Olen jo kerran avannut osion Videoteam vaasalaisia.info Uusi video jonka tarkoitus olil, että siellä esitellään yksinomaan uusi video nimensä mukaan eikä keskustella muusta sillä muu keskustelu käydään muualla. Ylläpitäjä sotki ajatuksen liittämällä siihen toisen ketjun ja koko ketjun ajatus meni pilalle.
Joudun siis jälleen avaamaan muun aiheeseen kuuluvan keskustelun osion ja se on tässä sillä minua on moitittu siitä, että valmistelen esim. Henryn kanssa tulevaa videota osiossa mihin meidät oli pakotettu kun varsinainen osio liitettiin sinne. Eli ensin siirrettiin väärään paikkaan ja sitten moitittiin kun ollaan väärässä paikassa. Toivon, ettei tätä ketjua yhdistetä mihinkään muuhun siihen sillä tämän tarkoitus on valmistella lukijoiden kanssa yhdessä videoita ja mahdollisesti saada joku asiasta kiinnostunut mukaan.
Tarkoitus oli, että osio "Uusi video" toimisi eräänlaisena videoiden esittelyalustana josta olisi nopeasti löydettävissä tietty video. Mutta nyt siellä on enimmäkseen keskustelua joka vaikeuttaa ajatusta.

Minua on moitittu siitä, että valmistelen videoita täällä foorumissa. Jopa ylläpitäjä
ohjeistaa siitä. Otan aina huomioon. Mutta jos toimisin jokaisen moitteen mukaan olisi
toiminta yhtä soutamista ja huopaamista. Teen nyt sen mistä minua on monesti moitittu
eli valmistelen seuraavan videoni lukijoiden kanssa sillä en tee videoita yksin vaan
teidän kanssanne hyvät lukijat. Tämä on kansalaisfoorumi joka on kansalaisia eikä
yhtä ihmistä varten.
Seuraavana näyttäisi haastattelussani olevan kaksikin mielenkiintoista henkilöä. Ensimmäi-
nen olisi Iranista tullut Kurdi. Olen erittäin mamumyönteinen ja olen siinä mennyt niin
pitkälle, että katson kauaksi tulevaisuuteenkin, että mamuilla olisi hyvä elää myös
huomenna yhdessä meidän kanssamme ja sulautua osaksi suomalaisuutta. Kotouttamisen
onnistumiseen on mielestäni vain yksi keino ja se on hajasijoittaa esim. pakolaisia ympäri
Suomea. Keskittäminen, missään muodossa ei ole hyvä keino kotouttamiselle vaan se
aiheuttaa todistettavasti epäsopua. Kukaan ei halua epäsopua mutta nykyinen maahanmuutto-
politiikka näyttäisi lietsovan sitä.
Nyt hyvät lukijat voitte esittää kysymysehdotuksia Kurdille.
Kysymyksiä?
Toinen haastateltavani on Anna Vuorinen joka oli PS-ehdokas Korsnäsissä. Tämä haastattelu
tehdään kokeilumielessä siten, että hän vastaa tekstinä. Eli tästä tehdään "juttu."
Kysymyksiä Annalle?
Maanantainahan on Miapetra Kumpula-Natri mutta jos jokin menee vikaan niin silloin teen "ovensuukyselyn"
ensimmäiseltä vastaantulevalta valtuutetulta joten olisiko "ovensuukysymyksiä?"
ps. Olisin iloinen jos joku huomaisi tässä artikkelissa piilevän pienen satiirin.
Tulemme tekemään juuri sen mistä on moitittu eli valmistelemaan tässä osiossa aivan yksityiskohtaisesti monikultturellisten ja tavallisten videoiden valmistumista ja vain ylläpitäjä voi asiaan puuttua. Eli jos esim.
Henry hyvää hyvyyttään tarjoaa ulkomaalaisille aivan ilmaiseksi (käytännössä maksaa kaiken) suomalaisen elämyksen, niin päästämme teidät hyvät lukijat mukaamme aivan alusta loppuun. Se on nykyaikaisen verkkomedian tapa mutta kaikki vaatii aikansa ja totuttelunsa.
Emme "pakkosyötä" mitään vaan aina on olemassa klikkauksen päässä vaihtoehto olla katsomatta.