Author Topic: Heil, natsilippu liehumaan  (Read 113956 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #240 on: 11. 12. 2010 19:07 »
Ernesti näyttää olevankin varsinainen kyttä ja kyylä, saatat olla joku soluttautuja itse joka täällä kalastelee nimimerkin takaa ties mitä. Pitäisikö minunkin täyttää kansalaisvelvollisuuteni ja soluttatua joihinkin mamu salaseuroihin, typerä ajatus. Jos nuo piirit haluavat jotain puuhata niin ei sinne sisäpiireihin minkään facen kautta pääse, kyllä salaisimmat asiat hoidetaan nokatusten ja sähköpostin välityksellä, näin ainakin luulen.

Luulo ei ole tiedon väärtti. Mamuilla ei ole salaseuroja eikä ole sisäpiirejäkään. Risto Helin eittää omia mielikuvitusjuttujaan.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #241 on: 11. 12. 2010 19:07 »
Mistäs sinä tai minä tiedämme ettei natseilla tai mamuilla ole salaseuroja, jopa sinä olet liian valkoinen soluttautumaan noihin .
veritas odium parit.

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #242 on: 11. 12. 2010 19:07 »
Uusnatseilla voi olla omia muka salaseuroja, Enestin mainitsemia viharyhmiä. Maahanmuuttajiilla ei sellaisia ole, ainakaan Vaasassa.

Offline ristinummi

  • Kokelas
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #243 on: 11. 12. 2010 19:07 »
Uusnatseilla voi olla omia muka salaseuroja, Enestin mainitsemia viharyhmiä. Maahanmuuttajiilla ei sellaisia ole, ainakaan Vaasassa.

Et vastannut kysymykseen, mistä tiedät ettei maahanmuuttajilla ole omia ryhmiä?

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #244 on: 11. 12. 2010 19:07 »
Uusnatseilla voi olla omia muka salaseuroja, Enestin mainitsemia viharyhmiä. Maahanmuuttajiilla ei sellaisia ole, ainakaan Vaasassa.

Melkosen asenteellinen mielipide. Esim Balkanin alueen kansat on tunnettu etnisistä vainoistaan ja suoranaisista kansanmurhistaan. Mahtaisko pari vuosikymmentä vanhat kaunat olla jo unohdettuja? Tarttis hiukka miettii mitä kirjoittaa. Olit miten kukkahattu hyvänsä.

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #245 on: 11. 12. 2010 20:08 »
Uusnatseilla voi olla omia muka salaseuroja, Ernestin mainitsemia viharyhmiä. Maahanmuuttajiilla ei sellaisia ole, ainakaan Vaasassa.

Et vastannut kysymykseen, mistä tiedät ettei maahanmuuttajilla ole omia ryhmiä?

Jos tarkoitat siis Helinin retorista kysymystä? Maahanmuuttajilla on omia ryhmiä, mutta heillä ei ole viharyhmiä eikä mitään salaseuroja.
Mistä tiedän? Olen heidän kanssaan jatkuvasti tekemisissä.

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #246 on: 11. 12. 2010 20:08 »
Uusnatseilla voi olla omia muka salaseuroja, Enestin mainitsemia viharyhmiä. Maahanmuuttajiilla ei sellaisia ole, ainakaan Vaasassa.

Melkosen asenteellinen mielipide. Esim Balkanin alueen kansat on tunnettu etnisistä vainoistaan ja suoranaisista kansanmurhistaan. Mahtaisko pari vuosikymmentä vanhat kaunat olla jo unohdettuja? Tarttis hiukka miettii mitä kirjoittaa. Olit miten kukkahattu hyvänsä.

Pysy asiassa. En esittänyt mielipidettä vaa se oli toteamus. Balkan ei tähän liity. Puhuttiin Vaasasta.

Offline ristinummi

  • Kokelas
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #247 on: 11. 12. 2010 20:08 »
Uusnatseilla voi olla omia muka salaseuroja, Ernestin mainitsemia viharyhmiä. Maahanmuuttajiilla ei sellaisia ole, ainakaan Vaasassa.

