Author Topic: Mamu-uutiset  (Read 577366 times)

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1360 on: 26. 11. 2010 14:02 »
No jos kerran riittää yksi esimerkki, niin mieleeni tulee Mohamed Abu, joka karkoitettiin Ruotsista viiden vuoden oleskelun jälkeen "turvalliseen" Libyaan. Paikalliset viranomaiset olivat vastassa lentokentällä ja veivät hänet heti vankilaan, jossa häntä kidutettiin, kunnes hän kuoli. Mohamedin arkku naulattiin kiinni, eikä omaisten sallittu avata.

Voiko tästä nyt sitten vetää Juusepin logiikalla, yhden esimerkin kera sen johtopäätöksen, ettei Libyaan voida karkoittaa turvapaikanhakijoita?
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Juuseppi

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1361 on: 26. 11. 2010 14:02 »
Niin. Internet on todiste. Kato sieltä.
Vai että löytyvät oikein todisteet täältä. Joko Juuseppi avasi perjantaipullon?

Uskomattoman surkea on Matsemanin kyky etsiä tietoa edes Vaasalaisia.infon sivuilta. Alle minuutissa löysin esim. tämän kirjoituksen:

==============================================================

Ruotsalainen toimittaja ja Barnens rätt i samhället -järjestön lehdistöasiamies Gunnar Sandelin kirjoittaa
debattikirjoituksessaan, että:

- Maahanmuutto ja monikulttuurisuuden ideaalit ovat uhka ruotsalaiselle hyvinvointivaltiolle.

- USA:n viranomaiset ovat laskeneet, että EU:ssa muslimien osuus nelinkertaistuu seuraavan 40 vuoden sisällä. Daily Telegraph uutisoi, että vuonna 2050 joka neljäs EU-kansalainen on muslimi.

- Tänään pääosa Euroopan ulkopuolelta Ruotsiin saapuvista tulee perheenyhdistämisten kautta. Heitä tulee maahan kolminkertainen määrä verrattuna turvapaikanhakijoihin. Kyseessä on siis jo turvapaikan saaneiden omaiset, jotka tulevat esim. edeltä päin lähetetyn ankkurilapsen perässä.

- Vuoden 1980 jälkeen turvanpaikanhakijana tai perheenyhdistämisen kautta Ruotsiin on tullut jopa  miljoona henkilöä.

- Ruotsin maahanmuuttoviraston 2008 vuosiraportin mukaan turvapaikanhakijoilla puuttuu lähes aina (96%) henkilöpaperit tai vastaavat todisteet, joilla he voivat todistaa henkilöllisyytensä tai edes sen, mitä päin maailmaa ovat lähtöisin. Tänään Ruotsissa asuu valtava määrä ihmisiä, joiden taustasta ja henkilöllisyydestä ei ole varmuutta.

- Merit Wager, joka on toiminut Pakolaisasiamiehenä, kirjoittaa blogissaan: on täydellistä idiotismia myöntää pysyvä oleskelulupa -ja käytännössä- elinikäinen toimeentulo henkilölle, joka kieltäytyy kertomasta todellisen henkilöllisyytensä ja jolla ei ole perusteita saada turvapaikkaa vaan kyseessä saattaa olla terroristi tai rikollinen.

- Media sumuttaa lukijoitaan, kun se nimittää turvapaikanhakijaa pakolaiseksi. Median epäreheellisyys on johtanut siihen, että tavallinen kansalainen ei osaa muodostaa käsitystä siitä, ketkä oikeasti tarvitsevat turvapaikkaa ja keillä tulisi olla oikeus sellaiseen. Media puhuu myös henkilöistä, jotka ovat menettäneet paperinsa ikään kuin kyseessä olisi uhri, vaikka oikeasti kyseessä on laiton maahanmuuttaja, joka on hävittänyt paperinsa, koska ne nopeuttaisivat turvapaikkahakemuksen käsittelyä ja  johtaisivat hänen kannaltaan huonompaan lopputulokseen.

