Author Topic: Avoin kirje Harri Leppälälle  (Read 3063 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Avoin kirje Harri Leppälälle
« on: 02. 05. 2011 16:04 »
Pohjalaisen mielipide palstalla otsikko Mopot rauhaan, veneille vero oli otsikkona niin raaka etten vieläkään ole pystynyt sitä lukemaan. Hiljattain kun mulla oli vielä matkavene jossa isohko diisseli nousi kustannukset vuodessa yli 1000€ kun siirryttiin diisseli polttoaineeseen, kaupunki perii maksun venepaikasta ja mitään korjausta ei ole tehty vuosikymmeniin esim kaide on niin laho eiitei kestä ottaa tukea, Kulmakadun laiturissa paikka n. 80 on nämä surman rappuset ja itse laiturista nousee lahonneet kansilankut ylös ja pian menee jonkun jalka läpi. Nyt vaihdoin pienempääm veneeseen joka vie bensaa 25-35l/t ja eikö siinä ole veroa, samalla työllistä veneen kuljetuksesta ja huollosta melkoisen summan. En uskalla lukea mitä veroa suunnittelet mutta vääryydellä sait meidän suvusta n. 8 ääntä joita ei tule ensikerralla ja rannassa aiasta puhutaan niin ääniä häipyy kymmeniä, oletko nyt ylpeä kun sairaseläkeläinen koittaa mennä mökillensä jossa voi pärjätä paremmin ilman yhteískunnan lääkäripalveluja. Miksi ette tee lakia jolla joka tilistä siirretään kuukausittain rahaa teidän pussiin.

Et ole persu vaan kiero kepulainen.
« Last Edit: 02. 05. 2011 16:04 by Henry Eklund »
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Offline jali

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 424
    • View Profile
Vs: Avoin kirje Harri Leppälälle
« Reply #1 on: 15. 05. 2011 11:11 »
Vene on kyllä useammin ihmiselle"turhake",kuin mopo...

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Avoin kirje Harri Leppälälle
« Reply #2 on: 15. 05. 2011 12:12 »
Jos olisin Harri niin kiertäisin rannat kaukaa ja kansan muisti on taas pitkä.
Jalille suosittelen kävelliä ympäri Vaasan rantoja niin näet kuinka paljon turhaa sitä onkaan mailmassa, voishan sitä mökin myydä pois niin ei tarttis edes sitä venettä ja lääkärilta hakea masennuslääkkeitä kun ennen tuntui että kaupunki ahdistaa niin pääsi veneellä karkuun ja palasi kuin uusi mies rentoutuneena. Missään muualla Suomessa ei kaikki kaupungin asukkaat mahdu yksityisten veneisiin kerralla kuten Vaasassa joka kertoo jotain veneilyn ihanuudesta ja sieltä tulee monelle ihmiselle työtä ja melkoiset verotulot ilman korotuksiakin. Jos veneet hävitettäisiin saisi tämän tuppukylän samalla sulkea.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Avoin kirje Harri Leppälälle
« Reply #3 on: 15. 05. 2011 14:02 »
Mulla on vieläkin se lehtijuttu tallessa ja yritin lukea mutta pelkkä otsikko teki vieläkin täys tyrmäyksen ja vaikka mulla on nyt huono päivä niin ei ole varaa huonontaa yhtään, jos ottais vähän valkkaria ja pari bisseä ja sitten koittais lukea sen jutun. Vieläkin sieppaa kun mies varasti mun äänen ja heti paljastui petturiksi, eikä vastaa itse tähän mitään ja varmasti tietää tämän vitjan olemassaolon. Pidän vastaamattomuutta petturuutena koska huuto ei tule nimimerkin suojasta. Niin mielipidettä voinee pitää totena ja rannassa asia on herättänyt aikalailla keskustelua ja sieläkään ei tainut monen rohkeus riittää itse kirjoituksen lukemiseen ja isolla joukolla meistä on myös mopo ja jokunen ajossa ja iso osa liiterissä odottamassa että tullaan uudestaan nopoikään ja siittä sitten hissuksiin laitokseen vaippoihin niinkuin elämä alkoi niin se loppuu.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.