Et vastannut kysymykseen, mistä tiedät ettei maahanmuuttajilla ole omia ryhmiä?

Jos tarkoitat siis Helinin retorista kysymystä? Maahanmuuttajilla on omia ryhmiä, mutta heillä ei ole viharyhmiä eikä mitään salaseuroja.
Mistä tiedän? Olen heidän kanssaan jatkuvasti tekemisissä.


Taidatkin olla tyypillinen ammattiloukkaantuja, pihalla ainakin olet kuin lumiukko. Ethän sinä ole minunkaan kanssa ollut missään tekemisissä, joten mistä helvetistä tiedät mitä täällä tapahtuu.

Äläkä vaan sano että rusinasi hahmottaa ainoastaan kieltä osaamattoman ei-valkoisen maahanmuuttajaksi.

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #248 on: 11. 12. 2010 21:09 »
Uusnatseilla voi olla omia muka salaseuroja, Enestin mainitsemia viharyhmiä. Maahanmuuttajiilla ei sellaisia ole, ainakaan Vaasassa.

Melkosen asenteellinen mielipide. Esim Balkanin alueen kansat on tunnettu etnisistä vainoistaan ja suoranaisista kansanmurhistaan. Mahtaisko pari vuosikymmentä vanhat kaunat olla jo unohdettuja? Tarttis hiukka miettii mitä kirjoittaa. Olit miten kukkahattu hyvänsä.

Pysy asiassa. En esittänyt mielipidettä vaa se oli toteamus. Balkan ei tähän liity. Puhuttiin Vaasasta.


Onks tää niin että toi on kukkahattujen perus ongelma. Semmonen ajatus et mamujen oma kansallinen identiteetti ja mielipiteet jotenkin katoais kun ne tulee vieraaseen maahan? Tää saattais selittää sen sokeuden mitä kukkahatuilla on mamukriittisiin ihmisiin ja mamujen selviin ongelmiin.Ne ei hiffaa hommaa silleen laajasti.

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #249 on: 11. 12. 2010 21:09 »
Uusnatseilla voi olla omia muka salaseuroja, Ernestin mainitsemia viharyhmiä. Maahanmuuttajiilla ei sellaisia ole, ainakaan Vaasassa.

Et vastannut kysymykseen, mistä tiedät ettei maahanmuuttajilla ole omia ryhmiä?

Jos tarkoitat siis Helinin retorista kysymystä? Maahanmuuttajilla on omia ryhmiä, mutta heillä ei ole viharyhmiä eikä mitään salaseuroja.
Mistä tiedän? Olen heidän kanssaan jatkuvasti tekemisissä.

Taidatkin olla tyypillinen ammattiloukkaantuja, pihalla ainakin olet kuin lumiukko. Ethän sinä ole minunkaan kanssa ollut missään tekemisissä, joten mistä helvetistä tiedät mitä täällä tapahtuu.

Äläkä vaan sano että rusinasi hahmottaa ainoastaan kieltä osaamattoman ei-valkoisen maahanmuuttajaksi.
En todellakaan sano sitä viimeistä lausettasi, jota kielsit minua sanomasta.
"Ethän sinä ole minunkaan kanssa ollut missään tekemisissä..." taitaa viitata johonkin, mikä on tämän keskustelupalstan ulkopuolella, näkymättömissä.
Minä tiedän asioista, joden kanssa olen jatkuvasti tekemisissä - siitä oli puhe. Nm "ristinummen" asioista en tiedä, mutta sekin on ehkä. Pitäisi silloin selvittää oikea henkilöllisyys.
En mistään helvetistä voi tietää mitä siellä tapahtuu kun en edes tiedä mikä paikka se siellä on, saatana.

Offline ristinummi

  • Kokelas
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #250 on: 11. 12. 2010 22:10 »
Uusnatseilla voi olla omia muka salaseuroja, Ernestin mainitsemia viharyhmiä. Maahanmuuttajiilla ei sellaisia ole, ainakaan Vaasassa.

