjoisesta.

Eric Sardinas

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #488 on: 04. 06. 2009 10:10 »

Meillä ei ole resursseja.



Niin. Kannattaa tehdä kaikki mahdollinen, että pysyvät varmasti sossun kirjoissa.

Naapurimaassa Ruotsissa oli joskus 80-luvun vaihteessa tuska päästä kotiin baarikierroksen päätteeksi. Homma oli puolet koko illan operaatiosta ja juhlapyhinä puhelin ei edes vastannut kun yritti soittaa pirssiä yöllä. Tilanne muuttui täysin, kun taksi päästettiin vapaaksi ja nyt löytyy autoja joka lähtöön. Erona vain se, että suhareiden ihonväri vaihtelee.

Hommassa siis pärjäsivät muutkin...

Vierailija

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #489 on: 04. 06. 2009 17:05 »

Meillä ei ole resursseja.



Niin. Kannattaa tehdä kaikki mahdollinen, että pysyvät varmasti sossun kirjoissa.

Naapurimaassa Ruotsissa oli joskus 80-luvun vaihteessa tuska päästä kotiin baarikierroksen päätteeksi. Homma oli puolet koko illan operaatiosta ja juhlapyhinä puhelin ei edes vastannut kun yritti soittaa pirssiä yöllä. Tilanne muuttui täysin, kun taksi päästettiin vapaaksi ja nyt löytyy autoja joka lähtöön. Erona vain se, että suhareiden ihonväri vaihtelee.

Hommassa siis pärjäsivät muutkin...

Niin. Ruotsissa on tehty lähes kaikki mahdollinen, resursseja säästämättä, että työllistyisivät ja integroituisivat, mutta mikään ei tunnu auttavan. Eikä missään muuallakaan Euroopassa ole onnistuttu tässä. Laajamittaisesta humanitaarisesta maahanmuutosta on poikkeuksetta syntynyt monisukupolvinen ghettoutuva ja syrjäytynyt alaluokka. Toivoisin Ericin joskus kertovan miten me Suomessa muka onnistuisimme tämän välttämään.

Ja tuo taksikommentti taas lähentelee huonoa vitsiä. Kyllä sille on vankat perusteet miksi taksitoiminta tulisi olla säädeltyä ja ei se Ruotsin tilanne taksien vapauttamisen osalta ainakaan parantanut tilannetta. Ja tosiaan autoa ja kuskia on Ruotsissa löytynyt tämän jälkeen joka lähtöön. En tähän nyt viitsi ryhtyä linkittämään esim. Oslon maahanmuuttajataustaisten taksikuskien suorittamaa raiskausepidemiaa, sillä tämä nyt on kaikille hiukankin pohjoismaista lehdistöä seuraavalle tuttua juttua.

Varmaan Ericin mielestä myös lääkäreistä on huutava pula ja turvapaikanhakijoista kyllä löytyy vaikka millaista poppamiesasiantuntijaa, joten siitä vain vapauttamaan lääkärien tointa.

Jack

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #490 on: 04. 06. 2009 17:05 »
Annetaan puheenvuoro myös pakolaiselle:

http://www.kaapeli.fi/mamu/tarina~1.htm

Luin vasta ensimmäisen pakolaisen.  On poika ollut kova matkustelemaan.
On ihan maailmankansalainen mutta joka paikassa takkuaa.  Kyse on
asiasta joka ei ilmene.  Luulene, että jotkut eivät kerta kaikkiaan vain
pysty sopeutumaan mihinkään.  Se on asennevamma.  Saisinpa minäkin
matkustella tuollalailla. 

Ukkohan näyttää tehtailleen rikoksia vaikke kerro niistä mitään mutta
tämä kielii hyvin siitä.  "Vuonna 1994 saavuimme sitten Viroon ja jouduimme
siellä kymmeneksikuukaudeksi vankilaan." 

Hän ei kerro mitään syytä miksi hän joutui vankilaan.  Ei Virossa joudu
ihonvärin vuoksi vankilaan.  Tämä yhdysvalloissa opiskellut veikkonen
on aika hurja mutta sitten kaiken keskeytti auttava käsi.  "Myöhemmin
suomalaiset päättivätottaa meidät tänne Suomeen."

Tässä miekkosessa on pakolaisuus kaukana.  Ennemmin hän näyttäisi olevan
taparikollinen.  Varmaan syö kissoja aamiaiseksi.



Ja sitten toinen.  Olkoon hänen nimensä Ahmed.

Seuraava ukkeli totesi, että "Ensimmäisen puoli vuotta kotini oli minulle kuin hotelli."
Niinhän se on. 

"Istuin vain kirjastossajoka päivä tuntikausia, kirjastonhoitajat oppivat tuntemaan minut,ja heistä tuli ystäviäni. Juuri kirjastossa töissäolevat ihmiset saivat minut tuntemaan oloni vähemmän yksinäiseksi.Juttelimme paljon. En ole vieläkään käynyt kylässäheidän luonaan,"

Ahmed tuntuu pitävän itsestäänselvänä, että hän voi käydä kirjaston naisten luona kylässä
mutta syystä tai toisesta hän ei ole vielä käynyt.  Aikaa olisi ollut hyvin opiskella suomalaista
kulttuuria.  Myöhemmin selviää, että hänellä on tyttöystäväkin.

Ahmedilla on tyttöystävä ja samaan hintaan ilmeisesti saatu 5-vuotias poika mutta tyytymättömyys on tauti eikä sille voi mitään.  "Yksinäinen elämä on surullista. Jos elän yksin,olen kuin vankilassa. En ole vapaa, koska aina kaikki ongelmat pyörivätpäässäni."
On se ihme, ettei Ahmed ole vielä käynyt kirjaston naisten kotona.

