Author Topic: Kysysys ja aiheekkline  (Read 2375 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Kysysys ja aiheekkline
« on: 08. 05. 2011 00:12 »
Olikiko Maitseman ja pari muuts ylläpidon apu nikkejä jolla saatiin ëklu prosoitumaan, nyt kun tiedetään kerä eklu om miin loppui kirjoittrluu. Veurimien puuton sanalla kuin minä oalla niellä san joakukaan olis tullu takaisin. Kysyy hän
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

belurisk

  • Guest
Vs: Kysysys ja aiheekkline
« Reply #1 on: 08. 05. 2011 00:12 »
Olikiko Maitseman ja pari muuts ylläpidon apu nikkejä jolla saatiin ëklu prosoitumaan, nyt kun tiedetään kerä eklu om miin loppui kirjoittrluu. Veurimien puuton sanalla kuin minä oalla niellä san joakukaan olis tullu takaisin. Kysyy hän
Pitäisköhän Eklundin balanssoida lääkitys ja alkoholi? :)

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Kysysys ja aiheekkline
« Reply #2 on: 08. 05. 2011 00:12 »
Siinä olet täysin okeassa ja alkon joudun jättämääm pois. muttei seinnään vaan hallitusti ja ollaan jo pitkällä. käykö se sulle kun hanaa kiristetäää koko ajan. Terävät pois kokonaa a valkkaria 2 isia lasi ja ja avasin kolmannen oluen, tämä aamusta asti. Nyt olen sekaisin lääkkeistä jotka juuri vaihdettiim, juuri puhalsin promille mittariin joka sanoi 0.3 että joe olisin hullu niin voisin aja kun tikkaei näuttää opiaatt memee punaselle mut kopiot respoista riittää. En nyt ajais vaikka laki sen sallis olen tyhmä mutten idiootti.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Kysysys ja aiheekkline
« Reply #3 on: 08. 05. 2011 08:08 »
Olikiko Maitseman ja pari muuts ylläpidon apu nikkejä jolla saatiin ëklu prosoitumaan, nyt kun tiedetään kerä eklu om miin loppui kirjoittrluu. Veurimien puuton sanalla kuin minä oalla niellä san joakukaan olis tullu takaisin. Kysyy hän

Asia ei oikeastaan minulle kuulu, eikä minun tule paljastaa nimimerkkejä mihinkään suuntaan siis, että oliko? vai onko? vaiko eikö ole?  Kerron nyt silti, että kyseinen nimimerkki ei ole ylläpidon eikä ylläpito varmasti pyri provosoimaan.  Siitä olen ihan varma.  Mutta pyrkiikö joku muu provosoimaan niin siitä olen ihan varma sillä aina löytyy joku joka pyrkii provosoimaan ja myös joku joka provosoituu kun provosoidaan.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.