Author Topic: Ettei tule väärinkäsityksiä  (Read 2666 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Ettei tule väärinkäsityksiä
« on: 23. 01. 2012 17:05 »
Niin oikaistaan vähän, en ole rasisti enkä varsinaisesti vihaa ketään enkä mitään kansalaisuutta mutta olen konsertaviininen Vaasalainen ja en hyväksy asioita jotka ei meille sovi, Kari soitti ja varoitti että eräs kirjoitukseni voidaan tulkita vihakirjoitukseksi mitä se ei missään tapauksessa ole. Haluan kulkea kotikaupungissani rauhassa ja ikävä kyllä se ei aina onnistu, myös ulkomaisille toivon rauhaa ja tutustuminen uuteen kulttuurin on hyvällä alulla ja taas kiitos Karille. Näppäimistön takana saatan olla vihaisempi kuin luonnostani olen mutta tiikerikään ei voi raidolleen mitään. Kyllä tänne pitäisi mahtua ja mun hirteris huumoriakin pitäisi pystyä ymmärtämään.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Ettei tule väärinkäsityksiä
« Reply #1 on: 23. 01. 2012 17:05 »
Foorumikirjoittelu on taitolaji.  Mikä ihan vähän aikaa sitten oli sallittua on nyt kiellettyä ja ollaan
menossa mukamas suvaitsevampaan suuntaan. 

Luin juuri Reino Lehväslaihon kirjaa "Sallasta itään" ja heti otti korvaan kun "Yö oli musta kuin
neekerin perse.  Kukahan senkin on mahtanut nähdä?"

Lehväslaiho oli aito suomalainen sotilas ja on jakanut kokemuksiaan meidän jälkikasvujen kanssa
hienosti, kirjoittamalla kokemuksiaan kirjaksi.

En tietenkään lue vaan kuuntelen ne cd-levyltä autoa ajaessani.  Suosittelen Henry sinullekin
näitä Lehväslaihon sotakirjoja.  Kuuntelemalla ymmärtää miten helpolla me pääsemme kaikesta.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Ettei tule väärinkäsityksiä
« Reply #2 on: 23. 01. 2012 18:06 »
Ehkä olen jo liian vanhoillinen, mutta oikean käytökseni luulen että tiedät.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Ettei tule väärinkäsityksiä
« Reply #3 on: 23. 01. 2012 18:06 »
Ehkä olen jo liian vanhoillinen, mutta oikean käytökseni luulen että tiedät.

Tiedä sitten mutta tässä saat nähdä videon kun Hui tulee maahan.  Olen ensimmäinen
suomalainen jonka kanssa hän keskustelee ja joutuu ensimmäisen kerran tulemaan toimeen
muulla kuin kiinan kielelllä.

http://www.tudou.com/programs/view/aM8ED35ZCpY/
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.