Author Topic: Mamu-uutiset  (Read 575692 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Offline Tsailor

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 105
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1080 on: 17. 10. 2010 16:04 »
Ajattelin päivällä sitä tuntematonta miestä, joka yritti pahoinpidellä minut vuosia sitten torin laidalla Vaasassa. Mikä yhteensattuma, törmäsin häneen tänään eräässä marketissa. Hän oli perheensä kanssa ruokaostoksilla. Hän on siis edelleen täällä.

Vuosia sitten olin eräänä kesäisenä lauantaina menossa Citymarketiin. Olimme lähdössä viikonlopun viettoon ja ylläni oli hiukan kevyempi kesäasu, jota käytän vapaa-aikoinani. Shortsit ja toppi. Tämä oli liikaa kolmelle minulle täysin tuntemattomalle n 40-kymppiselle miehelle. He kävelivät kaikessa rauhassa minua vastaan. Muutamaa metriä ennen kohtaamistani, yksi heitä potkaisi salamannopeasti maassa olevan rikkinäisen kaljapullonpuolikkaan sääriäni kohta. Ellen olisi hypännyt sivuun, olisi pullonpuolikas viiltänyt sääreni, ehkäpä valtimoni poikki. Potkua siivitti räkäinen ja halveksiva nauru.

Eivät veteraanimme puolustaneet maatamme sen takia, että suomalaisen naisen asema muuttuisi niin radikaalisti, että jopa shortseissa ja topissa kuljettaessa voi altistua väkivallalle, keskellä kirkasta päivää. Minulla on näkömuisti. Muistan kasvot ja tunnistan pahoinpitelyäni yrittäneen missä tahansa. Minun olisi tietenkin silloin jo pitänyt ottaa yhteyttä poliisiin. Tapahtuma lienee tallentunut valvontakameroihin. Kauanko tallenteita säilytetään?

Kun kokemuksista tulee omakohtaisia, ne muokkaavat asenteita voimakkaammin.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1081 on: 17. 10. 2010 17:05 »
Muistan, olet kertonut tuon tarinan täällä Tsailor ennenkin.
Sinun tulisi tosin muistaa, ettei naisen, välillä niin huono asema ole aina maahanmuuttajista kiinni ja päinvastoin, moni maahanmuuttaja kohtelee naista esimerkillisellä tavalla.

Joten minun täytyy nyt kertoa sinulle, että kertomasi tarina on yksittäistapaus. Kukaan muu täällä ei pysty kertomaan, että tämä olisi jotenkin käytäntö.

Naisten pahoinpitely Suomessa on kyllä kantaväestön hallussa, vaikka toki sitä tapahtuu myös maahanmuuttajien toimesta.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

eklu

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1082 on: 17. 10. 2010 17:05 »
Kukaan ei varmaan halua tietää mitä mä olisin tehnyt, jos mun läheisille kävisi noin niin poikien kanssa käytäisiin kylässä. Kyseinen henkilö ei enään koskaan kykenisi tekoansa uusimaan.

Offline Original Wiik,

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2699
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1083 on: 17. 10. 2010 17:05 »
Niin sodassa joukkueessa, kuin rauhanajankin yhteisössä. On erittäin tärkeää että miehet voivat luottaa toisiinsa. Sodassa se kuitenkin on elintärkeää, suodastaan elämän ja kuolemankysymys. Siksi rangaistuksetkin ovat ankaria, jopa kuolemanrangaistuskin on perusteltu sodan oloissa.

Näimpä on selvää ettei nm. Matsemanin kanssa joku halua samaan komppaniaan. Oletan että ei tarvitsisikaan. Koska hänellä on kaikki tarvittavat eväät käpykaartiin. Ei millään pahalla,  mutta uskottavuus on koetuksella,  vaikka optimisti olenkin.

Vastuun kantaminen on monelle kipeä asia. Ymmärrän hyvin että monet ovat heikkoja, eivätkä kykene siihen. Sen ei saa kuitenkaan antaa heikentää ja rappeuttaa yleistä moraalia, joka perustuu pystyvien miesten ja naisten vastuunkantoon. Maahanmuuttopolitiikka tarvitsee vastuun kantoa, ei vastuuttomuutta.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1084 on: 17. 10. 2010 17:05 »
Original Wiik puhuu sodasta, aivan kuin hän tietäisi siitä jotain.
Ikävä velvollisuuteni on kuitenkin tiedoittaa, ettei Tuntemattoman Sotilaan katsominen riitä ymmärtämään, tai kertomaan sodasta täällä mitään, jota muut eivät jo tietäisi.

Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1085 on: 17. 10. 2010 17:05 »
Kukaan ei varmaan halua tietää mitä mä olisin tehnyt, jos mun läheisille kävisi noin niin poikien kanssa käytäisiin kylässä. Kyseinen henkilö ei enään koskaan kykenisi tekoansa uusimaan.

