Author Topic: Lajunen lähde lomalle  (Read 3345 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jekku

  • Guest
Lajunen lähde lomalle
« on: 13. 07. 2012 19:07 »
Laita netti kiinnii ja nauti vapaa-ajastasi, tämä foorumi pysyy taatusti pystyssä  ilman päivittäistä videotasi.
Nyt on kesä ja loma-aika, eiköhän tässä pärjätä syksyyn ilman opastusvideoitasi.

Sinä sentään olet aikuinen ihminen, joten kuvaa materiaalia pimeitä talvi-iltoja varten äläkä tuuppaa jotain kännyvihjeitä nyt kun ei ole katsojiakaan.

Suoraan sanottuna nämä teidän innovaatiot ovat taas kerran jotain mitä en voi ymmärtää, teinit tekee tuollaisia päivittäin mutta teille se tuntuu taas kerran olevan uusi matka universumiin.

Offline Roy Rabb

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1289
    • View Profile
    • Music Mega
Vs: Lajunen lähde lomalle
« Reply #1 on: 13. 07. 2012 19:07 »
Allekirjoittanut lähden ainakin lomalle sunnuntaina: Hki, Savonlinna, Koli, Nurmes, Kuopio, Jyväskylä, Keskisen kyläkauppa ja kotiin, kolmisen päivää reissussa. Täytyypi välillä reissata koto-Suomessa. Teen varmaan vanhasta tottumuksesta jonkinlaisen videotiivistelmän reissusta. Itseäni ainakin kiinnostaa nähdä miltä kotimainen matka näyttää verrattuna ulkomaisiin turistimatkoihin.

AD

  • Guest
Vs: Lajunen lähde lomalle
« Reply #2 on: 13. 07. 2012 20:08 »
Eihän Lajusen Kari mihinkään lomalle voi mennä, hän on yrittäjä.
Yrittäjähän pitää yleensä lomansa ollessaan letkuissa kiinni, sairaalassa, toisena vaihtoehtona kaiketi tutkintavankeudessa tms.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Lajunen lähde lomalle
« Reply #3 on: 13. 07. 2012 20:08 »
jekku,
olen pahoillani jos en pystynyt ilmaisemaan selkeästi mitä ajatttelin.  Siis uusi yritys. Virallisenn median rinnalle nettiin on syntynyt kansalaismedia, jota toimittavat kansalaisjournalistit.

Kehittyneet kamerakännykät antavat mahdollisuuden kuvata aiheita, jotka sasattavat jopa vaikuttaa lainsäädäntöön niin kuin on tapahtumassa ns. "polisi pamputti alastonta miestä" videon seurauksena.

Aina ei tarvitse olla näin raflaavasta asiasta kysymys, mutta esimerkiksi huonosti hiekoitettu ja aurattu katu tai tienpätkä videona, saatta nopeuttaa asian hoitamista.  En nyt viitsi keksiä paremmpaa esimerkkiä.

Jos Lajusen esimerkki rohkaisee taavia tekemään omia videoita, on paljon saavutettu.  

Olet varmaan huomannut, että maissa joissa ihmisiä valvotaan ja joissa on yhteiskunnalisia konflikteja kamerakännykkävideot ovat lähes ainoa tapa välittää tietoa medialle.

Lähdetään lomalle koko porukka.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Lajunen lähde lomalle
« Reply #4 on: 13. 07. 2012 20:08 »
Kiitos Jekkulle vähintäänkin mielenkiintoisesta ja suoraan kohdistetusta mielipiteestä.

Kameraharrastus on minulle lomaa niinkuin kaikille kameraharrastajille.  Joku toinen harrastaa
käärmeiden pullotusta tai muurahaisten keräilyä.  Mielenkiintoisia harrastuksia molemmat mutta
pidän kameraharrastusta ihan hauskana ja hyödyllisenä ja suosittelen sitä muillekin.

Kameraharrastus suo mahdollisuuksia päästä mielenkiintoisiin paikkoihin.  Olin haastattelemassa
Intian suurlähettilästä ja tulossa on maharadzin (voi olla väärin kirjoitettu) kuvaaminen.  Kuka
tietää mistä on kysymys niin tietää.   Olin ainoa suomalaisen näköinen intialaisten seassa.  
Olen päässyt muuallekin mihin en ilman kameraharrastusta olisi päässyt.

Dokumentoin Pentti Suksen kertomana kadonnutta Vaasaa.  Sinun täytyy ymmärtää näiden
arvo.  Kameraharrastus kehittyy ja sen viimeinen askel on nyt kännykkävideo.  Huomenna
se on jotain muuta.

Vielä täksi illaksi on tulossa uusi kännykkävideo http://www.vaasalaisia.info/keskustelu/index.php?topic=2795.msg112954#msg112954

Kiitos huomionosoituksestasi ja hyvää kesälomaa.
« Last Edit: 13. 07. 2012 20:08 by Kari Lajunen »
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Lajunen lähde lomalle
« Reply #5 on: 13. 07. 2012 20:08 »
Oikeastaan tätä You Tube videota ei pitäisi mainostaa.  Sen verran huono se on , mutta tein sen suuren innostuksen vallassa, mikä ei tietenkään ole mikään puolustus-  Eli siis "Kansalaisvideoita tekemään."

http://www.youtube.com/watch?v=MfU4MACS4vQ
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.