Seuraavassa Ahmed puhuu läpiä päähänsä sillä jos ei opi toista kulttuuria niin ei silloin ole
unohtanut toista mutta hän kertoo "Mä olen unohtanut oman kulttuurin, tavat ja uskonnon, enkämyöskään opi Suomen kulttuuria, tapaa ja uskontoa. Minullaei ole yhtään mitään kulttuuria ja uskontoa. Mäolen ihan baila, baila. (Saleban)"

« Last Edit: 04. 06. 2009 18:06 by Jack »

Eric Sardinas

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #491 on: 04. 06. 2009 23:11 »

Niin. Ruotsissa on tehty lähes kaikki mahdollinen, resursseja säästämättä, että työllistyisivät ja integroituisivat, mutta mikään ei tunnu auttavan.


Miten niin? Oletko ollut koskaan ruotsalaisessa lähiössä aamulla kello 7? Täysiä junia, raitiovaunuja ja linja-autoja lähtee kohti keskustaa viiden minuutin välein. Ihmiset menevät töihin. Varsinkin siirtolaistiheistä lähiöistä maahanmuuttajia lähtee aamulla liikkeelle sankoin joukoin. On helppo katsoa aina vain näitä työttömiä, sellaisia jotka eivät koskaan edes mene töihin ja heitä, jotka eivät edes kelpaa töihin, mutta vielä helpompaa on unohtaa se työtä tekevä ryhmä, joka pitää maan rattaat liikkeellä.

Quote
Eikä missään muuallakaan Euroopassa ole onnistuttu tässä. Laajamittaisesta humanitaarisesta maahanmuutosta on poikkeuksetta syntynyt monisukupolvinen ghettoutuva ja syrjäytynyt alaluokka.

Suomessa, ihan niinkun kaikissa muissakin maissa ja kaupungeissa on aina ollut se gettoontunut alaluokka. Joskus se koostuu omasta jengistä, toisinaan sitten ulkomaalaisista.

Quote
Toivoisin Ericin joskus kertovan miten me Suomessa muka onnistuisimme tämän välttämään.

Ei tätä voida välttää Suomessa. Ei se onnistu. Kantaväestö takaa sen.

Quote
Ja tuo taksikommentti taas lähentelee huonoa vitsiä.


Tarkoitatko, ettei taksi Ruotsissa toimi?

Quote
Kyllä sille on vankat perusteet miksi taksitoiminta tulisi olla säädeltyä ja ei se Ruotsin tilanne taksien vapauttamisen osalta ainakaan parantanut tilannetta.

Itseasiassa paransi. Nyt Ruotsissa saa aina taksin. Silloin kun taksilla oli monopooli, vapaita takseja löytyi vain keskellä viikkoa. Viikonloput oli kaaosta ja pimeitä takseja.

Quote
Ja tosiaan autoa ja kuskia on Ruotsissa löytynyt tämän jälkeen joka lähtöön.


Juuri nämä pimeät taksit ovat olleet Ruotsissa ongelma tällaisessa ja niitä on kukkinut juuri sen taksipulan takia. Raiskaukset ovat lähes loppuneet kun taksit ovat lisääntyneet, koska nämä pimeät taksit ovat vähentyneet samaan aikaan, luonnollisena seuraksen taksien määrän lisääntymisestä.

Quote
En tähän nyt viitsi ryhtyä linkittämään esim. Oslon maahanmuuttajataustaisten taksikuskien suorittamaa raiskausepidemiaa, sillä tämä nyt on kaikille hiukankin pohjoismaista lehdistöä seuraavalle tuttua juttua.

Miten suuresta epidemiasta on kysymys? Paljonko Oslossa on takseja? Kuinka paljon Oslon taksissa ulkomaalaisia kuskeja? Onko syntyperäinen norjalainen taksikuski koskaan raiskannut?

Quote
Varmaan Ericin mielestä myös lääkäreistä on huutava pula ja turvapaikanhakijoista kyllä löytyy vaikka millaista poppamiesasiantuntijaa, joten siitä vain vapauttamaan lääkärien tointa.

Norjassa on muuten valtavasti ulkomaalaisia lääkäreitä. Ja kipusiskoja. Itse asiassa lääkärit ovat aika kansainvälistä jengiä.

Mielenkiintoista luettavaa täältä: http://www.slf.se/upload/Lakarforbundet/Trycksaker/framtida%20läkararbetsmarknad%202008_webb.pdf

Quote
År 2005 var ungefär 5 600 utländskt utbildade läkare verksamma i Sverige och ca 6000-8000
(år 2008) utländskt utbildade läkare verksamma i Norge (ca 30- 40 %). En stor del av dessa
är svenskar och norrmän som studerat medicin utomlands, men för Norge ingår ca 3 000 utländska
medborgare, varav 751 från Tyskland, 537 från Sverige och 394 från Danmark. Minst
1 236 norska läkare med norskt medborgarskap är utbildade i Tyskland.

Quote
I slutet av år 2007 fanns det i Sverige uppskattningsvis 34 200 läkare under 65 år (som är den
formella pensionsåldern). Sedan slutet på 1990-talet har det varit brist på läkare inom flera
specialiteter. Bristen har varit särskilt stor inom allmänmedicin, psykiatri, laboratoriemedicin
och geriatrik. Genom aktiva rekryteringar utomlands har en del av behoven kunnat tillgodoses.

Ei siis kannata olla huolissaan - ennemmin tai myöhemmin joutuu kyllä lääkärin käsittelyyn, joka on joko koulutettu ulkomailla, tai vielä sitten sen päälle myös syntynyt ulkomailla.
Itse kävin yhdessä vaiheessa aina hammaslääkärissä Virossa. Olen ollut myös korvalääkärissä Kreikassa, enkä pelkää muutenkaan lääkäreitä.

Mutta ymmärrän kyllä täysin sellaisia, jotka pelkäävät. Esim. sisareni pitää aina nukuttaa. Muuten ei hänen suuhunsa voi tukkia kyllä mitään hammaslääkärin vehkeitä, oli se lääkäri sitten minkämaalainen hyvänsä.

Itse toivon kuitenkin, että sitten kun/jos sitä lääkäriä tarvitaan äkkiä, niin se löytyy nopeasti, eikä ole myös silloin väliä mistä hän kotoisin. En kysy passia, jos alkaa tykyttämään rinnassa.

Eric Sardinas

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #492 on: 04. 06. 2009 23:11 »

Saisinpa minäkin
matkustella tuollalailla. 