Minä tiedän. Olisit ottanut ensin pillerin ja vaihtanut sitten kissalle uudet hiekat laatikkoon.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1086 on: 17. 10. 2010 17:05 »
Jos todellakin haluaa asua ja elää todella turvallisessa kaupungissa, niin kannattaa pyrkiä asumaan Dubaihin, Saudi-Arabiaan, sillä se kaupunki lasketaan yhdeksi maailman turvallisimmista suurkaupungeista.
Moni, varsinkin vähän varakkaampi eurooppalainen onkin hankkinut sieltä asunnon.
Surkuhupaisaa tässä on tietenkin se, että kysymyksessä on monen kauhistelema muslimimaa. Mutta uskon, että Tsailor voisi elää siellä, ilman että tarvitsee pelätä rikkinäisten pullojen lentävän säärille.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1087 on: 17. 10. 2010 17:05 »
Nyt olisi töitä hyvälle asianajajalle , sillä kyllähän tässäkin täytyy olla kysymys väärinkäsityksestä . MTV:3
Ruotsin suojelupoliisi arvioi, että ainakin parikymmentä maassa asuvaa somalisyntyistä ruotsalaisnuorta on saanut terrorikoulutusta Somaliassa. Puolet heistä on edelleen harjoitusleireillä. Toissapäivänä kaksi heistä asetettiin Göteborgissa syytteeseen terrori-iskujen valmistelusta.

22- ja 26-vuotiaat miehet osallistuivat syyttäjän mukaan viime vuonna ääri-islamistisen al-Shababin harjoitusleireille Somaliassa, ja takaisin palattuaan he ryhtyivät suunnittelemaan terrori-iskuja Ruotsissa.

- Todisteemme perustuvat pääosin puhelinkuunteluun. Niissä puhutaan edessä olevista iskuista, sanoo pääsyyttäjä Agneta Hilding Kvarnström.
veritas odium parit.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1088 on: 17. 10. 2010 17:05 »

 MTV:3 Ruotsin suojelupoliisi


Mikä on MTV:3 Ruotsin suojelupoliisi?

Muuten Helinin copy/paiste on vanhaa legendaa. Göteborgin Al Shababin johdossa on muuten riikinruotsalainen mies, joka on kertonut aika paljon heidän toiminnastaan. Monessa maassahan käydään sotaa ja niihin osallistujat eivät tunne maiden rajoja. Esimerkkejä löytyy paljon.

P.S. On myös hyvä muistaa, että Somaliassa vallitsee sotatila ja sekasorto. Al Shabab on erittäin aktiivinen siellä.

P.S. P.S. Jostain syystä muuten suomalaiset naiset ovat yhä tavallisempi näky, arabien puolisoina. Ensimmäisenä tulee mieleen:

Guantanamo-Medhi. Muistatko ruotsalaisen, joka herätti huomiota Guantamossa. Hänellä on algerialainen isä ja suomalainen äiti.
Myöhemmin hänet pidätettiin uudelleen, tällä kertaa Pakistanissa. Silloin hänellä oli mukanaan Safia Benaouda, jolla on arabialainen isä ja myös suomalainen äiti.
Ruotsin jalkapallomaajoukkueen maalivahtinakin pelanneen Rami Shabaanin suonissa virtaa suomalaista verta, isä egyptiläinen ja äiti suomalainen.

Ruotsalaisten mukaan suomalaiset naiset tykkäävät kovasti arabialaisista miehistä, Ruotsissa. Suomessa he eivät voi elää yhdessä arabimiehen kanssa samalla tavalla, koska silloin heidät tuomitaan paljon ahdasmielisemmin.
« Last Edit: 17. 10. 2010 18:06 by Matseman »
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Original Wiik,

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2699
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1089 on: 17. 10. 2010 18:06 »

Ikävä velvollisuuteni on kuitenkin tiedoittaa, ettei Tuntemattoman Sotilaan katsominen riitä ymmärtämään, tai kertomaan sodasta täällä mitään, jota muut eivät jo tietäisi.


Vaikka esiinnyt erittäin alentuvasti,  et vain tässä yhteydessä,  vaan muissakin teksteissäsi. Ei se kohenna uskottavuuttasi tippaakaan. On vain kertakaikkiaan niin että jotkut yksilöt ja jopa valtaosa suvustakin on enemmän tietoisia mailman menosta, kuin jotkut muut.

Vaikka ei minulla henkilökohtaisesti ole sodasta kokemusta, on sitä suvullani senkin edestä. Armeijan kuitenkin kävin,  ymmärtäen täysin sen antaman koulutuksen ja siihen saumattomasti liittyvät tavoitteet, saavuttaa sodanajan toimintaan kykeneviä sotilaita mahdollisimman paljon.