- Ruotsin hallituksen toimeksiannosta tehdyssä laskelmassa maahanmuuttajaväestön julkiset kustannukset muodostavat 1,5-2,0 % BKT:stä (4,5-6,0 miljardia euroa). Osuuden arvioidaan kaksinkertaistuvan vuoteen 2050 mennessä. Suotuisissa oloissa maahanmuutto voisi kasvattaa BKT:tä prosenttiyksikön per vuosi, mikäli maahanmuuttajat onnistutaan kotouttamaan yhtä onnistuneesti kuin 1960- ja 1970-luvulla. Viimeisen 20-25 vuoden epäonnistunut kotouttamispolitiikka on johtanut korkeisiin kustannuksiin.

- Niitten maahanmuuttajaryhmien keskuudessa, jotka ovat hallinneet maahanmuuttotilastoja viime vuodet -somalit ja irakilaiset-  vallitsee korkea työttömyys. Muutamia vuosia sitten, kun taloudessa oli korkeasuhdanne, Ruotsissa yli 10 vuotta asuneista irakilaisista työttömänä oli 73% naisista ja 60% miehistä.

- Vain 10% turvapaikanhakijana Ruotsissa pysyvän oleskeluluvan saaneista on arvioitu täyttävän kriteerit, jotka edellyttävät pakolaisstatuksen saantia. Eli 90% ei ole oikeasti turvapaikan tarpeessa eikä liioin pakolainen.

- Olof Palme sanoi turvapaikkapolitiikasta jo vuonna 1985, että "tästä aiheesta ei keskustella". Sama asenne on jatkunut näihin päiviin saakka.

http://www.newsmill.se/artikel/2009/12/07/hog-invandring-och-mangkulturella-ideal-hotar-valfardsstaten
   
==============================================================

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1362 on: 26. 11. 2010 14:02 »
Valitettavasti Juuseppi, et esitä tuossa sitä, mitä minä kysyin.
Esität tuossa perheiden yhdistämistä. Siitä tässä ei ollut kysymys.
Kopioimasi tekstin lopussa on myös sama asia ("on arvioitu täyttävän kriteerit"), jota kommentoin jo Karille tuolla ylempänä.

Yksinkertaistettuna voisin esittää tarkoittamani näin:

Tarvitset kipeästi asuntoa ja jonotat sellaista. Mutta koska et täytä kaikkia kriteerejä, et saa sitä.
Okei, et täytä joitakin kriteerejä, mutta ei se poista sinulta kuitenkaan sitä kipeää asunnontarvetta.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Juuseppi

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1363 on: 26. 11. 2010 14:02 »
Valitettavasti Juuseppi, et esitä tuossa sitä, mitä minä kysyin.

Tarkoitatko kysymystäsi, että olenko jo avannut perjantaipullon? Totta. Tuo kirjoitus  ei anna vastausta siihen.

Asiantuntija

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1364 on: 26. 11. 2010 14:02 »

Jos taas haluat ilmaista sukupuolesi avattaren kuvakkeellasi, on se liian kaukaa haettu jotta siitä tehtäisiin johtopäätös.  Minulla on sukupuoleton pyörivä pallo mutta kerron profiilissa selkeästi sille osoitetussa paikassa olevani mies.  Jos haluat korostaa sukupuoliasioitasi niin täytä se sinne niin väärinkäsityksiltä vältytään ja moni saattaa silloin noudattaa nimettömänä esiintyvän neiti Asiantuntijan toivetta.  

Se, että nimeni on Kari viittaisi järjestelmällisesti muualla kuin Suomessa naiseen.  Ruotsissa se saa kirjaimen lisää eli Karin.  Näitä on muitakin.  Toivo on Hope ja se on naisen nimi.

Jotta kirjoitukseni pysyisi topikissa niin kerron lyhyesti kannattavani hallittua maahanmuuttoa.

En ole sen kummemmin halunnut tuoda sukupuoltani esiin, koska en uskonut sen vaikuttavan keskuteluun, enkä aio tuoda sitä esiin jatkossakaan. Asian otti oikeasti esiin Pentti Suksi, joka tahtomattaan tai tahtoen minulle valitsi minulle vain jonkin sukupuoliroolin, ilmeisesti sellaisen sukupuolen, josta hän itse erityisesti pitää. Onkos tuo ihme, onhan hän itsekin käsittääkseni mies, ainakin biologisesti tarkasteltuna.

