Anteeksi nyt vaan klaffi-lajunen ja henry, mutta mitä hemmettiä te jaagaatte keskinäisiä juttujanne täällä julkisella palstalla. Osoittaa aikamoista halveksuntaa Tapsaakin kohtaan selittää täällä näitä väkisin tehtyjä menojanne. Älkää tuhlatko tapsan tai lukijoiden muutenkin kallista palsta-aikaa joutavilla höpinöillänne.

Ei se mitään. Sinua hämää se kun olemme paikallisia kirjoittajia.
Kuvittele, että emme olisi Vaasassa vaan jossain muualla vaikka Porissa. Sitten mieti mikä on mamu ja sitten yhdistä miten paikalliset kohtelevat mamuja.
Aivan. Kyseessä on paikallinen "Mamu-uutinen"

Jos vielä tuostakaan et kuitenkaan osaa asiaa yhdistää niin lue otsikko. "Mamu-uutiset."
Tapani kertoa asioita on hieman journalistimainen ja silloin se sisältää aivan pieniä yksityiskohtia ja saa asian näyttämään
toisenlaiselta. Kyseessä on kuitenkin ihan selkeä paikallinen Mamu-uutinen.
Mamut joutuvat joskus väärän ennakkoluulon kohteeksi kun jokin toinen mamuryhmä on pilannut mamujen maineen. Haluamme myös tuoda esille, että on mamuja ja mamuja. Haluamme antaa tietoa miten mamut ja mamut voi erottaa toisistaan.
On olemassa kiinalainen puhdas kuin pulmunen opiskelija "Ping Pong" ja Tukholmassa autoja polttava "Ahmed Ahne". Niissä on suuri ero. Ainoa yhteys on, että molemmat ovat Suomessa olleita mamuja.
Hyvät vaasalaiset veneenomistajat. Tarjoan tässä samanlaista mamukokemusta minkä Henry tarjoaa. Eli jos teillä on vene ja rahaa huviajelubensaan niin teillä on mahdollisuus tarjota ilmainen tunnin parin saaristoveneily kaukaisille kiinalaisille.
Kaksi ehtoa on, että minä olen siinä mukana sillä ilman minua he eivät lähtisi tuntemattoman matkaan ja kapteenin henkilöllisyys tulee tietooni Pidän sen tietysti vain omana tietonani mutta tämä on turvallisuussyistä sillä jos jotain sattuu ja minulta kysytään, että kuka oli "kippari" niin minun ei tarvitse sanoa "ööh en kysynyt sitä."
Yhteydenotto ja aikataulu paitsi nimet ja puhelinnumerot käsitellään julkisesti tällä palstalla kuten Henryn kanssa on tehty.
Veneen kapteenin nimi täytyy tulla tietooni.