Avainsanat tässä on kurinalaisuus ja luottamus. nm. Matsemanille ne eivät merkitse mitään, päinvastoin herättävät vain hilpeyttä. Kun tämä maahanmuutopolitiikan vastuuttomuus joudutaan ennenpitkää kohtaamaan. Ovat sen hoitamassa aivan toisenlaiset henkilöt,  kun mitä nm. Matseman edustaa.


Offline Niin Makaa

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 284
  • kuin petaakin
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1090 on: 17. 10. 2010 18:06 »
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1091 on: 17. 10. 2010 18:06 »

Ikävä velvollisuuteni on kuitenkin tiedoittaa, ettei Tuntemattoman Sotilaan katsominen riitä ymmärtämään, tai kertomaan sodasta täällä mitään, jota muut eivät jo tietäisi.


Vaikka esiinnyt erittäin alentuvasti,  et vain tässä yhteydessä,  vaan muissakin teksteissäsi. Ei se kohenna uskottavuuttasi tippaakaan. On vain kertakaikkiaan niin että jotkut yksilöt ja jopa valtaosa suvustakin on enemmän tietoisia mailman menosta, kuin jotkut muut.

Vaikka ei minulla henkilökohtaisesti ole sodasta kokemusta, on sitä suvullani senkin edestä. Armeijan kuitenkin kävin,  ymmärtäen täysin sen antaman koulutuksen ja siihen saumattomasti liittyvät tavoitteet, saavuttaa sodanajan toimintaan kykeneviä sotilaita mahdollisimman paljon.

Avainsanat tässä on kurinalaisuus ja luottamus. nm. Matsemanille ne eivät merkitse mitään, päinvastoin herättävät vain hilpeyttä. Kun tämä maahanmuutopolitiikan vastuuttomuus joudutaan ennenpitkää kohtaamaan. Ovat sen hoitamassa aivan toisenlaiset henkilöt,  kun mitä nm. Matseman edustaa.



Eiköhän täällä ole kaikilla jonkinlaisia kokemuksia sodasta, siis suvussa. Mutta ei se sinusta mitään sotilasta tee. Ei ainakaan sellaista, joka voi puhua täällä sodasta ja sotilaallisesta kurista, jonkun toisen yläpuolelle asettuen. Pikemminkin tämä vain vahvistaa mielipiteeni siitä, että keskustelen pääosin Aku Ankkaa lukeneen kanssa.

Mutta jos nyt kuitenkin haluat jotain järkevää tänne tuoda, niin kerro, mitä minä edustan maahanmuuttopolitiikassa.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7439
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1092 on: 17. 10. 2010 18:06 »

Suomessa aiotaan onnistua asiassa missä muut maat epäonnistuvat. Saksasta kuuluu kummia nyt kannattaisi jonkun valistaa rouva Merkkeliä hän kun on menettänyt uskonsa .YLE: Yritys luoda suvaitsevainen Saksa on epäonnistunut täydellisesti, Saksan liittokansleri Angela Merkel totesi lauantaina. Merkelin mielestä Saksassa ei ole pystytty luomaan yhteiskuntaa, jossa erilaisista kulttuuritaustoista tulevat ihmiset pystyisivät elämään rauhanomaisesti keskenään.


"Kristillisdemokraattisen puolueensa, CDU:n nuorisojärjestön kokouksessa Merkel totesi BBC:n mukaan, että myös maahanmuuttajien olisi pitänyt tehdä lujemmin töitä integroituakseen saksalaiseen yhteiskuntaan.

Merkel viittasi etenkin saksan kielen opetteluun"

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/103966-liittokansleri-merkel-%E2%80%9Dmonikulttuurinen-saksa-epaonnistui-taysin%E2%80%9D

.


Asiantuntija

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1093 on: 17. 10. 2010 19:07 »
Tottakai sotaan lähdetään jos pitää, toivottavasti kumminki eri komppaniaan kuin Matseman. Miehien sekaan eikä mihinkään jeesustelijoiden joukkoon.

Jos tässä lähtö rintamalle tulisi ja saisin valita kenen joukoissa seisoisin niin, ehdottomasti minä olisin mukana Matseman sinun joukossasi, koska uskon että nämä muut olisivat melkoista hätää kärsimässä, kun jumittuisivat täysin toissijaisiin asioihin kuten täällä on jo nähty. 

Eklu saisi puolestani jäädä kotiin hoitamaan itseään ja vaihtamaan hiekkoja siihen kissanhiekkalaatikkoon, koska mua ainakin vituttaisi tulla takaisin rankalta reissulta jos rapussa haisisi vielä kissan jätökset.



Avainsanat tässä on kurinalaisuus ja luottamus. nm. Matsemanille ne eivät merkitse mitään, päinvastoin herättävät vain hilpeyttä. Kun tämä maahanmuutopolitiikan vastuuttomuus joudutaan ennenpitkää kohtaamaan. Ovat sen hoitamassa aivan toisenlaiset henkilöt,  kun mitä nm. Matseman edustaa.

