Author Topic: Chatti aina tyhjä  (Read 4274 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Chatti aina tyhjä
« on: 05. 06. 2012 16:04 »
Eikö voitais sopia joku aika et chattaillaan ja parannetaan mailmaa, mun ehdotus olisi sunnuntaisin klö 20.00 jolloin olis jo päässyt mökiltä kotiin. Muut aikaehdotukset tietenki huomioidaan näin eläkeläisenä mutta pyhät ei oikein sovi. Ideoita.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Chatti aina tyhjä
« Reply #1 on: 05. 06. 2012 19:07 »
Eikö voitais sopia joku aika et chattaillaan ja parannetaan mailmaa, mun ehdotus olisi sunnuntaisin klö 20.00 jolloin olis jo päässyt mökiltä kotiin. Muut aikaehdotukset tietenki huomioidaan näin eläkeläisenä mutta pyhät ei oikein sovi. Ideoita.

Miksei pyhät sovi?  Pyhät ovat ainoat normaali-ihmisen vapaat.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Chatti aina tyhjä
« Reply #2 on: 05. 06. 2012 19:07 »
Siksi ehdotin et kahdeksalta sunnuntaina ku ollaan kotiuduttu ja syöty, se oli vain ehdotus mutta uutisiin olis aikaa ja tunnissakin monta asiaa selviäisi.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

AD

  • Guest
Vs: Chatti aina tyhjä
« Reply #3 on: 05. 06. 2012 19:07 »
Mikä lie normi-ihminen ja normiajat?
Ja kun chattaillaan huomataan kuinka yhteensopimattomia täälläkin kirjoittajat ovat.
Chatissa kun on niin helppo suututtaa toisensa ihan vahibgossakin.
Jos joku/jotkut haluavat heittää helttaa chatissa, ei muuta kuin sivusto auki ja kun sinne joku tulee ei sovi olla nössö ja karata heti linjoilta kuin jokin luuseri.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Chatti aina tyhjä
« Reply #4 on: 09. 06. 2012 00:12 »
Mutta sunnuntaina 20.00 eli ollaan tultu viikonlopua riennoeta ja syöty. Siksi ehdotus tuohon aikaan. Parempia ehdotuksia kehiin vaikka ite oon mokillä.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Chatti aina tyhjä
« Reply #5 on: 11. 06. 2012 21:09 »
Miten olisi testi ensi sunnuntaina, itse olin vielä pois mutta ensi sunnuntaina varmasti paikalla. Vastaato ketään haasteeseen tai ehdottaa muuta päivää ja aikaa. Olin melko kaukana ja näin merikotkan,
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

AD

  • Guest
Vs: Chatti aina tyhjä
« Reply #6 on: 11. 06. 2012 21:09 »
Miten olisi testi ensi sunnuntaina, itse olin vielä pois mutta ensi sunnuntaina varmasti paikalla. Vastaato ketään haasteeseen tai ehdottaa muuta päivää ja aikaa. Olin melko kaukana ja näin merikotkan,
Jos ja kun siellä chatissä joku on ja kun sinne sisään kirjautuu poistuupi siellä olija, kettuako sellaiseen chättiin kukaan viitsii mennä.
Muutoinkin, jokin vierailuaika jota kokeiltiin kuivui jo aikoinaan kasaan alta aikayksikön.
Tässä taas kerran tulee erilaisuutemme esiin, jos haluaa höpöttää onpi varmaankin syytä harkita tietokoneen sulkemista ja kilauttaa vaikkapa hyvälle höpökaverille tai sitten valmistauduttava chättiin kera ei mieluisan kaverin.

Offline Niiskutti

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 1632
    • View Profile
Vs: Chatti aina tyhjä
« Reply #7 on: 11. 06. 2012 21:09 »
Kun ei oo aikaa kaikkeen... :-( Sitä joutuu yhteiskunnan oravanpyörässä juoksemaan aamusta iltaan.. Harmi. Yritän huomenna (tiistai) iltana muistaa avata chatin myös, vaikka tuossa 18 aikoihin, niin vois jotain keskustelua kehitellä.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Chatti aina tyhjä
« Reply #8 on: 11. 06. 2012 22:10 »
Niiskutin rat veels, varnaan väärinkirjoitettu on kamala pyörä jossa olen itse juossu viittä vaille kuolemaa.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Offline Niiskutti

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 1632
    • View Profile
Vs: Chatti aina tyhjä
« Reply #9 on: 12. 06. 2012 17:05 »
Avasin tuon tsätin ny vähä myöhäs niinku arvasinkin, että tästä harvasta päästä unohtuu kaikki. Jos on jollain jotain asiaa niin tulkaa tsättään, tässä on loppuilta mukavasti luppoaikaa... Aihe valikoituu vaikka sitten keskustelijoiden mukaan...

AD

  • Guest
Vs: Chatti aina tyhjä
« Reply #10 on: 01. 07. 2012 19:07 »
Mitä kettua eklu narisee chatin käyttäjien suhteen?
Aiina jos ja kun  avaan chatin ja eklu siellä on katoaapi hän kuin pieru Saharaan.Jos jätkä ei halua/uskalla keskustella chatissa on parempi ettäei edes avaa sitä.
SAATIKKA SITTENN PUHU SIITÄ.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Chatti aina tyhjä
« Reply #11 on: 01. 07. 2012 23:11 »
Joskus harvoi kun sielä on joku huutelen huhuu terve niin ei mitään, en ole niitä hiljaisia maan matosia mutta ymmärrän poistua kun ei vastata. Yleensä olen vain harmistunut koko chatista.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.