Et vastannut kysymykseen, mistä tiedät ettei maahanmuuttajilla ole omia ryhmiä?

Jos tarkoitat siis Helinin retorista kysymystä? Maahanmuuttajilla on omia ryhmiä, mutta heillä ei ole viharyhmiä eikä mitään salaseuroja.
Mistä tiedän? Olen heidän kanssaan jatkuvasti tekemisissä.

Taidatkin olla tyypillinen ammattiloukkaantuja, pihalla ainakin olet kuin lumiukko. Ethän sinä ole minunkaan kanssa ollut missään tekemisissä, joten mistä helvetistä tiedät mitä täällä tapahtuu.

Äläkä vaan sano että rusinasi hahmottaa ainoastaan kieltä osaamattoman ei-valkoisen maahanmuuttajaksi.
En todellakaan sano sitä viimeistä lausettasi, jota kielsit minua sanomasta.
"Ethän sinä ole minunkaan kanssa ollut missään tekemisissä..." taitaa viitata johonkin, mikä on tämän keskustelupalstan ulkopuolella, näkymättömissä.
Minä tiedän asioista, joden kanssa olen jatkuvasti tekemisissä - siitä oli puhe. Nm "ristinummen" asioista en tiedä, mutta sekin on ehkä. Pitäisi silloin selvittää oikea henkilöllisyys.
En mistään helvetistä voi tietää mitä siellä tapahtuu kun en edes tiedä mikä paikka se siellä on, saatana.

Niin sinä ainoastaan rystyset valkoisena kirjoitat mitä sattuu vai? Juurihan sinä sanoit ettei maahanmuuttajilla ole viharyhmiä/salaseuroja, mihin tuo perustuu kun minä voin ladella heti liudan sakkia joista sinä et tiedä yhtään mitään. Vai pitäisikö ehkä myöntää ettet tiedäkään mitä täällä Vaasassa kaikki maahanmuuttajat tekee/ajattelee.

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #251 on: 11. 12. 2010 22:10 »
Sinä voisit luetella, mutta sitä sinä et tee etkä tule tekemään.
Näitä asioita et sinä sen paremmin kuin minäkään voi todistaa.
Menee ristinummelaiselta jo suunsoiton puolelle.

Offline ristinummi

  • Kokelas
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #252 on: 11. 12. 2010 22:10 »
Sinä voisit luetella, mutta sitä sinä et tee etkä tule tekemään.
Näitä asioita et sinä sen paremmin kuin minäkään voi todistaa.
Menee ristinummelaiselta jo suunsoiton puolelle.

Ikävä kyllä tämä ei ole suunsoittoa, osoitan vaan että olet väärässä. Älä ala yleistämään, ellet ole varma asiasta. Ei tämä sen kummempaa ole, hyvää joulua sinullekin.

Offline Niilo Aro

  • Omalla nimellä
  • Aktiivi vaikuttaja
  • *
  • Posts: 270
    • View Profile
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #253 on: 12. 12. 2010 15:03 »
Ehkä Suomessa siltikin on muslimien enemmän tai vähemmän salaisia organisaatioita:

Miten paljon on kysymys ns. ”normaalista” yhdistystoiminnasta olisi mukava tietää.

Googleta lisää sanoilla: muslim brotherhood finland

http://globalmbreport.com/?p=3614

Wikipedia
http://fi.wikipedia.org/wiki/Muslimiveljeskunta

Haku: secret islamic sosieties finland  ei tuottanut yhtäkään tulosta, mutta asiaa kannataa seurata.
« Last Edit: 12. 12. 2010 15:03 by Niilo Aro »

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #254 on: 12. 12. 2010 17:05 »
Finnish Muslim Brotherhood organisation on avoin muslimien järjestö Suomessa, ei enemmän eikä vähemmänkään salainen.
Vaasassakin on muutamia muslimien perustamia yhdistyksiä. Vaikka ne eivät olekaan nimenomaisesti uskonnollisia, niin niiden toimijat ovat islamilaisuuden tunnustavia.
Vaasassa toimivat maahanmuuttajayhdistykset, joiden jäsenet tunnustavat islamilaisuuden, toimivat täysin normaalien yhdsitysten tapaan, Suomen yhdistyslain mukaisesti.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #255 on: 19. 12. 2010 09:09 »
Kun tänään puhutaan suojeluskunnista, niin puhutaanko silloin pakolaisia- ja turvapaikanhakijoita vastustavasta kansalaistoiminnasta - "kodinturvajoukoista", vai onko kysymys vain suuttumuksen aiheuttamasta närkästyksestä.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #256 on: 19. 12. 2010 10:10 »
Onkohan tämä oikea paikka tälle linkille.

Täällä on linkitetty paljon mamujen aikaansaannoksia mutta kyllä omat kansalaisemmekin osaavat.

Linkissä kerrotaan hauskanpidosta jossa mukaan otetaan vain nyrkkiraudat.

Quote
Uusnatsien uusi polvi aloitti Turussa ”isänmaallisen väkivallan”
http://www.ts.fi/online/kotimaa/182459.html
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #257 on: 19. 12. 2010 10:10 »
Uskon että rekisteröityneiden kirjoittajien joukosta löytyy  vastuullisia kansalaisia, jotka ovat valmiita kertomaan täällä havainnoistaan.  Vaikka siitä seuraakin moderoinnin tuska.  

Tulkoon se nyt sanottua tässä:  Vaikka ylläpito hyväksyy melko löysällä kädellä ihmisten suuttumuksen maahanmuuttopolitiikaa kohtaan, niin ylläpito kannattaaa moniarvoista yhteiskuntaa.  

Koska olen ottanut taakakseni kansalaissivuston, niin minun on myös hyväksyttävä mielipiteet, jotka ovat omiani  vastaan, tietysti Suomen lain puitteissa.

Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline takaisin-vaasaan

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 210
  • Koulukadulla asunut
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #258 on: 19. 12. 2010 10:10 »
Kiinnostaa tietää onko vaasassa kansallisia ryhmiä, jotka ajavat "omien" asiaa. Eikö suurin mamu-ryhmä ole Vaasassa venäläiset? Onko heilläkin joku ryhmä? Kuulosti aika mielenkiintoiselta tuo toisessa ketjussa mainittu porukka ja on käynyt "opettamassa" ulkomaalaista.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #259 on: 19. 12. 2010 11:11 »
Harri Niskanen on useaan otteeseen kertonut, että vaasassa asuvat etniset ryhmät ovat perustaneet omia yhdistyksiään yhdistyslain puitteissa. Lisäksi täällä on maahanmuuttajien tanssi, musiikki, ruoka yms. ryhmiä.

En ole koskaan kuullut että täällä olisi ryhmiä, jotka ohjelmallisesti lietsoisivat vihaa kantaväestöä kohtaan.

Jos sellaisia on, niin ne on tietysti paljastettava niinkuin myös toisin päin.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Original Wiik,

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2699
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #260 on: 25. 12. 2010 17:05 »
Nyt kun Oravaisissa on palanut pakolaiskeskuksen majoitustiloja,  voi melkein varmuudella sanoa että paikalliset uusnatsit eivät ole olleet asialla.

Tälläisilla pakkasilla liikkuvat vain karaistuneet suomalaiset työmiehet,eivätkä he jouda töiltään virittelemään valakiaa.  Joten luulen että olivat keksineet itsekseen keinon päästä lämpimämpiin tiloihin. 

Offline suoraan asiaan

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 252
    • View Profile
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #261 on: 25. 12. 2010 17:05 »
Tulipalo on ajanut 80 ihmistä evakkoon turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskuksesta Oravaisissa Pohjanmaalla. Turma ei aiheuttanut henkilövahinkoja.

Palo syttyi vastaanottokeskuksen huoltorakennuksessa, mutta ei levinnyt viereisen asuntolan puolelle.

Sammutustyöt jatkuvat pitkälle yöhön. Palon syttymissyytä ei tuoreeltaan tiedetä.

Vuonna 1991 perustettu Oravaisten vastaanottokeskus on kunnan ylläpitämä, ja sinne voidaan majoittaa kaikkiaan parisataa ihmistä. Keskus järjestää väliaikaisen majoituksen turvapaikanhakijoille sekä tarjoaa heille sosiaali-, terveys- ja sairaanhoitopalvelut.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #262 on: 25. 12. 2010 18:06 »

Tälläisilla pakkasilla liikkuvat vain karaistuneet suomalaiset työmiehet,eivätkä he jouda töiltään virittelemään valakiaa.  Joten luulen että olivat keksineet itsekseen keinon päästä lämpimämpiin tiloihin. 

Eikös siellä ollut ihan lämmintä tähänkin asti?  Mutta ei jätetä kekseliäisyyttä pois laskelmista.  Muistissa on vielä vastaanottokeskus Fenno hotellissa jossa aivan selvin päin olleet turvapaikanhakijat virittivät nuotion keskelle lattiaa ja ihmettelivät savukaasujen vaikutusta kun eivät voineet enää olla samassa huoneessa.  Sammutusta ei ajateltukaan vaan huonehan paloi ihan iloisesti.  Taisi siinä palaa muutakin.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #263 on: 25. 12. 2010 18:06 »
Kun tästä asiast akeskustellaan, on syytä muistaa että kukaan ei loukkaantunut ja tämän hetken tiedon mukaan kysymyksessä on ns. tavallinen tulipalo.  Onko se sittenhuolimatonta tulen käsittelyä vaimitä, se selviää aikanaan.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #264 on: 25. 12. 2010 18:06 »
Kyllähän asia on niin , että kinkunpaisto on taitolaji.
veritas odium parit.

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #265 on: 25. 12. 2010 19:07 »

Tälläisilla pakkasilla liikkuvat vain karaistuneet suomalaiset työmiehet,eivätkä he jouda töiltään virittelemään valakiaa.  Joten luulen että olivat keksineet itsekseen keinon päästä lämpimämpiin tiloihin.  

Eikös siellä ollut ihan lämmintä tähänkin asti?  Mutta ei jätetä kekseliäisyyttä pois laskelmista.  Muistissa on vielä vastaanottokeskus Fenno hotellissa jossa aivan selvin päin olleet turvapaikanhakijat virittivät nuotion keskelle lattiaa ja ihmettelivät savukaasujen vaikutusta kun eivät voineet enää olla samassa huoneessa.  Sammutusta ei ajateltukaan vaan huonehan paloi ihan iloisesti.  Taisi siinä palaa muutakin.

Nuotion virittäminen lattialle ei ole pakolaisten keksimä idea. Eräs suomalainen teki nuotion Kappelinmäentien kerrostaloasunnon olohuoneen lattialle 80- ja 90-luvun vaihteessa.
Oravaisissa palanut talo ei ollut mikään hotellityyppinen talo, vaan siinä oli normaaleja perheasuntoja.
Risto Helinin kommenttiin kinkunpaistosta sanoisin, että sivistyneet ihmiset eivät syö sianlihaa, joten kinkunpaistosta (siten kuin me suomalaiset sen ymmärrämme) ei varmaankaan tässä ollut kyse.
Kuten kuvastakin näkyy, talo oli puurakenteinen, joten palo levisi helposti keittöstä muihin paikkoihin.
« Last Edit: 25. 12. 2010 19:07 by Harri Niskanen »

Offline K Lajunen

  • Kokelas
  • *
  • Posts: 46
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #266 on: 25. 12. 2010 19:07 »

Nuotion virittäminen lattialle ei ole pakolaisten keksimä idea. Eräs suomalainen teki nuotion Kappelinmäentien kerrostaloasunnon olohuoneen lattialle 80- ja 90-luvun vaihteessa.