Ja jotta pysyisimme asiassa, niin kerron, että kannatan Karin tavoin myös hallittua maahanmuuttoa.

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7440
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1365 on: 26. 11. 2010 15:03 »

.

Ulkomaalaiset rikolliset automaattisesti ulos maasta? Sveitsi äänestää


"- Tämä on hyvin yksinkertaista: meidän mielestämme Sveitsiin tervetulleeksi toivotettujen ihmisten pitää noudattaa maan sääntöjä. Jos he eivät noudata sääntöjä, heidät pitää karkottaa, muotoilee SVP:n Vaudin kantonin johtaja Fabrice Moscheni.

Tuomioistuimet voivat jo nykyisellään määrätä ulkomaalaisen rikollisen karkotettavaksi. SVP:n ehdotus tekisi karkottamisesta kuitenkin automaattista, jos asianomainen henkilö on syyllistynyt esimerkiksi raiskaukseen tai väkivaltarikokseen.

- Jos kutsut jonkun taloosi ja hän tulee ja rikkoo kaiken, en usko että haluat hänen palaavan, Moscheni perustelee."

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010112612769652_ul.shtml

.

Asiantuntija

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1366 on: 26. 11. 2010 15:03 »

Näitä asioita ei voi verrata.  Profiilissasi et halua mainita sukupuoltasi joten silloin sinusta on kohteliasta käyttää nimitystä "Herra" tai "Lady."  Pentti käytti nimitystä "herra" ja kun kyseessä on sukupuoleton, on se täysin perusteltua käsitellä kohteliaisuutena.


Niin ja todellisuudessahan en pahoittanut mieltäni mitenkään, pahoittelen jos sellainen kuva tuli. Tarkoitukseni oli vaan ihmetellä juuri sitä, että mistä Penalle on tullut minusta kuva miehenä, johon tuo herra sana voimakkaasti viittaa.

Joudun vielä yhden viestin asiasta kirjoittamaan, kun ei edellistä enää päässyt muokkaamaan.

Offline Pentti Suksi

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2215
    • View Profile
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1367 on: 26. 11. 2010 17:05 »
En ollut tuonut minkäänlaisia kuvia esille se oli jo minua ennen ääneen lausuttu. Sanoin sen, että minua vähän liikuttaa asuvatko kyseiset  herrat miesten vai naisten kanssa. Minua todellakaan se asia millään lailla kiinnosta, eikä se ole kiinnostava aihe keskullakkaan. Puhutaan mamu-uutisista eikä seksuaali-uutisista. Mutta aina tahallisesti sekoitellaan keskustelun aihetta.

Minua kiinnostaa laiton maahanmuutto ja harmaa talous. Ja tästä ei uskalleta keskustella. Koska aihe on liian polttavaa. Asiaa siirrellään navanalaisjuttuihin. Tämä keskustelu on kahden nimimerkin ympärillä pyörimistä ja heidän eriomaisuutensa kehumista. Kaikki muut ovat puupäitä, hulluja jne. Huomaan sen ja perjantai pullon jälkeen kompleksit taas kasvavat kuten viime viikonloppuna älyttömään hurmiotilaan. Pitäisi olla tietokoneessa alkolukko.

Asiantuntija

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1368 on: 26. 11. 2010 18:06 »

En ollut tuonut minkäänlaisia kuvia esille se oli jo minua ennen ääneen lausuttu. Sanoin sen, että minua vähän liikuttaa asuvatko kyseiset  herrat miesten vai naisten kanssa.


juuri tuossa tuot asian taas esiin, vaikka se ei muka sinua kiinnosta.


Huomaan sen ja perjantai pullon jälkeen kompleksit taas kasvavat kuten viime viikonloppuna älyttömään hurmiotilaan. Pitäisi olla tietokoneessa alkolukko.