Minä järjestän. Milloin haluat aloittaa matkasi? Tökin sinut terävän seipään kanssa Vaskiluotoon ja Rabben purkkiin rahattomana ja lykka till! Lähetätkö postikortin ja kerrot miten matkailu avartaa?

Jack

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #493 on: 05. 06. 2009 05:05 »
Tuo ensimmäinen "pakolainen" oli tullut Suomeen jo 9-vuotiaana
suomalaisen lastenkodin kautta mutta heti kun kynnelle kykeni
piti lähteä "pakoilemaan" mutta kuten niin usein "routa porsaan
kotiin tuo."

Jack

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #494 on: 05. 06. 2009 05:05 »


Minä järjestän. Milloin haluat aloittaa matkasi? Tökin sinut terävän seipään kanssa Vaskiluotoon ja Rabben purkkiin rahattomana ja lykka till! Lähetätkö postikortin ja kerrot miten matkailu avartaa?

(Allaoleva on kuvitteellinen eikä sitä saa ottaa todesta.)

Kirje Erik Sardinasille.

"Täällä Jack.  En päässyt Ruotsiin asti kun minulla ei ollut lippua.  Olen nyt
täällä Suomessa lähinnä hotellia muistuttavassa paikassa.  Tässä huoneessa
oli 5 tuolia liikaa.  Hajoitin ne.  Nyt minulla on oma huone ja tuoli.  Aikani
riehuttuani joku totesi, että minulla on varmaan ollut ankea lapsuus ja minulle
annettiin korvaukseksi lisää rahaa."  Mutta koska en tarvitse sitä kun minulla
on täällä jo kaikkea annoin sen yhdelle pikkupojalle joka sitten kivitti
alakerran ruotsalaisopiskelijoiden ikkunan säpäleiksi.  Mielestäni he metelöivät
liikaa.  Meteli loppui heti.  Maksoin satasen tuosta heitosta.  Kyllä tuli hyvä
mieli.  Suomi on hyvä paikka.  Graniitti on hyvälaatuinen kivi.  Suomessa
jääkausi on hionut kivet pyöreiksi.  Niiden lentorata on uskomattoman
tarkka.  Huomenna menen heittelemään kiviä.  Vaasassa on iso tori.
Täällä on paljon valkoisia nuoria naisia.  Olen kuullut että valkoinen nainen
on puli sieltä.  Minä yritin kokeilla mutta nainen ei antanut.  No huomenna
uudestaan.  Nainen antaa kun sitä lyö.
« Last Edit: 05. 06. 2009 06:06 by Jack »

Eric Sardinas

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #495 on: 05. 06. 2009 05:05 »

Kirje Erik Sardinasille.

"Täällä Jack.  En päässyt Ruotsiin asti kun minulla ei ollut lippua.  Olen nyt
täällä Suomessa lähinnä hotellia muistuttavassa paikassa.  Tässä huoneessa
oli 5 tuolia liikaa.  Hajoitin ne.  Nyt minulla on oma huone ja tuoli.  Aikani
riehuttuani joku totesi, että minulla on varmaan ollut ankea lapsuus ja minulle
annettiin korvaukseksi lisää rahaa."  Mutta koska en tarvitse sitä kun minulla
on täällä jo kaikkea annoin sen yhdelle pikkupojalle joka sitten kivitti
alakerran ruotsalaisopiskelijoiden ikkunan säpäleiksi.  Mielestäni he metelöivät
liikaa.  Meteli loppui heti.  Maksoin satasen tuosta heitosta.  Kyllä tuli hyvä
mieli.  Suomi on hyvä paikka.  Graniitti on hyvälaatuinen kivi.  Suomessa
jääkausi on hionut kivet pyöreiksi.  Niiden lentorata on uskomattoman
tarkka.  Huomenna menen heittelemään kiviä.  Vaasassa on iso tori.
Täällä on paljon valkoisia nuoria naisia.  Olen kuullut että valkoinen nainen
on puli sieltä.  Minä yritin kokeilla mutta nainen ei antanut.  No huomenna
uudestaan.  Nainen antaa kun sitä lyö.

Tervehdys Jackille.

Kuten itsekin tuolla ylempänä totesit, routa kiss.. eikun porsaan kotiin tuo, eikä se ole aina niin helppoa lähteä muailmaa katsomaan ilman rahaa!

Täällä sinun kotinurkillasikin on tapahtunut paljon sillä aikaa, kun yritit saada itsellesi poliittista turvapaikkaa Uumajasta. Joku veti kissasi narun jatkoksi. Vaimosi on kateissa ja talostasikin on jäljellä vain mustaa hiiltä. Odottavat sinua kovasti takaisin ja lupaavat, että nostavat sinut sitten heinien kanssa seipään nokkaan kuivumaan, kun ilmestyt maisemiin. Joten neuvoni sinulle hyvä Jack: yritä päästä jotenkin sinne Uumajaan. Piiloudu vaikka jonkun rekan rengaslaatikkoon!
Riski on tietenkin suuri, että lähettävät konsulinkyydillä takaisin, mutta heitä kirjastonkorttisi mereen jossain vaiheessa ja väitä olevasi Afghanista. Se yleensä auttaa sen verran, että saat maata jossain vastaaonttokeskuksessa, kattoon syleksien muutaman kuukauden. Sen jälkeen voit sitten päästä taas matkoille. Esim. sinne Afghanistaniin.
Ja älä sitten välitä niistä nuorista kolleista, jotka kivittävät sitä vastaanottokeskusta ja huutavat sinulle go home, eivät he ole tosissaan. He vain tykkäävät, että sinusta voisi tehdä hyvän sukelluspuvun.

Jack

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #496 on: 05. 06. 2009 06:06 »
(Allaoleva on kuvitteellinen eikä sitä saa ottaa todesta.)

Toinen kirje Erikille.

