Author Topic: VLP - oletteko tyytyväisiä?  (Read 49851 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henry E klund

  • Guest
Vs: VLP - oletteko tyytyväisiä?
« Reply #240 on: 14. 01. 2011 14:02 »
Mun äitee kuoli tässä jokunen vuosi sitten ja siskon kanssa päätettiin myydä osake kun kummallakin oma ja niistä sai 1500€ silloin, olihan rumba että sain sen pesänhoitajalta mun nimiin koska myydessä olisi pitänyt sit siskonki olla mukana. No sain todisteen että se on mun ja takapuolelle siirto mun nimiin ja VLP:n likat sit häipyi sen kanssa jonnekkin piiloon (kaffille) ja sitten sain osakkeeni käteen. Myynti jobbarille oli helppo kun se ketoi mitä kirjoitan sinne taakse niin hän maksaa ja lähettää mulle kuoren jolla voin sen palauttaa. Rahat tuli mun tilille ennenkuin se palautuskuori kauppakirjoineen tuli mulle, pohjalaisessa silloin aktiivisesti mainosti ostavansa noita ja olis halunnu ostaa mun oman osakkeen johon lupasi pitkän aikaa ilmaista vuokra aikaa ja mun puhelin olisi jäänyt toimintaan samalla numerolla.

No saihan niistä jopa 1850€ yhdessä välissä ja VLP olisi maksanut n.700€, olkoon ny kun oli aikoinaan nuorelle parille vajaalla 3000 markalla aikoinaan kova hankinta eikä Nokia tehnyt silloin kun kumisaappaita.

Henry E klund

  • Guest
Vs: VLP - oletteko tyytyväisiä?
« Reply #241 on: 24. 01. 2011 11:11 »
Nyt ANVIA aikoo poistaa kanavia kaapeliasiakkailta mutta maksutta ne näkyvät antennia asiakkailla, tein pienen testin kun mulla on tietokoneessa antennipuolen didi USB tikku josta lainasin antennin joka on kahden tupakkiaskin kokoinen ohut muoviläpyskä. Kytkin sen TV:n antennipistokkeeseen kun siihen ei tule mulla johtoa vaikka kaapeli/tv muunnin onki kun tallentava digipoksi tuottaa kuvan jonkin saakelin HDMI-liitännän kautta. Kanavat hakuun tuolla antennilla jonka laitoin ikkunalaudalle verhon taakse, jopladaa ja kaikki kanavat näkyi virheettömästi. Tuo koko USB systeemi anteineineen maksoi 19.96€, nyt kun formuloissakaan ei ole mitään seurattavaa niin palautan tuon kortin 20€ vuosi + max kanavien maksu mitä en muista. Mitä Anvia oikein meinaa meille tehdä, eikö se mun satku vuodessa kelpaa heille ja seuraava toimi on että katkaistaan koko saakelin kaapeli niin loppuu siittäkin maksu ja pelkällä TV-luvalla näen ja hyvin kaiken tavallisen hömpän ja leffat katson TV:n liitetyllä  Portable Theather multimedia playerillä joko suoraan netistä tai tietokoneeseen ladatulta tiedostolta. Nettiyhteyshän siinä vähän vinkuu mutta siinä on kiinteä maksu. Tuo lisälaite telkkariin maksaa satkun ja onnistuu USB tilulta katsoa tai laittaa digikameran muistikortin jos netin tarjonta ei riitä. Netistä näkee ne formulatkin ja paljon muuta. Nyt tarkkana Anvian kokouksessa koska ainakin minä kerron julkisesti tarkat ohjeet kuinka ilmainen katselu onnistuu ja tulen kaffipalkalla tekemään asennuksia minkä kerkeän.

Offline Niiskutti

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 1632
    • View Profile
Vs: VLP - oletteko tyytyväisiä?
« Reply #242 on: 24. 01. 2011 14:02 »
Mitä kanavia menee (jälleen!) kortin taakse? Luin ko. asiasta Pohjalaisen mielipideosastolta ja homma ei siitä selvinnyt.

Henry E klund

  • Guest
Vs: VLP - oletteko tyytyväisiä?
« Reply #243 on: 24. 01. 2011 17:05 »
No eipä nuo ny mitään tärkeitä kanavia ole muutta kyseessä on periaate, jos ne näkyviin niille joilla on kaapelikortti niin ehkä pidän tuon Max kanavaroskan mut muuten lähtee vaikka kyseessä olisi yhden euron vuosimaksun nosto, siis rahalla ei ole mitään tekemistä ja äkkiä laitan satelliitin takaisin kun en vehkeitä malttany heittää pois vaan vain anteennin. Luulee naapurit että joku notkuja asuu tässä.

Offline Klaus Berg

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1527
  • Gender: Male
  • Elämä on juoksukilpailu ajan kanssa
    • View Profile
    • Blogi
    • Email
Vs: VLP - oletteko tyytyväisiä?
« Reply #244 on: 01. 02. 2011 11:11 »
Haikeudella tuli todistettua että maailman perässä ei Dinosaurukset enään juokse. Kuolevat taantumuksensa poteroihin eivätkä edes tajua sitä.

Olin aikoinaan kolmas vaasalainen jolle kuulemma asennettiin kiinteä yhteys kotiin. Asentaja sen silloin kertoi ja olihan sitä pirun ylpeä omasta innostaan olla ensimmäisten joukossa maksamassa maltaita puhelinyhtiölleen. Siitä on menty lujaa eteenpäin ja olen uskonut sokeasti aina vaasalaiseen puhelinyhtiöön hyvänä palveluntoimittajana.

Mutta tänään menin ja lopetin Netikka liittymäni ja pikkasen täytyy sanoa että tuli siinä pihalla lausuttua muutama herkkä sana, kun kurvasin Anvian portista ulos.

Dinosauruksen muistolle pieni hiljainen hetki.