Kerrohan nyt mulle ja kaikille muillekin, että kuinka ilmenee, että nuo asiat eivät jollekin merkitse mitään. Oletko varma, että jos esittämäsi asiat herättävät hilpeyttä, ettei hilpeyden herättäjä ole joku muu tuossa tekstissäsi, kuin nuo mainitsemasi asiat.

Offline Original Wiik,

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2699
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1094 on: 17. 10. 2010 19:07 »



 Pikemminkin tämä vain vahvistaa mielipiteeni siitä, että keskustelen pääosin Aku Ankkaa lukeneen kanssa.




Tämä huvittaa minua erittäin paljon. Kun ottaa huomioon että en ole koskaan jaksanut lukea Aku-Ankkaa, saatika muitakaan sarjakuvia.  Mutta lukenut olen kyllä paljon.


Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1095 on: 17. 10. 2010 19:07 »



 Pikemminkin tämä vain vahvistaa mielipiteeni siitä, että keskustelen pääosin Aku Ankkaa lukeneen kanssa.




Tämä huvittaa minua erittäin paljon. Kun ottaa huomioon että en ole koskaan jaksanut lukea Aku-Ankkaa, saatika muitakaan sarjakuvia.  Mutta lukenut olen kyllä paljon.



Viihdyt termin uskottavuus kera. Omasi on nyt kovalla koetuksella, etkä saa yllä olevalla pois huomiotani esittämästäni, asiallisesta kysymyksestä sinulle. Niin kauan kun et vastaa siihen asiallisesti, olet ja pysyt minulle Aku Ankkana.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1096 on: 17. 10. 2010 19:07 »
Jaahas, Asiantuntija pitkästä aikaa puikoissa!
Ja uskottavuudesta puheenollen, tuki minulle tuli nyt taholta, jossa faktat ovat tärkeitä. Ja se tuntuu aina tosi hyvältä.

Kiitos!
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Original Wiik,

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2699
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1097 on: 17. 10. 2010 19:07 »
Pirstaloitunut persoonasi ei anna rauhaa, enkä pysty juuri auttamaan.  Monesti vauriot ovat pysyviä. Minulla ei ole tarvetta saada vastakaikua mistään, olen omavarainen monessa suhteessa, joten on hyvä että saat tukea muualta. minulla kun ei ole tarvetta pelastaa koko mailmaa.

eklu

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1098 on: 17. 10. 2010 20:08 »
Matseman ei taida tietää oikeasta elämästä yhtään mitään , puhuu kissoista ja mä en tiedä kisuleista yhtaan mitään. Koirien kuningasta tossa vien lenkille, vähän vajaa 50Kg uros dopperia on hihnan päässä ja povessa reilu kilo lämmintä rautaa. Mä olen valmis ja kehoitan muitakin olemaan valmis, luonteeni ei ole epäileväinen vaikka otin puukon pois yhdeltä sompulta tässä taannoin, esitteli sitä mulle siihen malliin etten voinut sitä hyväksyä. Minä ja tuo somppu eivät voi ikinä kohdata kadulla, ei auta vaikka sillä olis 10 kaveria.

Edit: Viimeinen lause poistettu, sen sisältämän rasistisen viittauksen vuoiksi.
« Last Edit: 18. 10. 2010 05:05 by vaasalainen »

Asiantuntija

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1099 on: 17. 10. 2010 21:09 »
Matseman ei taida tietää oikeasta elämästä yhtään mitään , puhuu kissoista ja mä en tiedä kisuleista yhtaan mitään. Koirien kuningasta tossa vien lenkille, vähän vajaa 50Kg uros dopperia on hihnan päässä ja povessa reilu kilo lämmintä rautaa. Mä olen valmis ja kehoitan muitakin olemaan valmis, luonteeni ei ole epäileväinen vaikka otin puukon pois yhdeltä sompulta tässä taannoin, esitteli sitä mulle siihen malliin etten voinut sitä hyväksyä. Minä ja tuo somppu eivät voi ikinä kohdata kadulla, ei auta vaikka sillä olis 10 kaveria. Paska kuuluu ojaan ja valkoinen kävelee kuten haluaa.

Aika voimakas tuo loppu. Saapa nähdä katsooko ylläpito kahden viimeisen lauseen liittyvän toisiinsa? Jos tälläisen tulkinnan tekee niin onko tuo ylläpidon palstallaan sallimaa tekstiä? Mulle on oikeastaan ihan sama, että mitä täällä kirjoitellaan, kunhan vaan pystyy jotenkin perustelemaan kantansa järkevästi.