Minä olin tänään torilla heittelemässä kiviä.  En kerennyt kuin 10 minuuttia kun
siihen tuli poliisit ja ne käski minun lopettaa.  Mitä korkeammalta lasi
putoaa sitä kauniimmin se helähtää.  Siellä oli kahvila ja joku lasi putosi
siellä ulkona istuvien päälle.  En lopettanut vaan tahtäsin
poliiseja.  Jokaisella niistä oli ase mutei ne ymmärtänyt ottaa sitä kotelosta.
Olisin lopettanut heti ettei ne olisi ampunut mutta ei ne ymmärtäny.
Sitten yksi poliisi onnistui lyömään minun kivikättä pampulla.  Kivi putosi.
Sitten ne ryntäsivät kaikki kerralla ja laittoi minulle käsiraudat.  Se otti
kipeätä kun se löi käteen pampulla.  No ei hätää se poliisi on syytteessä
siitä, että pahoinpiteli minua.  Saatan saada hyvät korvaukset.   Kuulin,
ettei poliisi saa suomessa ampua ketään jollei hänellä ole asetta.  Yhtä
poliisia osuin päähän.  Kuulin, että hän halvaantui.  Nyt hänen vaimo on
vapaa. 

Minulla todettiin taas huono lapsuus ja saan ihan oman naisen joka lukee
minulle mitä haluan etteivät silmäni rasitu.  Tänään hän luki jotain
ruotsalaista kirjaa "Pekka töpöhäntä."  Minä kysyin tältä naiselta, että
onko hän puli.  Hän nauroi vaan.

Kiva päivä.  Mitähän huomenna keksisi?
« Last Edit: 05. 06. 2009 06:06 by Jack »

Eric Sardinas

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #497 on: 05. 06. 2009 06:06 »
Tervehdys taas Jack!

Lähetin tämän kirjeen varmuuden vuoksi kuriirin mukana, etteivät vain voisi jäljittää sen avulla sinun piilopaikkaasi.

Miten sen sinun matkailusi kanssa on mennyt? Oletko päässyt eksoottisiin maihin lepäämään?

Pysy ihmeessä pois Vaasan torilta, etteivät vain löydä sinua! Palauttivat nimittäin vaimosi. Olivat raiskannet hänet ja kiskoneet hänen varpaankyntensä irti. Vaimosi ei tosin pystynyt kertomaan missä olet. Hän istuu nyt vain apaattisena tuolillaan eikä puhu kenellekään mitään.

Eräs heistä on töissä pankissa ja olivat myös tyhjänneet pankkitilisi. Harmi, sillä siellähän ne sinun elämäsi säästöt olivat ja sinne menivät rahat, joilla olisi voinut vaikka ostaa uuden Hilfilger-paidan Uumajassa.

Pelkään pahoin, että sen poliittisen turvapaikan haku Uumajasta on vaarallista. Uumaja on liian lähellä. Kannattaisi ehkä yrittää Islantiin. Karu ja kylmä maahan se on ja tuleekin aina, mutta kyllä se varmasti on hyvä vaihtoehto seipään nokkaan joutumiselle Vaasassa.

Islanti on sitäpaitsi hyvä maa. He ohjaavat myös siellä sinut varmasti johonkin parakin tapaiseen odottamaan jotain kummallisia papereita, jotka oikeuttavat sinut sitten hengittämään heidän ilmaansa.

Ole sitten varovainen siellä Islannissa ja mieti kaksi kertaa mitä teet.
Mene pubiin vain keskellä viikkoa, mieluiten silloin, kun kanta-asukkaat eivät ole paikalla. Näin et ärsytä ketään. Älä myöskään puhu koskaan heidän naistensa kanssa. He eivät tykkää siitä, että vikittelet naisia.

Saat luonnollisesti heiltä vähän rahaa. Kun menet Liideliin ruokaostoksille, niin tee se mieluiten kolmessa, neljässä osassa. Kantaväestö näet tykkää kyttyrää, jos sinulla on paljon tavaraa käyrryssä.

Käyttäydy muutenkin esimerkillisesti. Anna aina jonoissa tilaa ihmisille. Silloinkin, kun se merkitsisi sitä, että joudut itse jonottamaan koko päivän.

Jos satut pyöräilemään, niin älä unohda kypärää. Ellei sinulla ole sitä, jätä pyörä Liidelin eteen ja kävele. Älä mene bussilla, sillä kantaväestö ei tykkää siitä, että viet heiltä paikan busissa.

Mene sitten mahdolllisimman nopeasti töihin. Islantilaiset nimittäin inhoavat sitä, kun joku elää heidän kustannuksellaan. Ja ota vastaan ihan mikä työ vain. Vaikka siivoustyö McDonaldissa. Siellähän saa palkan kahdesta tunnista, vaikka joutuu tekemään töitä 6 ja nekin tunnit yöllä.

Muista sitten myös vältellä töitä ja työntekoa mahdollisimman tarkasti, sillä kantaasukkaat eivät tykkään siitä, että viet heiltä työtilaisuuksia.

Mutta jos nyt kuitenkin päätät mennä töihin, niin älä osta mitään. Muuten kantasukkaat uskovat, että sosiaali se vaan ostelee sinulle kaiken.

Tässä nyt vain muutama neuvo sinulle Jack. Onnea matkaan!

Jack

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #498 on: 05. 06. 2009 06:06 »
(Allaoleva on kuvitteellinen eikä sitä saa ottaa todesta.)

Kolmas kirje Erikille.  

Kolmas päivä.

Suomi on rasistinen maa.  Joukko suomalaisia rasisteja huuteli minulle rivouksia
kun istuskelimme kohtalotovereiden kanssa puiston penkillä ja joimme olutta.
Yksi ystävistäni oli onnistunut varastamaan koko 24-paketin olutta.  Se oli
Karhua.  Heitin sitä tölkillä päähän.  Se osui sen päähän ja sitten se kimmahti
siitä ylös ja auton tuulilasiin jolloin se aukesi ja kaikki kalja levisi.  Se pärskähti
hienosti.  Koko auto oli kuin kalja-auto.

