Author Topic: Romanialaisleiri naapurikunnassa  (Read 2193 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AD

  • Guest
Romanialaisleiri naapurikunnassa
« on: 18. 07. 2011 13:01 »
Tässä tuli tänään käytyä melkein ulkomailla saakka kera vaimon.
Tuntui vahvasti siltä kun havaitsimme monikulttuurisuuden levinneisyyden naapurikunnassa.
Pysähdyttiin matkaillessa vähän ennen raippaluodon siltaa Fjärdskärissä.
siinä jossa oli joskus ruokapaikka ja nyt en tiedä kenenkä rakentama taukopaikka.
Jotensakin katosi ajatus jäädä pelipaikalle kun havaitsi romanialaislauman perustaneen leirin alueelle.
Paikka oli kuin sikolätti, enkä oikein usko leiriläisten leiripaikalleen lupia hakeneen.
Paluumatkalla vielä kun syötiin huono lounas sillan toisella kupeella oli ulkomaanmatka saanut arvonsa mukaisen lopun.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Romanialaisleiri naapurikunnassa
« Reply #1 on: 18. 07. 2011 14:02 »
Etkä titenkään dokumentoinut näkemääsi millään tavalla.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

vanki

  • Guest
Vs: Romanialaisleiri naapurikunnassa
« Reply #2 on: 18. 07. 2011 15:03 »

Jotensakin katosi ajatus jäädä pelipaikalle kun havaitsi romanialaislauman perustaneen leirin alueelle.

Ei sinne mitään leiriä ole perustettu eikä lupia tarvita kun retki suuntautuu yleiselle taukopaikalle,  onko niin että romaniperheet ei saisi retkeillä siinä missä muutkin ??

AD

  • Guest
Vs: Romanialaisleiri naapurikunnassa
« Reply #3 on: 18. 07. 2011 17:05 »

Jotensakin katosi ajatus jäädä pelipaikalle kun havaitsi romanialaislauman perustaneen leirin alueelle.

Ei sinne mitään leiriä ole perustettu eikä lupia tarvita kun retki suuntautuu yleiselle taukopaikalle,  onko niin että romaniperheet ei saisi retkeillä siinä missä muutkin ??
Jaa, sinäkö olet käynyt paikalla tarkastuskierroksella, leiriytymisen ja retken eron tiedän, tuo oli leiriytymistä.
En kantele kuvauslaitteita mukanani, annan sen kunnian Karille

belurisk

  • Guest
Vs: Romanialaisleiri naapurikunnassa
« Reply #4 on: 18. 07. 2011 18:06 »
Vai, että retkeillä?
Vanki voisi itse asialle omistautuneena käydä siivoamassa paikan päällä.

vanki

  • Guest
Vs: Romanialaisleiri naapurikunnassa
« Reply #5 on: 19. 07. 2011 09:09 »
Vai, että retkeillä?
Vanki voisi itse asialle omistautuneena käydä siivoamassa paikan päällä.
Itse asiassa on niin että romaniretkeilijät eivät niitä paikkoja edes ole sotkeneet vaan ihan muita turisteja. Siivottu on aina mikä on sotkettu. nm vanki on paikan päällä.

belurisk

  • Guest
Vs: Romanialaisleiri naapurikunnassa
« Reply #6 on: 19. 07. 2011 12:12 »
Vai, että retkeillä?
Vanki voisi itse asialle omistautuneena käydä siivoamassa paikan päällä.
Itse asiassa on niin että romaniretkeilijät eivät niitä paikkoja edes ole sotkeneet vaan ihan muita turisteja. Siivottu on aina mikä on sotkettu. nm vanki on paikan päällä.
"Siivottu on aina mikä on sotkettu". Onko näinkin hienosti? Mutta pitääkö ensin sotkea?
Romanialaiset eivät käsittääkseni "retkeile" Suomessa, aktiviteetit on jotain muuta.
Leiriytyminen (camping?) kiinteistön pihaan ei kuulu jokamiehen oikeuksiin ilman siihen annettua lupaa.