Oli nämä kommentit sitten rasistisia tai ei, mutta se on kuitenkin varmaa, että joku pystyy tuon rasistiseksi näkemään ja en jaksa uskoa, että tuo viesti on parhaimmillaan poistamassa rasismileimaa tältä sivustolta.

eklu

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1100 on: 17. 10. 2010 21:09 »
Mitä ihmettä oman turvallisuuden puolustaminen ja rasismi on ??????????????
Kummallista.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1101 on: 17. 10. 2010 22:10 »
Pirstaloitunut persoonasi ei anna rauhaa, enkä pysty juuri auttamaan.  Monesti vauriot ovat pysyviä. Minulla ei ole tarvetta saada vastakaikua mistään, olen omavarainen monessa suhteessa, joten on hyvä että saat tukea muualta. minulla kun ei ole tarvetta pelastaa koko mailmaa.

Aina on mukavaa, kun saa tukea. Sinun tukesi saisi minut tosin tuntemaan itseni vaivautuneeksi.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1102 on: 17. 10. 2010 22:10 »
Paska kuuluu ojaan ja valkoinen kävelee kuten haluaa.

No voihan se joku esitellä sitä oikeaa elämää näinkin. Mutta enemmän se kertoo omasta "oikeasta" elämästä.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Asiantuntija

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1103 on: 17. 10. 2010 22:10 »
Mitä ihmettä oman turvallisuuden puolustaminen ja rasismi on ??????????????
Kummallista.

Joo. Itsensä puolustamisessa sinänsä ei ole mitään pahaa, mutta siitähän viimeisessä lauseessasi ymmärtääkseni ei puhutakaan, vai ymmärränkö tuon paska ja valkoinen vertauksen jotenkin väärin? Voi olla, mutta kuten sanoin, joku voi tuollaisen teksitin tulkita jopa rasistiseksi, se ei ole edes kovin vaikeaa.

eklu

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1104 on: 17. 10. 2010 22:10 »
Meinaatko että väistän paskaa, no en ikinä. Paikalliset mustat tietää ettei ole vaihtoehtoa, turpiin tulee ja josen pärjää niin kaverit tulee jeesaamaan,

Asiantuntija

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1105 on: 17. 10. 2010 22:10 »
Turhaa.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1106 on: 18. 10. 2010 06:06 »
Meinaatko että väistän paskaa, no en ikinä. Paikalliset mustat tietää ettei ole vaihtoehtoa, turpiin tulee ja josen pärjää niin kaverit tulee jeesaamaan,

Onkohan se ihan yhteiskunnan syy, jos pistää itsensä tuollaiseen tilanteeseen?
Itse asun lähiön laidassa, josta löytyy sellaiset 15 000 asukasta ja lähes 100 % heistä on ulkomaalaisia. Mutta ei ole koskaan tarvinnut aseistautua, ei ole koskaan uhattu, eikä ole edes koskaan tarvinnut olla huolissaan.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1107 on: 18. 10. 2010 08:08 »


22- ja 26-vuotiaat miehet osallistuivat syyttäjän mukaan viime vuonna ääri-islamistisen al-Shababin harjoitusleireille Somaliassa, ja takaisin palattuaan he ryhtyivät suunnittelemaan terrori-iskuja Ruotsissa.



Mainitsin tuossa ylempänä tämän Helinin copy/paisten yhteydessä, että Göteborgin Al Shabaabin johdossa on riikinruotsalainen. Tässä siitä vähän lisää.

Ralf Wadman. 30 vuotias, joka tunnetaan myös nimellä Abdo Raouf. Hän vaihtoi uskontonsa Islamiin 1997 ja vaihtoi silloin myös nimensä. Internetissä hän kutsuu itseään nimellä Usama El Swede.
Mies tunnetaan myös hänen yhteyksistään Loontossa toimivaan Al Ansar Shariah liikkeeseen.

Wadman tuli myös tunnetuksi, kun hän kritisoi pastori Runar Söögardia. Lähteiden mukaan hän esitti, että Söögardin elämä tulisi sammuttaa, koska tämä oli esittänyt profeetta mohammedia pedofiilina, saarnassaan. Wadman ei tosin tunnusta tätä, vaan viittaa jonkun toisen tekemään siteeraukseen.
(Runar Söögard on muuten tunnetun laulajattaren, Carola Häggkvistin entinen mies.)

Wadmanin lapsuus/nuoruus oli aika karikkoinen. Alkoholia, näpistyksiä, jalkapallohuliganismia, natsismia, huumeita, pidätyksiä jne, kunnes hän kerran ikävystyneenä alkoi lukemaan koraania sellissään ja oivalsi, että asiat kirjassa esiteltiin tavalla, joka sopi juuri hänelle erittäin hyvin. Koko tarinan voit lukea (ruotsiksi) esim. täällä!