Mutta nämä rasistit.
Ne oli suivaantunut siitä kun olin heitellyt kiviä torilla ja joku ikkuna oli pudonnut
ja katkaissut yhden käden ja toinen oli saanut päähän siruja.  Niin ja se
halvaantunut poliisikin oli kuulemma suosittu.   Minä en voi
enää kävellä yksin vaan pitää olla 10 muutakin mukana.  Onneksi minulla on
kohtalotovereita.  Yhden pikkupojan joka haukkui meitä ties miksi saimme
kiinni.  Me hakattiin se oikeen kunnolla.  Siltä katkesi hammaskin.  Se oli
se sama jota heitin tölkillä päähän.

Suomi on rasistinen maa.
« Last Edit: 05. 06. 2009 06:06 by Jack »

Jack

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #499 on: 05. 06. 2009 08:08 »
Allaoleva on kuvitteellinen eikä sitä saa ottaa todesta.

Kirje Erikille:

Neljäs päivä.

Suomi on ahdasmielinen rasistinen maa.
Joukko poliiseja kävi kuulustelemassa meitä kun joku pikkupoika oli hakattu
ja häneltä oli leuka murskana ja mennyt puhekyky.    Minuakin kuulusteltiin
mutta enhän minä mitään muistanut enää.  Siitä oli niin kauan. 

Suomi on poliisivaltio.  Nyt naisenikin on viety.  Kun hän luki minulle
Pekka töpöhäntää niin otin häntä ranteista kiinni.  Sitten puristin hänen
molemmat kädet vasempaan käteen ja oikealla avasin hänen vyön.  Sitten
avasin napin ja vetoketjun ja kokeilin, että olikohän puli.
Ei ollut.  Se oli siis valetta.  Nyt minua syytetään jo raiskausyrityksestä
vaikka halusin vain tarkistaa huhun.  Hulluja nämä suomalaiset.
Nainenkin vielä puri, että siitä jäi jälki.  En tiennyt että hän on hullu.
Aiemmin hän oli ihan ystävällinen.  Iskin hänen päänsä seinään.

Minulle sanotaan, että minut karkoitetaan Forssaan.  Mikähän sekin lienee.
On se kumma kun ihmistä näin syrjitään.  Suomi on paska maa.

Onneksi sain lisää rahaa.  Kävin aikeena ostaa sivasta kaljaa ja tupakkaa
mutta myyjä oli kai vessassa joten niitä ei nyt tarvinnut maksaa.  Otin
vielä karamellipussin ja annoin sen ensimmäiselle vastaantulevalle lapselle.
Hän oli ilmeisesti isoäidin kanssa.  Eivät jostain syystä meinanneet ottaa
joten panin sen mummon käteen ja puristin sen kiinni.  Siihen se jäi.

Kävellessäni   oli auto pysäköity osittain
jalkakäytävälle että jouduin kiertämään.  Sellainen on kai laitonta joten
potkaisin siitä vilkkulasin rikki.  Oppiipahan kunnioittamaan sääntöjä.
Samalla väänsin sen nokassa olleen Mercedes tähden irti ja pujotin sen
törröttävään antenniin. 

Lopputulos ei vielä tyydyttänyt joten väänsin antennin solmulle niin se
merkki ei ainakaan putoaisi.

Minun kotimaassa autoissa ei voi olla tuulilasinpyyhkijöitä silloin kun auto
on parkissa koska joku varastaa ne.  Tähän oli jäänyt pyyhkijä joten yritin
irroittaa sen muttei se irronnut.  No väänsin sen väkisin irti ja heitin
kadulle.
« Last Edit: 05. 06. 2009 08:08 by Jack »

Jack

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #500 on: 05. 06. 2009 10:10 »
Allaoleva on kuvitteellinen eikä sitä saa ottaa todesta.

Kirje Erikille

Toinen viikko.

Hyvä Erik.  Täällä tapahtuu kummia.  Kävin Sivassa ostamassa tupakkaa ja tällä
kertaa kassa olipaikalla ja maksoin kaiken ihan reillusti, niin silti minut
pidätettiin.  Jostain tuli vartija ja vaikka kuinka panin vastaan hän väkisin laittoi
minulle käsiraudat.  Ensin hän pyysi minua kohteliaasti seinää vasten ja laittamaan
kädet taakse.  Hän kertoi epäilevänsä minua myymälävarkaudesta.  En suostunut
vaan heilutin nyrkkiä.  Siitä hän vasta innostui ja otti pampun ja näytti lyövän mutta
jotenkin hän epäreilusti ei lyönytkään vaan kampitti minut alas jolloin poskeni oli
maassa.  Hän veti väkisin käteni taakse ja vaikka kuinka yritin lyödä ja potkia
en voinut mitään.  Nyt olen vankilassa.  Minua syytetään aivan väärin seuraavasti.
Sitten hän kehtasi lyödä minua pampulla pyllylle.   

Omaisuuden turmeleminen kivittämällä ikkunoita keskustassa jonka seurauksena
laseja putoili ihmisten päälle.  Yhdeltä oli silputunut käsi poikki ja toiselta korva.
Kolmas ei jostain syystä enää pysty kävelemään.  Lasi oli osunut niskaan.

Poliisin tappo.  Olisin pahoinpidellyt kivellä poliisia jolloin hän kehtasi kuolla.

Pikkupojan vammauttaminen.  Poika joka kehtasi soittaa melle suutansa oli
niin heikko että ei enää pysty puhumaan eikä muista mitään.  Eikä enää koskaan
kävele.  Joku ohiajanut autoilija oli muka tunnistanut minut.  Sain vielä syytteen
auton vahingoittamisesta kaljatölkillä vaikka se lensi sen pojan päästä joska siis
ei enää koskaan kävele.  Poika kehtasi menettää muistinsa joten sekin on
väärin sillä viilsin puukolla hänen kaulaan haavan jotta hän muistaisi miten
käy kun alkaa isottelemaan paremmilleen.  Nyt hän ei siis edes voi muistella
sitä.  Ettäs kehtasi.