En käytä juurikaan alkoholia. Muutaman lasillisen saatan joskus hyvässä seurassa ottaa. Mutta jos tuo alkoholi aiheuttaa sinulle ongelmia ja alkolukon tarvetta, kuten esität, niin kannatisiko sinun sellainen hankkia. Ovat kehittäneet ihan hyvän version laitteesta.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1369 on: 26. 11. 2010 18:06 »
Turha soittaa suuta.  Puhutaan Mamu uutiisista täällä.  Jos se mitenkään neiti asiantuntijalle vaan sopii?
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Asiantuntija

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1370 on: 26. 11. 2010 18:06 »
Turha soittaa suuta.  Puhutaan Mamu uutiisista täällä.  Jos se mitenkään neiti asiantuntijalle vaan sopii?


Sopi mulle. Muiden puolesta en voi mennä mitään lupaamaan.

Tämä harhapolkuhan alkoi Leppälän vittuilusta ja siihen antamaani vastaukseen taas Pena takertui jne..jne..

Mutta minä voin kyllä lopetaa vastailun Penan epä-asiallisiin viesteihin, jos Pena vaan lopettaa niiden kirjoittamisen. Silloin ei ole mihin vastaa.

Hyvää viikonloppua.

Offline Original Wiik,

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2699
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1371 on: 26. 11. 2010 19:07 »


Hyvää viikonloppua.


Kiitos ! samoin    Ja ettei totuus unohtuisi,  maahan muuttoa tullaan tarvitsemaan,  mutta sen täytyyy olla hyödyllistä.

Offline Pentti Suksi

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2215
    • View Profile
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1372 on: 26. 11. 2010 19:07 »
Siivotkaa tuota esiintymistänne. Jatkuvasti ollaan navan alla, minua ei todellakaan  kiinnosta  nuo aina alituiset
ruokottomuudet ja seksit. Sivistyneestikkin voi esiintyä. Tämä on ilmeisesti sitä ikäluokkaa, joille koulussa ei ole opetettu käytöstapoja . Minä en ole  asiantujille mikään Pena, vaan Pentti Suksi.

Olen nähnyt paljon enemmän elämää kuiin sinä ja kiertänyt muutakin puuliiteriä elämässäni. Minua ei kiinnosta alkoholi eikä kalja. En viihdy kapakoissa. en ole kiinnostunut autoista eikä autonmoottoreista. Ei kiinnosta urheilu, ei pätkääkään. En tupakoi, enkä tarvitse Ikeaa. Vahvuuteni on paikallishistoria, kansainväliset suhteet ja oikeusoppi sekä filosofia. Tähtitieteestä olen täysin pihalla.

Alkaa taas tämä viikoloppumanta pyörinä: "Suksi ei tiedä mitään - Suksi on hullu". Tuon mantran minä osaankin tosi hyvin.

Pentti Suksi

jekku

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1373 on: 26. 11. 2010 20:08 »
Siivotkaa tuota esiintymistänne. Jatkuvasti ollaan navan alla, minua ei todellakaan  kiinnosta  nuo aina alituiset
ruokottomuudet ja seksit. Sivistyneestikkin voi esiintyä. Tämä on ilmeisesti sitä ikäluokkaa, joille koulussa ei ole opetettu käytöstapoja . Minä en ole  asiantujille mikään Pena, vaan Pentti Suksi.

Olen nähnyt paljon enemmän elämää kuiin sinä ja kiertänyt muutakin puuliiteriä elämässäni. Minua ei kiinnosta alkoholi eikä kalja. En viihdy kapakoissa. en ole kiinnostunut autoista eikä autonmoottoreista. Ei kiinnosta urheilu, ei pätkääkään. En tupakoi, enkä tarvitse Ikeaa. Vahvuuteni on paikallishistoria, kansainväliset suhteet ja oikeusoppi sekä filosofia. Tähtitieteestä olen täysin pihalla.

Alkaa taas tämä viikoloppumanta pyörinä: "Suksi ei tiedä mitään - Suksi on hullu". Tuon mantran minä osaankin tosi hyvin.