Wadmania ollaan syytetty nuorten miesten värväyksestä terrorikoulutukseen. Hän tietenkin kieltää kaiken ja sanoo, että poliisi olisi hakenut hänet jo aikoja sitten, jos hän on tehnyt jotain lainvastaista. Toisissa haastatteluissa hän taas vertaa Somaliassa käynnissä olevaa sotaa länsimaiden sotiin, joissa sotilaat ovat aina liikkuneet uskomansa asiansa puolesta rajojen yli. Hän kieltäytyy ymmärtämästä sitä, miksei Somaliassa voitaisi sotia ihan samalla tavalla, kuin meilläkin joskus.

Wadman ei ole tietenkään yksin, vaan hän on saanut vetoapua myös Patric Hermanssonilta,  joka on jäsen Ruotsissa toimivassa Kansallissosialistisella Rintamalla (Nationalsocialistisk Front (NSF)).
Hermanssonin sähköpostiviesti Wadmanille julkaistiin Ruotsin mediassa ja varsinkin sen viimeinen lause on jäänyt monella mieleen:

Quote
"lycka till med er kamp mot juden o den västerländska ondskan , demokratin... Död åt DEMOKRATIN!!!!"
Vapaasti suomennettuna, "Onnea matkaan teidän taistelussanne juutalaisia ja länsimaista pahuutta vastaan, demokratia..  Kuolema demokratialle!!!

Ylläoleva ei oikeastaan kuulu tänne, koska kysymys ei ole mamuista. Halusin vain tarkentaa hieman Helinin infoa, joka on, kuten tavallista, hyvin vajavaista ja muilta suoraan kopioitua.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Valittu

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 372
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1108 on: 18. 10. 2010 09:09 »
Kun tuntee turvattomuutta niin sitä kaipaa jotain tuttua ja turvallista. Kovin turvaton oloni ei ole mutta täällähän kaikki on ennallaan!

Kiva kun sentään joku asialliseen argumentointiin pystyvä silti vielä jaksaa näitä copy/paistajia vähän ärsyttää. Muutenhan he voisivat luulla, että koska että he ovat ihan oikeassa.

Kun valheen toistaa riittävän monta kertaa, alkaa se tuntua totuudelta. (Helin/Lajunen/Alberti1/eklu ei ole rasisti, ei ole rasisti, ei ole, ei...).

Hetken poissaolon jälkeen tältä palstalta, kysyn: mitä ulkomaalaisten esittäminen ikävässä valossa palvelee?

Pönkittääkö se suomalaisten huonoa itsetuntoa? Meneekö rasistisen tekstin esittäjillä huonosti ja he haluavat etsiä ryhmän, jolla menisi vielä huonommin (ja auttaa alasmenoa)? Ei kai nyt kukaan aikuisen oikeasti usko, että meillä on paluuta etnisesti puhtaaseen suomalaiseen kansankuntaan (jota toki ei koskaan ole ollutkaan)?

Sitä mietin, että minkälaisissa olosuhteissa on ulkomaalaisviha syntynyt? Koulukiusattu? Ei kavereita lapsena? Omien unelmien täyttymättömyys, Työttömyys? Köyhyys? Oma addikti? Turvaton lapsuus, väkivaltainen isä, alkoholistiäiti/-isä?

Sen tiedän kokemuksesta, että tasapainoiset ja sivistyneet (en tarkoita koulusivistystä) ihmiset eivät vihaa erilaisuutta.

Heippa vaan... jatkakaa.
- - - - - - -
syntymäni on suurempi ihme kuin kuolemani - kiitos kun valitsit minut

Offline Pentti Suksi

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2215
    • View Profile
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1109 on: 18. 10. 2010 09:09 »
Koettakaa  pysyä  asiassa, tässä pitäisi keskustella " Maahanmuutto uutisista". Ei noita juttuja ilkeä edes lukea, ne ovat niin asiattomia kuin olla voi. Pysytään  edes Suomessa ja suomalaisissa maahanmuuttajissa.
Wärtsilässä  puhutaan 41 eri kieltä, joista englanti on puhe kieli. Jos Vaasan teollisuudesta otetaan mamut pois, niin hätä on melkoinen! Ja sitten vasta tulee tosi hätä kun sosiaali- ja terveysalalta otetaan Vaasassa
n. 400 hoitavaa kättä pois. Tämä on se maahanmuuton positiivinen puoli. Sitten on tämä pieni vähemmistö, jotka ovat rikollisia jo lähtömaissaan. Ovat paenneet rikoksiaan ja tulleet tänne. Ja rikokset senkun jatkuu.
Pitää puhua ja kirjoittaa asioiden oikeilla nimillä. Ja jotka haluavat mennä sotimaan, niin Somaliasta löytyy
vapaita kiväärejä. Lopetetaan  tuo lässytys ja siirrytään
 käsittelemään oikeita asioita ja suomalaisia ongelmia. Muitten asiat ovat niitten asioita.