Virkailijan pahoinpitely ja vammauttaminen.  Se tyttö joka luki minulle
Pekka Töpöhäntää kehtasi vammautua kun iskin hänen päänsä seinään.
Häneltä meni puhe sellaiseksi sammaltavaksi ja naaman toinen puoli
retkahti jotenkin.  Hänen poikaystävänsä on minulle vihainen.  Uhkasi
tappaa.  Varsinainen sika.  Eikä tyttökään ollut puli.  Selvä petos.
Tyttöhän puri kuin koira.  Varsinainen eläin.

Niin ja sitten muka raiskausyritys, vaikka tyttö puri.  Siitä on jälki vieläkin.
Tätä jälkeä on nyt sitten monikin käynyt katsomassa ja kuvaamassa.
En tiennyt, että se on niin kaunis.

Joku todisti vielä, että olin aiemmin potkaissut autosta vilkun ja vääntänyt sen
merkin antenniin ja vääntänyt antennin ja ja turmellut pyyhkijän.  Eikö
täällä saa mitään tehdä salaa.   Tämä on poliisivaltio.

Niin ja sitten minulle näytettiin kuvanauhaa jossa en maksanut kaljoja
ja tupakkaa ja karamellipussia.  Olin näköjään ottanut kortsupaketinkin
mutten muistanut kun sille ei ollut käyttöä.  Nauhalta näkyi pari
aiempaakin kertaa.  Myös se kun kohtalotoverini varasti sen Karhu-
pakkauksen josta yhden heitin sen tyhmän pojan päähän jolloin hän
vammautui.  Heitin niin lujaa kuin jaksoin.  Se tömähti niinkuin olisi
osunut puuhun.  Poika retkahti vasemmalle ja tölkki vain muutti
matkaa oikealle ja siitä auton tuulilasiin.  Se pärskähti oikeinkauniisti.

Luulen, etten viihdy täällä.  Taidan ottaa neuvostasi ja paeta Ruotsiin jossain
rekan renkaassa.  Paska maa.  Menen Ruotsiin ja poltan Suomen konsulin.

Sain normaalisti käyttörahaa.  Todisin poliisin pahoinpidelleen minua kun
hän löi pampulla.  Hän taisi saada sentään rangaistuksen.

Onneksi kohtalotoverit ovat puolellani ja he olivat osoittaneet mieltä ja
heittivät teeveet ja tietokoneet ikkunasta ulos.  Peskukoneeseen he
olivat panneet tiiliskiviä.  Niin ja vessanpönttöihin.  Kahdet verhot
poltettiin.

Se oli ihan oikein kun kehtasivat pidättää minut aivan syyttä.

Kuulin, että yhtä kohtalotoveriani olisi heitetty kovalla Mariannekarkilla
Rewellissä.  Uskomatonta rasismia.

Sain edelleen ilmaista rahaa Suomen valtiolta.

« Last Edit: 05. 06. 2009 11:11 by Jack »

eklu

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #501 on: 05. 06. 2009 11:11 »
Jack, tule pois Erkin mailmasta.

Jack

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #502 on: 05. 06. 2009 11:11 »
Jack, tule pois Erkin mailmasta.

Tulen tulen Eklu.  Tarinani on kuvitteellinen eikä sitä saa ottaa todesta
mutta sen kautta voi paremmin ymmärtää joitain syitä ja seurauksia. 

Normaalisti tällainen henkilö olisi vankilassa mutta tässä tapauksessa
niin no jaa.  Vankilassa tällä hetkellä.
« Last Edit: 05. 06. 2009 11:11 by Jack »

Vierailija

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #503 on: 05. 06. 2009 18:06 »

Miten niin? Oletko ollut koskaan ruotsalaisessa lähiössä aamulla kello 7? Täysiä junia, raitiovaunuja ja linja-autoja lähtee kohti keskustaa viiden minuutin välein. Ihmiset menevät töihin. Varsinkin siirtolaistiheistä lähiöistä maahanmuuttajia lähtee aamulla liikkeelle sankoin joukoin. On helppo katsoa aina vain näitä työttömiä, sellaisia jotka eivät koskaan edes mene töihin ja heitä, jotka eivät edes kelpaa töihin, mutta vielä helpompaa on unohtaa se työtä tekevä ryhmä, joka pitää maan rattaat liikkeellä.

Joopajoo, useissa maahanmuuttajalähiöissä työllisyysaste on 30-40%, tai jopa tätäkin surkeampi. Joten siitä vaan laskemaan huoltosuhdetta. Suomesta voin esim. kertoa että somalien huoltosuhde on 10, eli jokaista työssäkäyvää kohden on 10 elätettävää. Siitä voit sitten laskea mikä tulisi olla tämän yhden palkka, jotta syntyvillä verorahoilla elätettäiöisiin muut 10.   

Suomessa, ihan niinkun kaikissa muissakin maissa ja kaupungeissa on aina ollut se gettoontunut alaluokka. Joskus se koostuu omasta jengistä, toisinaan sitten ulkomaalaisista.


Tätä perustetta olen aina ihmetellyt. Koska jos otamme ghettoutuvia maahanmuuttajia lisää se ei vaikuta kantaväestön huono-osaisten määrään, heidät on edelleen elätettävä. Ainoastaan vain saamme rutkasti uusia ihmisiä sosiaaliturvamme varaan. Vai kuvitteletko että kantaväestön elätettävät yht'äkkiä työllistyvät johonkin kun maahanmuuttajien määrä lisääntyy.

Ei tätä voida välttää Suomessa. Ei se onnistu. Kantaväestö takaa sen.

Ehkä, mutta miksi pirussa sitten niitä ghettoutuvia pitää haalia vielä lisää.

Norjassa on muuten valtavasti ulkomaalaisia lääkäreitä. Ja kipusiskoja. Itse asiassa lääkärit ovat aika kansainvälistä jengiä.


Niinhän he ovatkin ja itselläli on oikein hyviä kokemuksia ulkomaalaisista lääkäreistä. Tämä onkin juuri sitä työperäistä maahanmuuttoa, jota kannatan lämpimästi. Mutta jos taas edes hiukan keskittyisit käsitteisiin. Sanoin turvapaikanhakijoiden joukossa, ja heistä et kyllä montakaan koulutettua lääkäriä löydä. Tietyissä ryhmissä lukutaidottomuuskin taitaa olla 70% luokkaa, joten kyllä tämä joukko on enemmän sitä poppamiesporukkaa.

