Yllä olevasta Karin viestistä tuli heti mieleen pari hauskaa viestiä, jotka piti oikein tallettaa (huomio: viestit eivät ole täällä kirjoitettu). Kaveri avautui vähän, lähetti Yksityisviestin ja seuraavana päivänä toisen perään...
En jaksanut lukea kuin sattumoisin 2 lausetta ja tuossa ne. Olen niin kännissä, niin siksi. Selvinpäin en jaksa yhtään lausettasi.
Kommunismi kuoli jo, helikopterilla ei mennä kuuhun eikä Siriukseen. Ehkä joskus mutta siinä vaiheessa komodon caraanit ovat jo evästäneet vihervasurit (jotka yrittivät halia heitäkin). Riikka Pulkkisen (Hesarin kehuma kirjailija, mölö, viime vuoden exäni toveri, JUOKSIJA, ulkosynnytin, MUKA! PÄÄSI TUSKIN COOPERIN 12 MINUUTTIIN SE RIIKKA!) kommarikaveri on kuin sinä. Kyllä me viherexäni kanssa pidimme, että. Sanomattakin pidimme. Krapulassa haimme Auringosta mäskit ja pidimme. Rautalankaa; siis emme todellakaan muuta kuin höpelöhupelona naivismina. Ja se oli sentään ikivihreä ja tangotkin riisuin monesti.
Mitä on kaiken takana, kungfu'ta ja suomalaista ninjaa. Totuus on toisaalla mutta sinne pääsee taksilla!
Oo vaan sitä mieltä. On niitä boltseja joka ääripäässä ilman tukkiakin. Onneksi olet oikeassa teoriassa mutta et käytännössä. Vaihda tajuntaa, musta aukko löytyy Finderistä.
Varmasti kommentoit. Olen eri mieltä ja lähteet ovat Pudasjärven Essolla. Koillisportista kuustoista mailia jalan. Pajatso on viety, turha romanien koittaa
Katohan perkelettä, sain siitä sinulle vastaamisestani kahden päivän pelikiellon tänne!

"Olet saanut kirjoituskiellon keskustelupalstalle, syy:
Avataan taas kunhan olet selvinpäin
Pelikielto päättyy: 27.06.2010, 13:00"
Näin sitä rapiat 2300 viestiä onnistuin keplottelemaan ilman pelikieltoja. Nyt on sekin poikuus mennyttä.
Noh, pakko myöntää, että olin aika sfääreissä kun päädyin viestissäni jo sinne Pudasjärven Essolle.

Tuo pe-iltahan jatkui niin, että nyt puhelimessani on nyt mm. Jamppa Tuomisen entisen vaimon (63 v.) puhelinnumero. Aiottiin lähteä kesemmällä 900 km:n Ruotsiin hänen poikaansa ja perhettään tapaamaan. Uskomattoman kauniin kaksivitosen romaninaisenkin iskin sille samalle illalle... romani! En ole rasisti!

Nyt tämä mopon keula alas ja ristikoiden pariin...