Asiallisuutta toivoen

Pentti Suksi

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1110 on: 18. 10. 2010 10:10 »
Pentti Suksi:

Voisitko naputella meille pienen listan asiaan liittyvistä aiheista, jotka eivät ole soveliaita keskusteluun? Siis rakentavassa mielessä?

Eihän tuo Wärtsilän juttukaan ole mikään Mamu-uutinen, otsikon mukaan.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Albert1

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1111 on: 18. 10. 2010 10:10 »
Kun valheen toistaa riittävän monta kertaa, alkaa se tuntua totuudelta. (Helin/Lajunen/Alberti1/eklu ei ole rasisti, ei ole rasisti, ei ole, ei...).

Jahas. Trollit ovat taas innostuneet tuomaan värinää keskusteluun. Ajattelin edelleen pidättäytyä tästä metakeskustelusta, mutta jos nyt ihan nimeltä syytetään rasistiksi, niin voisit mainita jonkin esimerkin. Tämä tuskin on vaikeaa, ainakin jos sanojasi on uskominen.

Itse seison kirjoittamani takana, joten nyt vain lainausta esiin tästä rasistisuudestani. Muutoin suosittelen vähän pidempääkin taukoa näihin lässytyksiisi.

Offline Pentti Suksi

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2215
    • View Profile
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1112 on: 18. 10. 2010 10:10 »
Ei mitään selittelyjä vaan suoraan asiaan. Nyt ollaan Suomessa ja keskustellaan suomalaisesta maahanmuuttopolitiikasta. Ja keskustellaan sivistyneesti ja asiallisesti M itä tapahtuu kun terveyspuolelta Vaasassa otetyaan 400 hoitavaa kättä pois? Mitä se tekee verotuloissa?
Edelleen menkää itse asiaan.


Pentti Suksi

Offline Valittu

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 372
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1113 on: 18. 10. 2010 10:10 »
Kun valheen toistaa riittävän monta kertaa, alkaa se tuntua totuudelta. (Helin/Lajunen/Alberti1/eklu ei ole rasisti, ei ole rasisti, ei ole, ei...).

Jahas. Trollit ovat taas innostuneet tuomaan värinää keskusteluun. Ajattelin edelleen pidättäytyä tästä metakeskustelusta, mutta jos nyt ihan nimeltä syytetään rasistiksi, niin voisit mainita jonkin esimerkin. Tämä tuskin on vaikeaa, ainakin jos sanojasi on uskominen.

Itse seison kirjoittamani takana, joten nyt vain lainausta esiin tästä rasistisuudestani. Muutoin suosittelen vähän pidempääkin taukoa näihin lässytyksiisi.
Albert1 ei ole rasisti, ei ole. Ei edes ulkomaalaisvihamielinen, ei ole. Hän pitää maahanmuuttoa jopa tarpeellisena. Hän tietää sen, että me suomalaisetkin olemme sankoin joukoin lähteneet muille maille leveämpää leipää hakemaan ja jopa rikoksia tekemään.Hän ei pidä suomalaisia sen parempana kuin somaleja. Hän arvostaa ei kulttuureja ja uskontoja.  Hän on avarakatseinen, totuuteen pyrkivä realisti, joka ilman ennakkoasenteita tarkastelee maailman ilmiöitä puolueettomasti. Hän rakastaa ihmistä, rotuun, uskontoon, varallisuuteen, sivistystasoon, sukupuoliseen suuntautuneisuuteen katsomatta. Hyvä Alber!!!
- - - - - - -
syntymäni on suurempi ihme kuin kuolemani - kiitos kun valitsit minut

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1114 on: 18. 10. 2010 11:11 »
Ei mitään selittelyjä vaan suoraan asiaan. Nyt ollaan Suomessa ja keskustellaan suomalaisesta maahanmuuttopolitiikasta. Ja keskustellaan sivistyneesti ja asiallisesti M itä tapahtuu kun terveyspuolelta Vaasassa otetyaan 400 hoitavaa kättä pois? Mitä se tekee verotuloissa?
Edelleen menkää itse asiaan.


Pentti Suksi

Eihän tuollakaan ole mitään tekemistä maahanmuuton kanssa.

Minä en ainakaan usko, että Vaasan terveyspuolelle tapahtuu mitään, joka olisi seuraus maahanmuutosta, sen laskusta, tai noususta.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Pentti Suksi

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2215
    • View Profile
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1115 on: 18. 10. 2010 11:11 »
Sillä on  nimenomaan tekemistä maahanmuuton kanssa. Siellä on työssä n. 400 maahanmuuttajaa (mamua).
He hoitavat sairaita, vanhuksia ja vammaisia. Siellä tapahtuu aikapaljon, keskussairaalassa, terveyskeskuksessa,vanhusten hoitopuolella jos he ottavat ja lähtevät pois. Entä vaasalaisessa teollisuudessa jossa huippuinsinöörit
tekee maailmankuulua suunnittelutyötä? Se on totta, että maahanmuuttajaväestössä on myös epäsosiaalista ainesta, laittomia maahanmuuttajia jne. Kirjoittakaamme asiat niinkuin ne ovat eikä jonninjoutavaa jaanaamista joka ei hyödytä ketään. Realismia kentään tai sitten ulos.