Onhan niitä viritelty mutta kyseessä on ollut kuningas alkoholi tai ihan vahva huumetokkura.  Fennossa miekkoset virittelivät sen aivan selvin päin.

Quote
  sivistyneet ihmiset eivät syö sianlihaa,

Mielenkiintoinen väite

AD

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #267 on: 25. 12. 2010 19:07 »


Risto Helinin kommenttiin kinkunpaistosta sanoisin, että sivistyneet ihmiset eivät syö sianlihaa, joten kinkunpaistosta (siten kuin me suomalaiset sen ymmärrämme) ei varmaankaan tässä ollut kyse.
Kuten kuvastakin näkyy, talo oli puurakenteinen, joten palo levisi helposti keittöstä muihin paikkoihin.
[/quote]
Tällaisen kommentin kirjoitti Niskasen Harri!!!
Ihmetyttää moinen ajatusmailma, onkohan niin että esim riisiä syövä ihminen on sitten dorka jne.
Tuo ajattelu ruokalajien syönnin kautta ihmisen henkisiin avuihin tuntuu aika omituiselta.
Niskasen olisi varmaan tarkentaa kirjoitteluaan.
Itse asun talossa joka on puurakenteinen, se jopa lämmitetään puulla ja sillä on ikää yli 200-vuotta.
En koe sitä kirjoituksesi mukaiseksi, vaikka tuossakin palaneessa talossa on jokin muu lämmitys kuin talossani.
Talon rakennusmateriaali ei vaikuta sen palamisherkkyyteen, rakenneratkaisut sekä käyttäjät ovat huomattavasti olennaisemmat vaikuttajat asiaan.
On hyvä olla tarkka kirjoittelussa, turhat hyökkäilyt puolesta/vastaan perättömillä perusteilla synnyttävät ainoastaan lisää vihaa.
« Last Edit: 25. 12. 2010 20:08 by AD »

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #268 on: 25. 12. 2010 20:08 »
No niin selvisihän tuokin, ajattelin vain kun noita mamuja tulee varmaankin myös sellaisista maista jossa syödään sianlihaa ja tunnustavat muutakin uskontoa kun islamia. Saattavathan nuo asukkaat olla vaikka ortodokseja joille kyllä sianlihakin kelpaa, ainakin minulle.
veritas odium parit.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #269 on: 25. 12. 2010 20:08 »
 Saattavathan nuo asukkaat olla vaikka ortodokseja joille kyllä sianlihakin kelpaa,

Niin ja kukaties olisivat vielä sivistyneitäkin.
Quote
sivistyneet ihmiset eivät syö sianlihaa,

Toivottavasti kukaan ei lukenut tuota Niskasen tekstiä aivan joulukinkkua syödessään.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

AD

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #270 on: 25. 12. 2010 20:08 »
  Saattavathan nuo asukkaat olla vaikka ortodokseja joille kyllä sianlihakin kelpaa,

Niin ja kukaties olisivat vielä sivistyneitäkin.
Eiväthän sianlihan syöjät voi olla sivistyneitä, johan tuon totesi harri Niskanen.
Ajatella,,,, miltei kaikki Suomalaiset ovat Niskasen mielestä vajakkeja.

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #271 on: 25. 12. 2010 21:09 »
Kylläpä on reaktioherkkää porukkaa. Lausumani mielipiteet eivät ole omiani, joten en ole niistä vastuussa eivätkä ne kuulu minun ajatusmaailmaani.
Tuli tuossa mieleen, että eräs tuttavani, joka aatteellisista syistä söi vain biodynaamisesti viljeltyä ruokaa, sanoi, että sianlihan syönti on kuin söisi veljensä. Tarkoitti tietysti, että sian ja ihmisen dna:t ovat rakenteeltaan lähellä toisiaan.
Mutta se on jo toinen juttu eivätkä nämä asiat kuulu tämän otsikon alle.