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #504 on: 05. 06. 2009 20:08 »
.....
Tietyissä ryhmissä lukutaidottomuuskin taitaa olla 70% luokkaa, joten kyllä tämä joukko on enemmän sitä poppamiesporukkaa.

           Jees.

           Ja näiden voodookin pyörii pääsääntöisesti vakikansalaisten rahoittamana.

Offline Hertta

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 662
  • Monikulttuurisuus on voimaa
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #505 on: 06. 06. 2009 20:08 »
Nyt myös "oikeusministeri" Brax (vihr.) on yhtynyt ulkoministeri Stubbin (kok) kuoroon, jonka mukaan virkarikokset ovat hyväksyttävät asia silloin, kun venäläinen lapsi riistetään kotimaastaan venäläiseltä äidiltään. Braxin mielestä syynä on Venäjän kuulumattomuus Haagin lapsikaappaussopimukseen, joka siis oikeuttaa Braxin mukaan suomalaiset ministerit ja virkamiehet avustamaan lapsenryöstössä. Braxin mielestä lakeja voi rikkoa, jos asian ajaminen laillista tietä ajautuu umpikujaan.

Brax etsii oikeusvaltion vastaiselle ristiretkelleen nyt selkänojaa muista EU-maista. Hän on tuputtanut muiden maiden oikeusministereille valhepropagandaa, jota UM on Anton-asiasta viime viikkoina julkaissut ja levittänyt.

Mutta Brax oli jäänyt yksin, kun muut EU-ministerit eivät ottaneet kantaa yksittäisen suomalaisen virkailijan toimintaan Anton-tapauksessa.

Mutta mitä Venäjä tekee, jos se todellakin liittyy Haagin lapsikaappaussopimukseen? Varmaankin vaatii venäläispoika Antonia heti palautettavaksi kotimaahansa ja äidilleen.

Sitä paitsi onneksi Venäjä ei ole vielä edes ryhtynyt varsinaisiin vastatoimiin. Kyllä taitaa vielä hymy Stubbilta hyytyä.


http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/06/suomea_tuetaan_lapsikaappausaloitteessa_785135.html

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #506 on: 07. 06. 2009 09:09 »

Mikäli Venäjä toteuttaisi itse lakejaan ihmisarvoa kunnioittaen:

Ei tämänkaltaisia epätoivoon perustuvia lapsikaappauksia todennäköisesti
tarvittaisi Herttoineen ollenkaan.

Sama pätee myös itsekkäiden kauppasuhteiden ja yhteistyön saralla.

Silloin ei tosin Putin saisi:

                    Halostakaan.

Offline rehtori

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 236
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #507 on: 08. 06. 2009 08:08 »

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #508 on: 10. 06. 2009 15:03 »
Turvapaikanhakijoiden jalkapallomestaruus selviää, kun Oulussa järjestetään keskiviikkona ja torstaina Suomen vastaanottokeskusten välinen jalkapalloturnaus.Minkähän olisi kerroin jos haluaisi lyödä vetoa kuinka monta joukkotappelua kisojen aikana käydään, itse veikkaisin kahta ja enpä usko olevani paljoa väärässä. Vanhoja turnausia muistellen.Vitsiksi onkin varmasti tarkoitettu se , että alaikäisillä on omat joukkueet.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200905289668790_uu.shtml
http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=424783&Title=Jalkapallo-ottelu+sai+turvapaikanhakijat+r
veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #509 on: 10. 06. 2009 17:05 »
Ennätysmäärä alaikäisiä lapsia on hakenut tänä vuonna turvapaikkaa Norjasta. Maahanmuutosta vastaava ministeri haluaa nyt helpottaa heidän palauttamistaan lähtömaihinsa.
Tämän vuoden aikana Norjasta on turvapaikkaa hakenut jo 930 yksin tullutta alaikäistä. Koko viime vuoden aikana heitä oli vain runsaat 400.VG-lehden mukaan vain harva turvapaikkaa hakevista lapsista tarvitsee suojaa, eivätkä he siten täytä pakolaisen määritelmää. Lähes kaikki saavat kuitenkin jäädä, koska norjalaisviranomaiset eivät löydä heidän vanhempiaan kotimaassa.
- Joissakin maissa on kuitenkin nyt liikkeellä huhu, että alaikäiset saavat jäädä Norjaan, vaikka heitä ei tarvitsisi suojella. Tätä me emme halua, ministeri Dag Terje Andersen sanoo VG:lle.
Sama kaiku on askelten näköjään Norjassa , kun eivät nyt vaan meidän harmeiksi niitä tänne pökkää.
Nuo ilmoitetut luvut pitää muistaa aina kertoa ainakin kymmenellä kun rupeavat perheitä yhdistelemään sillä kyllä ne perheet sitten sieltä löytyy kun on yhdistelemisien aika .





veritas odium parit.

Offline qwer

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 209
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #510 on: 10. 06. 2009 22:10 »
Olisi tuohon voinut laittaa saman tien linkinkin. Tässä Hesarin uutinen aiheesta.

Alaikäiset hakevat ennätystahtiin turvapaikkaa Norjasta

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #511 on: 11. 06. 2009 14:02 »
Tätä se mun uneni tiesi mitä mä viimeyönä seisaaltani näin , kyllähän tämä oli ainakin meikäläisten piireissä jo etukäteen tiedossa..Aseina kivenmurikoita, lähimetsästä haettuja oksia sekä kulmalippu. Tappelunnujakassa mukana kymmeniä pelaajia.Useat poliisipartiot joutuivat rauhoittelemaan joukkotappelua, joka syntyi turvapaikanhakijoiden välisessä jalkapallo-ottelussa Oulun Heinäpäässä torstaina kello 13 aikaan.
Tappelu sai alkunsa, kun vapaapotkun aiheuttanut pelaaja ei hyväksynyt tuomarin tuomiota.
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/200906119757516_jp.shtml



veritas odium parit.