Vielä kerran, kirjoittakaa asiaa, eikä asian  vierestä. Lopetan tähän.

Pentti Suksi

Offline ilmarinen

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 223
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1116 on: 18. 10. 2010 11:11 »
Tässä osiossa keskustelee eri tavoin orientoituneita (suuntautuneita) nihilistejä.

Silmissä ihmeellinen taittovirhe, koska näkee vain omaa tunnepohjaansa korostavat asiat. Kauhistuttaa ajatus, että kansakuntaa pääsisi johtamaa moiset yksilöt. Näitä nihilistejä toimii jo monessa puolueessa mutta vaalien alla pitää tyynnytellä äänestäjiä.




Albert1

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1117 on: 18. 10. 2010 12:12 »
Kun valheen toistaa riittävän monta kertaa, alkaa se tuntua totuudelta. (Helin/Lajunen/Alberti1/eklu ei ole rasisti, ei ole rasisti, ei ole, ei...).

Jahas. Trollit ovat taas innostuneet tuomaan värinää keskusteluun. Ajattelin edelleen pidättäytyä tästä metakeskustelusta, mutta jos nyt ihan nimeltä syytetään rasistiksi, niin voisit mainita jonkin esimerkin. Tämä tuskin on vaikeaa, ainakin jos sanojasi on uskominen.

Itse seison kirjoittamani takana, joten nyt vain lainausta esiin tästä rasistisuudestani. Muutoin suosittelen vähän pidempääkin taukoa näihin lässytyksiisi.
Albert1 ei ole rasisti, ei ole. Ei edes ulkomaalaisvihamielinen, ei ole. Hän pitää maahanmuuttoa jopa tarpeellisena. Hän tietää sen, että me suomalaisetkin olemme sankoin joukoin lähteneet muille maille leveämpää leipää hakemaan ja jopa rikoksia tekemään.Hän ei pidä suomalaisia sen parempana kuin somaleja. Hän arvostaa ei kulttuureja ja uskontoja.  Hän on avarakatseinen, totuuteen pyrkivä realisti, joka ilman ennakkoasenteita tarkastelee maailman ilmiöitä puolueettomasti. Hän rakastaa ihmistä, rotuun, uskontoon, varallisuuteen, sivistystasoon, sukupuoliseen suuntautuneisuuteen katsomatta. Hyvä Alber!!!

Vastauksen taso ei yllättänyt. Mukavaa kuitenkin että näillä performanssitaiteilijoilla on jokin purkautumiskanava. Suosittelisin sinullekin ehdottomasti Seppo Lehdon tuotantoon perehtymistä, saattaisit löytää samanhenkisen ystävän.


Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1118 on: 18. 10. 2010 13:01 »
Sillä on  nimenomaan tekemistä maahanmuuton kanssa. Siellä on työssä n. 400 maahanmuuttajaa (mamua).
He hoitavat sairaita, vanhuksia ja vammaisia. Siellä tapahtuu aikapaljon, keskussairaalassa, terveyskeskuksessa,vanhusten hoitopuolella jos he ottavat ja lähtevät pois. Entä vaasalaisessa teollisuudessa jossa huippuinsinöörit
tekee maailmankuulua suunnittelutyötä? Se on totta, että maahanmuuttajaväestössä on myös epäsosiaalista ainesta, laittomia maahanmuuttajia jne. Kirjoittakaamme asiat niinkuin ne ovat eikä jonninjoutavaa jaanaamista joka ei hyödytä ketään. Realismia kentään tai sitten ulos.

Vielä kerran, kirjoittakaa asiaa, eikä asian  vierestä. Lopetan tähän.

Pentti Suksi

Otsikko on Mamu-uutiset. Etkö sinä ollut juuri vailla itse, että pysytään asiassa?
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1119 on: 18. 10. 2010 13:01 »
Tässä osiossa keskustelee eri tavoin orientoituneita (suuntautuneita) nihilistejä.

Silmissä ihmeellinen taittovirhe, koska näkee vain omaa tunnepohjaansa korostavat asiat. Kauhistuttaa ajatus, että kansakuntaa pääsisi johtamaa moiset yksilöt. Näitä nihilistejä toimii jo monessa puolueessa mutta vaalien alla pitää tyynnytellä äänestäjiä.





Miten toimisi sinun esittämäsi malli keskustelufoorumina? Jos tarkastelee vähän viestihistoriaasi, niin viimeiset viestit ovat olleet poikkeuksetta foorumiin oksentamista, tai OW:n munan imua. Olisiko tuosta malliksi nihilisteille?
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas