Author Topic: Mitäs sitten tapahtui?  (Read 2923 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Mitäs sitten tapahtui?
« on: 02. 10. 2011 16:04 »
Päivänpolttavista aiheista on keskusteltu, mutta mitäs sitten tapahtui?

Muistaako kukaan sitä vaasalaisisää, joka taisteli lasten oikeudesta puhua suomea ruotsinkielisessä tarhassa?
Miten siinä kävi? Eikös hän tehnyt asiasta kantelun?

Mitens tyttölapsi joka lähti äitinsä kanssa Turkkiin. Lapsihan palasi/palautettiin Suomeen.
Mitähän sitten tapahtui? Onko tyttö vielä Vaasassa?
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Mitäs sitten tapahtui?
« Reply #1 on: 06. 10. 2011 15:03 »
Olisi kiva tietää eli Matseman on asian ytimessä.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Offline Niiskutti

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 1632
    • View Profile
Vs: Mitäs sitten tapahtui?
« Reply #2 on: 06. 10. 2011 22:10 »
Eikös näissä tapauksissa ole kyse yksityishenkilöistä? Jolleivät itse tule kertomaan, niin annetaan olla.


Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mitäs sitten tapahtui?
« Reply #3 on: 07. 10. 2011 06:06 »
Eikös näissä tapauksissa ole kyse yksityishenkilöistä? Jolleivät itse tule kertomaan, niin annetaan olla.



Ymmärtääkseni se ykstiyissuoja on poissa sen jälkeen, kun käy itse kertomassa asiastaan eri foorumeissa ja lehdistössä.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas