Author Topic: Asiat jotka ilostuttaa!  (Read 164728 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Offline Jorma Kivimäki

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2826
    • View Profile
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #960 on: 13. 05. 2010 10:10 »
Jääkiekon MM-kisojen keskellä - tulevat jalkapallon MM-kisat.

Kerta kaikkiaan viestiltään hieno kisojen tunnari ja mainos. Äänessä U2 ja Bono.

http://www.youtube.com/watch?v=vwzTTdEIrvs

Umpi Luuta

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #961 on: 16. 05. 2010 15:03 »
Mielipuolen päiväkirja.

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #962 on: 19. 05. 2010 21:09 »

 Uusi pidempi laituri

        Ja Vähäkyrön muulta maailmalta suljettu talous

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #963 on: 20. 05. 2010 18:06 »
Suomi hävisi lätkässä ja nyt on enää euroviisut mitä jännittää. Nehän suomi varmaan voittaa.

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #964 on: 22. 05. 2010 18:06 »
Kesän eka saunavihta tehty ja ihan kelvollliseksi todettu. Oli se vähän pehmee mutta lehdet pysyi hyvin kiinni. Ja tuoksu oli mitä mainioin.

Samoin pääsiäisestä jatkunut saunaolutlakko päättyi tänään. Olut oli kylmä ja hyvä. Seuraava pulo jussina, ehdotuksia otetaan vastaan. Ei mitään ale-olvia viitsisi juoda silloin harvoin kun juo.

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #965 on: 22. 05. 2010 18:06 »
Ilostuttaa kun suomalaista musiikkia voi nykyisin kuunnellakin. Tämäkin biisi sopii moneen tilanteeseen, tällekin palstalle.


http://www.youtube.com/watch?v=-nKBAxt284I

http://www.youtube.com/watch?v=mAD1eyEO2bc&feature=related

Umpi Luuta

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #966 on: 29. 05. 2010 08:08 »
Keskustapuolueen jäsenhankintatapa.

Offline Professional

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 4930
  • Yhtä köyttä Yhdistykset Siperiaan.
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #967 on: 02. 06. 2010 04:04 »

   
                 Suljettu talous ja uudet elämänarvot, eli:


                 Haista, maista kesä.

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #968 on: 04. 06. 2010 18:06 »
Ilostuttaa kun muut ympärillä vanhenee ja itse pysyy nuorena. Niillä kasvaa karvojakin joka puolella ja naama roikkuu.On se siunaus kun on itse hyvin säilynyt.

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #969 on: 07. 06. 2010 16:04 »
Naurattaa jos kepu valitsee naisen johtajaksi. Tai ei paavo tai maukka sen parempia ole. Ymmärtäis nyt ottaa sen tuntemattoman miehen mikä sen nimi oli. Muuten on puolue hukassa. Muahaahhaaa!

Offline Original Wiik,

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2699
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #970 on: 07. 06. 2010 19:07 »
On se siunaus kun on itse hyvin säilynyt.

Tuo on onneksi vika,  joka paranee ajan kanssa.  Olen kyllä sitä mieltä että Mari on tyylikäs ja edustavan oloinen. Linnan kutsuillakin hän on hyvin pukeutunut, aivan huippua.  Hänelle sopii myöskin tyylikkäät puvut.

Maisterin oppiarvo ei kuitenkaan riitä vaativiin tehtäviin. Se tuli jo todistetuksi Vanhasenkin kohdalla, joka puolestaan oli sattumapääministeri.

Minua ilostuttaa se että joku lukee parhaillaan yliopistossa ahkerasti hankkien vahvan tietämyksen, väitellen lopuksi tohtoriksi asti.

Sellaiselle on paikka auki Keskustapuolueessa,  puheenjohtajaksi ja pääministeriksi. Jos puolueen jäsenet sen yksin päättää. Tosin on viimeaikoina ollut tapana antaa kilpailevien puolueiden vaikuttaa valintaan, ruotsalaiseen malliin.


Offline jali

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 424
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #971 on: 07. 06. 2010 19:07 »
Onko OW markkinatalousmiehenä kepulainen!Vähän ristiriitaista..Pääministerikin antoi oivan kuvan markkinatalouden puolestapuhujana maitojupakassa.

Offline Tapio Osala

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 3634
    • View Profile
    • http://TapioOsala.com
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #972 on: 19. 06. 2010 16:04 »
Harri Moisio valittiin juuri puolueensa valtuuston puheenjohtajaksi. Onneksi olkoon! Se varmaan tuo puhe- ja läsnäolo-oikeuden puoluehallitukseen.

Vaasan suuri ongelma on ollut pitkään se, että varsinkaan hallituspuolueiden sisäpiireissä ei ole vaasalaisia nähty. Pieni poikkeus Vaasan vihreiden Juha Ossi, joka istuu puoluehallituksessa.

Jos Moisio istuu eduskunnassa ensi keväänä ja jos vasemmistoliitto istuisi hallituksessa, on tuo Moision puoluevaltuuston paikka tärkeä. Hän siirtyi samalla (noiden suurien JOSSIEN jälkeen) jopa ministerikandidaatiksi. (No, jos vas. on hallituksessa niin Paavo Arhinmäki on tietysti se ensimmäinen ministeri ja toisen pitäisi olla nainen. Helposti ei kolmea ministerinpaikka tule eikä silloinkaan olisi sanottu, että kahta miestä mahtuisi)

rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #973 on: 22. 06. 2010 19:07 »
Viime päivät on ilostuttanut Johanna Kurkela. Todella hyvä laulaja.

Umpi Luuta

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #974 on: 23. 06. 2010 17:05 »
Keskustapuolueen meikkaus- ja pöydänsiivouspolitiikka naurattaa.


rasvattu ajatus

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #975 on: 03. 07. 2010 17:05 »
Ilostuttaa Saksan voitto Argentiinasta. Pari tölkkiä lidlin olutta. Se varmaan vaikutti lopputulokseen. Nyt saunaan se on über alles!

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #976 on: 03. 07. 2010 19:07 »
Saksan loistava peli, ja matka kohti mestariksi.
veritas odium parit.

belurisk

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #977 on: 04. 07. 2010 07:07 »
Jooo-ooo.  Aika hämmästyttäväää.  Eikä ollenkaan harmita, vaikka veikkasin Brasiliaa voittajaksi.

Offline massi

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 501
  • Gender: Male
  • ja eikun lapioimaan...
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #978 on: 17. 07. 2010 20:08 »
ilostuttaa että Pohjalainen tietää etukäteen mitä Vaasassa tapahtuu :




Lähde pohjalaisen nettisivu:

"Tappelut työllistivät poliisia

Julkaistu: 17.07.2010 09:38

Kaksi 17-vuotiasta pahoinpiteli toisiaan nyrkeillä lyömällä Reininkadulla Vaasassa perjantaina klo 21.10. Toisella osapuolella oli vertavuotava haava alahuulessaan. Toisen nenästä tuli verta ja hänellä oli haava oikeassa kädessään.

16-vuotiasta pahoinpideltiin Wasalandian lähellä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä yhden jälkeen. Pahoinpitely oli potkimista kasvoihin ja repimistä. Tuntematon tekijä poistui paikalta ennen kuin poliisipartio saapui paikalle.

Ravintola Fontanan edustalla Vaasan keskustassa nujakoitiin kahdelta lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Kolmen henkilön riita oli kehittynyt käsikähmäksi ravintolan ulkopuolella. Yksi henkilö oli kaadettu maahan kahden muun toimesta ja käsikähmä oli jatkunut maassa. Kaadetulla oli verinen kuhmu takaraivossa, t-paita rikki ja selässä verinaarmu. Toisella kaatajista oli kipua poskessa ja olkapäässä."
Muutos on tahtotila

Offline Niiskutti

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 1632
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #979 on: 18. 07. 2010 11:11 »
Huomasin saman lukiessani uutisia... ehkä heillä on kristallipallo käytössään... :D

http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=511420&Title=Tappelut+ty%F6llistiv%E4t+poliisia

Offline Original Wiik,

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2699
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #980 on: 07. 11. 2010 20:08 »
Ilostuttaa hieman.  Entinen kotikyläni on valittu vuoden Eteläpohjalaiseksi kyläksi.

Offline nikkari

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 218
  • Gender: Female
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #981 on: 08. 11. 2010 09:09 »
Ilonaiheita löytyy naapurin kirjoittamiskyvystä, mutta samalla iloisuudella on käänteinen puoli, Hän ei muista nuoruuden aikaisia asioita.

Dementia on tulossa meille yhteiskuntaan ongelmaksi asti, mutta siinäkin on käänteinen puoli olkaamme iloisia lisääntyneestä vanhuusiästä.

Offline Niiskutti

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 1632
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #982 on: 10. 11. 2010 21:09 »
Kirjoitin taannoin työttömyysturvasta:

http://www.vaasalaisia.info/keskustelu/index.php?topic=3326.msg90213#msg90213
ja
http://www.vaasalaisia.info/keskustelu/index.php?topic=666.msg90070#msg90070

Tänään olen lukenut kaksi mieluista uutista:

Vihdoinkin joku on ymmärtänyt pointin "Nykyjärjestelmä houkuttelee Osmo Soininvaaran mukaan tukien väärinkäyttöön. Katso räikeimmät esimerkit:"
http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/11/10/nain-pullonkeruulla-elaa-palkkatoita-leveammin/201015582/12

Hetkeä myöhemmin luin Kela:n tämänpäiväisen tiedotteen:

Puolison tulojen vaikutus työmarkkinatukeen lievenee

"Työmarkkinatuen tarveharkinnan tulorajat nousevat joulukuussa. Muutos merkitsee tuen korotusta noin 15 000:lle työmarkkinatuen saajalle. Niiden työttömien, joilta tuki on aiemmin evätty tarveharkinnan perusteella, kannattaa tarkistaa oma tilanteensa ja hakea tukea uudelleen."

Koko tiedote:
http://kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/101110103000ML?OpenDocument

Täytyy sanoa, että tämä tulorajojen nousu tulee todella tarpeeseen. Ei tarvitse hakea mitään kepuliratkaisua.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #983 on: 01. 12. 2010 10:10 »

Quote
Silloinkin oli  kysymyksessä jo pihtisynnytyksessä venyneestä klopista. Jonka lahjat valuivat selkärankaan, ehtymättömäksi varastoksi,  odottaen vain venttiilin aukeamista.

Quote
Aina pitäisi muistaa laittaa kahvikuppi syrjään ja nielaista suu tyhjäksi, ennenkuin Karin viestejä lukee.
Nooo... Rätillä tästä selviää.

Quote
Asiantuntija on oikeassa tuolla ylempänä. Mitä nämä keskustelut olisivatkaan ilman hiihtovälineen uppiniskaisuutta

Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #984 on: 01. 12. 2010 12:12 »
Yllä olevasta Karin viestistä tuli heti mieleen pari hauskaa viestiä, jotka piti oikein tallettaa (huomio: viestit eivät ole täällä kirjoitettu). Kaveri avautui vähän, lähetti Yksityisviestin ja seuraavana päivänä toisen perään...


En jaksanut lukea kuin sattumoisin 2 lausetta ja tuossa ne. Olen niin kännissä, niin siksi. Selvinpäin en jaksa yhtään lausettasi.

Kommunismi kuoli jo, helikopterilla ei mennä kuuhun eikä Siriukseen. Ehkä joskus mutta siinä vaiheessa komodon caraanit ovat jo evästäneet vihervasurit (jotka yrittivät halia heitäkin). Riikka Pulkkisen (Hesarin kehuma kirjailija, mölö, viime vuoden exäni toveri, JUOKSIJA, ulkosynnytin, MUKA! PÄÄSI TUSKIN COOPERIN 12 MINUUTTIIN SE RIIKKA!) kommarikaveri on kuin sinä. Kyllä me viherexäni kanssa pidimme, että. Sanomattakin pidimme. Krapulassa haimme Auringosta mäskit ja pidimme. Rautalankaa; siis emme todellakaan muuta kuin höpelöhupelona naivismina. Ja se oli sentään ikivihreä ja tangotkin riisuin monesti.

Mitä on kaiken takana, kungfu'ta ja suomalaista ninjaa. Totuus on toisaalla mutta sinne pääsee taksilla!

Oo vaan sitä mieltä. On niitä boltseja joka ääripäässä ilman tukkiakin. Onneksi olet oikeassa teoriassa mutta et käytännössä. Vaihda tajuntaa, musta aukko löytyy Finderistä.

Varmasti kommentoit. Olen eri mieltä ja lähteet ovat Pudasjärven Essolla. Koillisportista kuustoista mailia jalan. Pajatso on viety, turha romanien koittaa

**********************
**********************

Katohan perkelettä, sain siitä sinulle vastaamisestani kahden päivän pelikiellon tänne! :D

"Olet saanut kirjoituskiellon keskustelupalstalle, syy:
Avataan taas kunhan olet selvinpäin

Pelikielto päättyy: 27.06.2010, 13:00"

Näin sitä rapiat 2300 viestiä onnistuin keplottelemaan ilman pelikieltoja. Nyt on sekin poikuus mennyttä.

Noh, pakko myöntää, että olin aika sfääreissä kun päädyin viestissäni jo sinne Pudasjärven Essolle. ;)

Tuo pe-iltahan jatkui niin, että nyt puhelimessani on nyt mm. Jamppa Tuomisen entisen vaimon (63 v.) puhelinnumero. Aiottiin lähteä kesemmällä 900 km:n Ruotsiin hänen poikaansa ja perhettään tapaamaan. Uskomattoman kauniin kaksivitosen romaninaisenkin iskin sille samalle illalle... romani! En ole rasisti! :D

Nyt tämä mopon keula alas ja ristikoiden pariin...
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #985 on: 02. 12. 2010 12:12 »

Ensinnäkin, hän joka hakee Suomen kansalaisuutta, on todennäköisesti jo asunut Suomessa monta vuotta ja tulee asumaan myös tulevaisuudessa. Onko siis sillä merkitystä - suomalaisille - onko hän Suomen kansalainen vai ei? 

Muahahahahah.  Onneksi en juonun kahvia.

Heh. Matseman se jaksaa heittää mitä tahansa.   Pakolaisten keskuudessa tuo väite on 100% väärä.  Siis niin täysin väärä kuin voi.  Jos hän on ollut pidemmän aikaa Suomessa, hän ei enää ole pakolainen.   Olen nähnyt heitettävän kaikenlaisia väitteitä mutta tämä oli yliveto.  Harva on näin täysin väärä.  Heh lisää samanlaista hupia.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #986 on: 02. 12. 2010 16:04 »

Ensinnäkin, hän joka hakee Suomen kansalaisuutta, on todennäköisesti jo asunut Suomessa monta vuotta ja tulee asumaan myös tulevaisuudessa. Onko siis sillä merkitystä - suomalaisille - onko hän Suomen kansalainen vai ei? 

Muahahahahah.  Onneksi en juonun kahvia.

Heh. Matseman se jaksaa heittää mitä tahansa.   Pakolaisten keskuudessa tuo väite on 100% väärä.  Siis niin täysin väärä kuin voi.  Jos hän on ollut pidemmän aikaa Suomessa, hän ei enää ole pakolainen.   Olen nähnyt heitettävän kaikenlaisia väitteitä mutta tämä oli yliveto.  Harva on näin täysin väärä.  Heh lisää samanlaista hupia.

Olet tervetullut kyseiseen keskusteluun selventämään hieman, mitä tarkoitat.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #987 on: 02. 12. 2010 17:05 »

Olet tervetullut kyseiseen keskusteluun selventämään hieman, mitä tarkoitat.

Heh.  Voiko tuota enää selventää?  Valitettavasti en päivänselvää asiaa enää pysty selventämään mutta yritän parhaani.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #988 on: 03. 12. 2010 14:02 »
Harri Niskanen liitti tuonne toiseen keskusteluun:

Quote
”Aloita elämä suomenruotsalaisena ja saat uskomattomia etuja:
Ei enää koskaan pakkoruotsia
Paremman ja onnellisemman elämän
Takuuvarman hallituspuolueen
Rahaa tyrkyttäviä säätiöitä
Ohuemman sanomalehden tuoman ajansäästön
Maamme-laulun alkuperäiskielellä
Täyden hyödyn kaksikielisistä katukylteistä”

:-)
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

akir

  • Guest
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #989 on: 03. 12. 2010 20:08 »

Ensinnäkin, hän joka hakee Suomen kansalaisuutta, on todennäköisesti jo asunut Suomessa monta vuotta ja tulee asumaan myös tulevaisuudessa. Onko siis sillä merkitystä - suomalaisille - onko hän Suomen kansalainen vai ei? 

Muahahahahah.  Onneksi en juonun kahvia.

Heh. Matseman se jaksaa heittää mitä tahansa.   Pakolaisten keskuudessa tuo väite on 100% väärä.  Siis niin täysin väärä kuin voi.  Jos hän on ollut pidemmän aikaa Suomessa, hän ei enää ole pakolainen.   Olen nähnyt heitettävän kaikenlaisia väitteitä mutta tämä oli yliveto.  Harva on näin täysin väärä.  Heh lisää samanlaista hupia.

Minua taas ilostuttaa se, että edes Maahanmuuttovirasto ei tiedä, että pakolaisasema lakkaa, kun on pidemmän aikaa ollut Suomessa. Kuinkahan pitkä tämä "pidemmän aikaa" mahtaa olla?

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #990 on: 06. 12. 2010 19:07 »
Jotenkin tuntuu, että joku saa tästä rasistisen vaikka tämän alkuperäinen ajatus on, että "kopioi tämä jos olet rasismia vastaan."

Musta mies kävelee baariin. Valkoinen mies sanoo: "Värilliset eivät voi olla täällä!" Musta mies sanoo: "Minä olen syntynyt musta. Kun olen jäädyttämistä, olen musta. Kun olen sairas, olen musta. Kun olen kuollut, olen musta. Kun olet syntynyt, olet vaaleanpunainen. Kun olet jäädyttämistä, olet sininen. ..... Kun hämmentynyt, olet punainen. Kun olet kuollut, olet violetti, ja pidät minua värillisenä?" 
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #991 on: 08. 12. 2010 06:06 »
Paljon sitä saa lukea, ennen kuin silmät putoavat päästä:-)


 joten itse uskon, että järjestysmiehet mokasivat kun antoivat mamun näköiselle miehelle mahdollisuuden iskeä pänsä lasiin. Luulisi järjestysmiehellä sen verran ennakkoluuloa olevan, että varautuisi siihen, että riehuva vieraan kulttuuritaustan näköinen mies voi tehdä arvaamattomia.


P.S.

Missä sinua on pidetty Kari? Minä luin tuon ylempänä olevan vitsin ensimmäisen kerran, taisi olla joskus 1980. Mutta ei se sen puoleen, ihan hauska juttu.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #992 on: 15. 12. 2010 09:09 »
Kiinalaiset ovat tottuneet kurinalaiseen koulunkäyntiin.  Poimin tämän vitsin erään kiinalaisen opiskelijapojan facebookista.

Xiaoming ei ole hyvä matematiikassa joten vanhemmat siirtävät hänet kirkon kouluun.  Siellä olisi toisenlainen kuri ja kaikki otetaan tosissaan.   Kuusi kuukautta pelkkää matematiikkaa.  Puolen vuoden päästä hän tapaa äitinsä joka kysy.   "Ovatko nunnat opettaaneet hyvin?  Onko hyvä oppikirja? Eikö rukous?

Poika kertoo.  Otin matematiikan niin tosissani kuin mahdollista sillä ensimmäisenä päivänä näin, että yksi mies oli naulattu plus-merkkiin.  
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Jorma Kivimäki

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2826
    • View Profile
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #993 on: 15. 12. 2010 09:09 »
Feissarimokat sivulta poimittua.


Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #994 on: 17. 12. 2010 13:01 »
Iltalehti tänään
Quote
Lehden mukaan tilanne kärjistyi siihen pisteeseen, että nainen yritti lyödä poliisia ja uhkasi, että hänen koiransa repii poliisit kappaleiksi. Koira ei kuitenkaan käyttäytynyt tilanteessa vihamielisesti.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline kamaroudari1

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 977
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #995 on: 28. 12. 2010 18:06 »
Tuolla toisessa osiossa Lamminmäen Heikki viittaa "fiiliin".
Meillä jälkikasvun jälkikasvua aina huvittaa, kun isovanhemmat puhuvat fiilistä

Offline Jorma Kivimäki

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2826
    • View Profile
    • Email

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #997 on: 20. 02. 2011 07:07 »
Tämä uutinen ilostuttaa :-)

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/109457-tayskaannos-laissa-%E2%80%9Dyksityiset-parkkisakot-ovat-laittomia%E2%80%9D


Aivan.  Näytti jo hetken siltä, että kyseessä on markkinarako johon on heti joku rahanahne tunkemassa siivuille.  Kannattavapaa on paikata tämä markkinarako vaasan kaupungin kassaan kilahtavilla eikä antaa sitä muualle.

Muutenkin pidän pahana sitä, että kun eräs tuttavani ajoi Pitkälläkadulla olevalle entiselle Centrumin parkkipaikalle vain viedäkseen vuokravideon.  Toki hän laittoi varaamansa 20 senttisen lippuautomaattiin mutta pysäköintilippua sillä ei saanut joten oli pakko luottaa onneen.  Videon vientiin meni minuutti.  Mutta  Jo oli yksityisen firman 35 euron maksulappu työnpuutteen vuoksi ilmestynyt lasiin.   Yksityisillä firmoilla ei ole muuta tekemistä niin heillä on aikaa huomata toimimaton automaatti tai tällainen tilanne ja rahastaa. 

Saako tuon maksetun summan nyt periä takaisin?

Ajattelin valittaa asiasta koska pysäköintirahaa kyllä tarjottiin kunnes kuulin, että minimihinta olisi ollut isompi kuin 20 senttiä.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Jorma Kivimäki

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2826
    • View Profile
    • Email
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #998 on: 20. 02. 2011 10:10 »
Kovin ovat innokkaita sakottamaan. Itsekin sain kolme sakkoa työnantajani omalle P-paikalle. Moni tuttava on saanut rautatieasemalla sakon, kun on kohteliaisuuttaan käynyt kantamassa vaimonsa matkalaukun junalle.

Eipä tuo yli-innokkuus ole ihme, kun palkka on tiettävästi provisioon perustuvaa. Luin jostain, että on myös sellaisia sopimuksia, joissa toimeksiantaja (esim. kauppakeskus) ei maksa parkkifirmalle mitään, kun taas parkkifirma saa pitää sellaisenaan sakot. Toimintatavat ovat aivan käsittämättömän röyhkeitä. Sen selittää osittain se, että alalle on pesiytynyt paljon epämääräistä liikemiestä.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/02/1266837/puolet-parkkivalvontayhtioista-ulosottotaustaisia

Offline Original Wiik,

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2699
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Asiat jotka ilostuttaa!
« Reply #999 on: 20. 02. 2011 12:12 »
Itse olen suhtautunut kyseisiin liikepaikkoihin juuri samoin,  kun nämä erinomaiset liikkeen harjoittajatkin.

Halveksin heitä ja heidän toimintaansa aivan samalla mitalla,  kun hekin halveksivat minua asiakkaana.

Minusta se on ihan ok.

Tuo pieni sakkomaksu jää sitten heidän viimeiseksi tulokseen. Vai annetaanko sekin sille rakastajattarelle (parkkipirkko)  pääasia että ovat onnellisia sen typerän hetken,  jonka sai aikaan muutama sattumanvaraisesti törmännyt aivosolu, muuten seesteisessä kellertävässä nesteessä.