Offline rehtori

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 236
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #512 on: 12. 06. 2009 17:05 »
Tätä se mun uneni tiesi mitä mä viimeyönä seisaaltani näin , kyllähän tämä oli ainakin meikäläisten piireissä jo etukäteen tiedossa..Aseina kivenmurikoita, lähimetsästä haettuja oksia sekä kulmalippu. Tappelunnujakassa mukana kymmeniä pelaajia.Useat poliisipartiot joutuivat rauhoittelemaan joukkotappelua, joka syntyi turvapaikanhakijoiden välisessä jalkapallo-ottelussa Oulun Heinäpäässä torstaina kello 13 aikaan.
Tappelu sai alkunsa, kun vapaapotkun aiheuttanut pelaaja ei hyväksynyt tuomarin tuomiota.
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/200906119757516_jp.shtml
Mukavan oloista porukkaa :D

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #513 on: 12. 06. 2009 18:06 »
Juu mukavaapa hyvinkin, luojalle kiitos etteivät ole oppineet tuota meidän pesäpalloa saattaisi olla pahaa jälkeä kentällä.
veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #514 on: 13. 06. 2009 07:07 »
Nopeaa toimintaa  Stavangerin poliisi on ottanut kiinni kaksi taksiraiskauksista epäiltyä. Poliisi ei kerro epäillyistä muita tietoja, kuin että he ovat taksikuskeja.Kolmekymppinen kolmen lapsen isä tuomittiin 60 päiväksi vankilaan, kortti laitettiin 21 kuukaudeksi hyllylle ja lupa ajaa taksia lähti ikiajoiksi.Norjan historiassa ei taksinajo-oikeutta ole koskaan jouduttu seksuaalisen ahdistelun vuoksi perumaan, asian puiminen jatkuu kertaalleen hylätty valitus tulee uuteen käsittelyyn.Puolustuspuheet ovat tietenkin kuin suoraan vitsikirjasta ja siitä kirjasta jossa oli ne puujalkavitsit , ensimmäisen tapauksen kuski oli kertonut vain tarjonneensa ilmaista hierontaa ja asiakkaan siitä kieltäydyttyä oli kuitenkin antanut sitä hierontaa aroille alueille.
Toisessa tapauksessa kuski ei ainoastaan tarjonnut kyyditettävälleen ilmaista matkaa, vaan olisi jopa suostunut maksamaan siitä,kuljettaja oli lähennellyt asiakastaan seksuaalisella tavalla. Useiden todistajien mukaan taksikuski nähtiin runkkaamassa naisen pihalla heti tapauksen jälkeen.Hyvä ettei meillä vielä jaeta taksilupia kuinkasattuu.
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3108019.ece
« Last Edit: 13. 06. 2009 10:10 by Risto Helin »
veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #515 on: 14. 06. 2009 09:09 »
Junat lakkoilee mutta juhannuksen jälkeen on myös odotettavissa bussien lakkoilua, ainakin mikäli on Hesarin juttua uskominen.Juhannuksen jälkeen Helsingin bussien kyljissä alkava uskonnottomien mainoskampanja jakaa islaminuskoisten bussinkuljettajien mielipiteitä.Eräs kuskeista sanoo näin :"ei tämmöistä voi hyväksyä", suivaantuu islaminuskoinen bussikuski lauantaina Helsingin Rautatientorilla, kun hän näkee luonnoksen ateistien uudesta mainoksesta. Mies on kiivaasti eri mieltä, ja harkitsee jopa työnseisausta, jos teksti tulee hänen bussinsa kylkeen. Hän kertoo, että uskonto on tärkeä osa elämää – myös työaikana linja-auton ratissa."Kyllä me rukoilemme autossa, yleensä taukojen aikana." Kuinkahan meillä Vaasassa onko samansuuntaisia mielialoja kuskien keskuudessa.

veritas odium parit.

Besse R. Wisser

  • Guest
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #516 on: 14. 06. 2009 10:10 »
Minä ainakin rukoilen vaasalaisessa liikenteessä,  vaikka en kuulu kirkkoon ja en usko Jumalaan. 

Islamin uskoiselle ateisti on kauhistus mutta entä sitten?  Heidänkin on vain  totuttava länsimaiseen sananvapauteen.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #517 on: 15. 06. 2009 11:11 »
SPR:n vastaanottokeskuksen pihalla Suomusjärvellä sattui räjähdys maanantain vastaisena yönä. Kukaan ei loukkaantunut, mutta räjähdys rikkoi ikkunoita.Olikohan kyseessä joku kenties klaani riita vai harjoiteltiinko kenties tuleviin koitoksiin, huolestuttavaa.
veritas odium parit.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Re: Maahanmuuttopolitiikkamme
« Reply #518 on: 15. 06. 2009 11:11 »
Nyt ovat vihreät ryhditäytymässä Aamulehti kirjoittaa näin :Pohjanmaan vihreät näkyvät ottaneen oppia europarlamentaarikkoehdokas Kai Pöntisen (kok) sosiaalipummeja vierastavista pakolaisajatuksista.
Metsä-Botnian tehtaan lakkauttamista surevassa Kaskisissa nähtiin erikoinen näytelmä viime torstaina, kun valtuusto päätti kaupunkiin tyrkyllä olleesta pakolaisten vastaanottokeskuksesta.Vihreiden kaupunginvaltuutettu Tom Degerstedt, 58, jyrähti, että turvapaikanhakijat halutaan ulos kaupungista ja sassiin. Se on juristi Degerstedtin mukaan myös kaupunkilaisten yleinen mielipide.Valtakunnallisesti vihreät ovat profiloituneet vapaamielisellä suhtautumisella maahanmuuttoon ja turvapaikanhakijoihin.
Kaskisten valtuusto äänesti lopulta lukemin 12-5 turvapaikanhakijoiden sijoittamista vastaan. Perusteluina valtuutetut käyttivät hankalaa taloustilannetta.
Yhteensä 17 valtuutetusta viisi oli poissa kokouksesta ja heidän tilallaan olivat varavaltuutetut. Niin sitä pitää.









veritas odium parit.