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #272 on: 25. 12. 2010 21:09 »
Kylläpä on reaktioherkkää porukkaa. Lausumani mielipiteet eivät ole omiani, joten en ole niistä vastuussa eivätkä ne kuulu minun ajatusmaailmaani.
Tuli tuossa mieleen, että eräs tuttavani, joka aatteellisista syistä söi vain biodynaamisesti viljeltyä ruokaa, sanoi, että sianlihan syönti on kuin söisi veljensä. Tarkoitti tietysti, että sian ja ihmisen dna:t ovat rakenteeltaan lähellä toisiaan.
Mutta se on jo toinen juttu eivätkä nämä asiat kuulu tämän otsikon alle.

Tuo onkin hyvä muistaa, nyt ei sitten voitu kääntää keskustelua vaikkapa ortodoksien suhteesta  muslimeihin ja vaikkapa vielä pitemmälle vaikka Balkkanille no joku toinen kerta.
veritas odium parit.

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #273 on: 25. 12. 2010 22:10 »
Lausumani mielipiteet eivät ole omiani, joten en ole niistä vastuussa eivätkä ne kuulu minun ajatusmaailmaani.

Voi tsiisus! Kyl mä taas mietin et alkolukko ois kiva tälläkin foorumilla. Do not feed the troll! Täähän alkaa olla viihdettä!  Hartsa anna lisää! Pelle :)

Offline jali

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 424
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #274 on: 26. 12. 2010 06:06 »
Siilasvuon(yk:joukkojen komentaja lähi-idässä 70 luvulla)muistelmista käy ilmi,että hyvin maistuivat suomen pataljoonan valmistamat kinkkusämpylät ja kahvi loitontamisneuvottelujen aluksi,niin israelilaisille,kuin myös egyptiläisille.

Offline ilmarinen

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 223
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #275 on: 26. 12. 2010 07:07 »

Risto Helinin kommenttiin kinkunpaistosta sanoisin, että sivistyneet ihmiset eivät syö sianlihaa, joten kinkunpaistosta (siten kuin me suomalaiset sen ymmärrämme) ei varmaankaan tässä ollut kyse.


Aika rasistinen lausunto Niskaselta. Tarkennusta tuohon tarvitaan, että minkälaisesta sivistyksestä on kysymys? Tarkoittaako Niskanen koulusivistystä, kuten sähköalan opintoja, räjähdeasiantuntemusta, uskonnon opintoja tai yleensä humanismia (jota en kyllä yhdistäisi koko sianlihaa karttavaan väestönosaan).


.

AD

  • Guest
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #276 on: 26. 12. 2010 08:08 »
Kylläpä on reaktioherkkää porukkaa. Lausumani mielipiteet eivät ole omiani, joten en ole niistä vastuussa eivätkä ne kuulu minun ajatusmaailmaani.
Tuli tuossa mieleen, että eräs tuttavani, joka aatteellisista syistä söi vain biodynaamisesti viljeltyä ruokaa, sanoi, että sianlihan syönti on kuin söisi veljensä. Tarkoitti tietysti, että sian ja ihmisen dna:t ovat rakenteeltaan lähellä toisiaan.
Mutta se on jo toinen juttu eivätkä nämä asiat kuulu tämän otsikon alle.


Eli ymmärränkö oikein, kaikilla foorumeilla voi Niskasen mielestä kirjoittaa täysin älyttömiä, myös rasistisia kirjoituksia, perustellen jälkeenpäin että ei ole kirjoittamansa takana ja se olikin joulupukin heittämä mielipide, se kirjoitus.
Vai olisiko Niskasen syytä myöntää typerä ylilyöntinsä ja korjata lausumaansa ?
Kyllä tälläkin foorumilla käy sivistymättämiä siansyöjiä joilla on mahdollisuuksia vaikuttaa keille sivistyneille raha-jne. avustuksia jaellaan.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #277 on: 26. 12. 2010 09:09 »
Onhan se nyt kumma, että Harrin sanoman johdosta hyökätään miestä itseään kohtaan. Miten sivistyneitä ihmisiä täällä oikein on, kun eivät näytä tietävän tätä yleistä totuutta Islamia tunnustavista piireistä, jonka mukaan sivistyneet ihmiset eivät syö omassa paskassaan kasvanutta sikaa? Ei kai tämä ole todellakaan Harri Niskasen mielipide???
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Urho

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 686
  • Vasemmiston yhteisvoimaa ja solidaarisuutta
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #278 on: 26. 12. 2010 10:10 »
Kansanvastainen politiikka kasvualusta fasistisille ja äärioikeistolaisille ryhmille

Moskovassa oli ollut kansainvälinen konferenssi, jota oli isännnöinyt Venäjän parlamentin ylähuone. Teemalla ”Maailma ilman natsismia, koko ihmiskunnan globaali päämäärä.”
Osallistujia 44 maasta ja myös Suomesta. Tänä vuonna tuli kuluneeksi 65 vuotta liittoutuneiden saavuttamasta voitosta toisessa maailmansodassa sekä Nurbergin oikeudenkäynnin alkamisesta.

Euroopassa ja myös muualla ovat viime aikoinan lisääntyneeet ja voimistuneet uusnatsilaiset ja muut äärioikeistolaiset ryhmät, jotka kannattavat rasismia, uskonnollista ja muukalaisvihaa sekä kansallista syrjintää. Tähän ilmiöön liittyy myös natsismin ihannointi, toisenmaailmansodan historian vääristely, holokaustin kiistäminen ja julkiset mielenosoitukset natsitunnuksin. Baltian maissa natsismia ihannoivia marsseja on tunnetusti järjestetty vuosittain, mutta ilmiö ei rajoitu vain Baltiaan.

Konferensissa oli myös todettu, miten vallanpitäjien uusiberalistinen, kansanvastainen politiikka on antanut maaperää fasistisille ja äärioikeistolaisille ryhmille ja puolueille. Se, että muukalaisvastaiset ja äärioikeistolaiset puolueet ja ryhmittymät pystyvät demagogisesti lietsomaan vähemmistökansojen, mahanmuuttajien ja pakolaisten vastaisuutta, johtuu ennen kaikkea kansanvastaisesta politiikasta.

Se tarjoaa kuin tarjottimella tilaisuuden asettaa vastakkain oman maan vähävaraiset ihmiset sekä maahanmuuttajat ja pakolaiset. Myös argumentaatio, johon nämä puolueet ja ryhmittymät nojaavat, ei ole kovinkaan kaukana natsilaisesta ja fasistisesta argumentaatiosta. Tämä onkin nähty viime aikoina, kun monista maista on ajettu pois romaaneja.

Moskovan konferensissa esitetyt tosiasiat eivät voi olla herättämättä huolta tulevaisuudesta. Vuosikymmenten kuluessa on tottuttu ajattelemaan, että natsismi ja fasismi ovat historiaa eivätkä pääse koskaan toistumaan. Nyt ilmeneekin, että tästä ajattelutavasta täytyy luopua. Jos natsismille ja fasimille aiotaan panna sulku.


Offline ilmarinen

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 223
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Heil, natsilippu liehumaan
« Reply #279 on: 26. 12. 2010 10:10 »
Onhan se nyt kumma, että Harrin sanoman johdosta hyökätään miestä itseään kohtaan. Miten sivistyneitä ihmisiä täällä oikein on, kun eivät näytä tietävän tätä yleistä totuutta Islamia tunnustavista piireistä, jonka mukaan sivistyneet ihmiset eivät syö omassa paskassaan kasvanutta sikaa? Ei kai tämä ole todellakaan Harri Niskasen mielipide???

Sivistynyt mies uskaltaa sanoa ja perustella omalla nimellään, jos on myös esittänyt otaksuman omalla nimellään.



.