Pentti Suksi

Tällä tavoin vain kerjäät kommentteja ja taas on sama vauhti päällä, jättäisit joskus tuon "viimeisen sanan" sanomatta.

Offline Pentti Suksi

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2215
    • View Profile
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1374 on: 26. 11. 2010 21:09 »
Olen esittän yt asiallisen kysymyksen, johon näemmä en saa asiallista vastausta. Laittomat maahanmuuttajat
ja harmaa talous? Ollaan ongelman ytimessä.

jekku

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1375 on: 26. 11. 2010 21:09 »
Olen esittän yt asiallisen kysymyksen, johon näemmä en saa asiallista vastausta. Laittomat maahanmuuttajat
ja harmaa talous? Ollaan ongelman ytimessä.

Mihin tällä alueella haluat vastauksen, siihen ketkä ovat laittomia maahanmuuttajia, romanit, virolaiset, somalit vai ketkä.
Osa väestä liikkuu EU:n sääntöjen mukaan, osa on pakolaiskiintiön mukaisia tuljoita.

Ketkä ovat laittomia maahanmuuttajia?

Harmaa talous tuskin kuuluu tähän vitjaan, sille voit avata oman, jollei jo ennestään löydy.
Asiallisen ja virallisen vastauksen saat luultavasti asiaan perehtyneiltä viranomaisilta ja päättäjiltä, täällä vain keskustellaan.

Harri Leppälä

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1376 on: 26. 11. 2010 22:10 »
Kuinkas nyt asiantuntija voi ottaa asiallisen toteamuksen vittuiluna?
Vanhakansa sanoo että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1377 on: 27. 11. 2010 08:08 »
Valitettavasti Juuseppi, et esitä tuossa sitä, mitä minä kysyin.

Tarkoitatko kysymystäsi, että olenko jo avannut perjantaipullon?


En.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Asiantuntija

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1378 on: 27. 11. 2010 08:08 »
Kuinkas nyt asiantuntija voi ottaa asiallisen toteamuksen vittuiluna?
Vanhakansa sanoo että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.


Siltä se vaan vaikutti, voihan tuo olla asiallisuuttakin sinun mielestäsi. Sori, jos tulkitsin väärin.

Vanhakansa on usein väärässä, tälläkin kertaa. Eli ei meinannutkaan osua, ainakaan minuun.

Juuseppi

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1379 on: 27. 11. 2010 13:01 »
Kokoomuksen ajama sharia-laki sopii hyvin mamuille, joilla on huikea yliedustus raiskaustilastoissa. Kun Kimmo "sharia" Sasi saa runnottua läpi sharia-tuomioistuimet, niin sen jälkeen Suomessa ei todennäköisesti tuomita raiskauksesta enää yhtäkään muhamettiuskoista mamua. Sharia-lain mukaan raiskatulla naisella täytyy olla neljä todistajaa. Ellei hänellä ole niitä, raiskaajan sijasta nainen tuomitaan avioliiton ulkopuolisen seksin harjoittamisesta.

Kun tietää, että kokoomuksen listoilla on suuri määrä poliiseja, niin onkohan tässä kokoomuksen hankkeessa perimmäinen päämäärä vähentää poliisin töitä?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010112612771042_uu.shtml

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1380 on: 27. 11. 2010 13:01 »
Pirulle ei kannata antaa sitä pikkusormeakaan, ja kohta pian tämä sharia-laki alkaa laajeta. Minkähänlainen vaikutus sillä olisi esim. lääkäri ja hoitohenkilökuntaan jos noita käsiä tai muita osia pitää katkomaan ruveta, saattaisi mennä lääkärivalat ym. uusiksi.
veritas odium parit.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1381 on: 27. 11. 2010 18:06 »
Pirulle ei kannata antaa sitä pikkusormeakaan, ja kohta pian tämä sharia-laki alkaa laajeta. Minkähänlainen vaikutus sillä olisi esim. lääkäri ja hoitohenkilökuntaan jos noita käsiä tai muita osia pitää katkomaan ruveta, saattaisi mennä lääkärivalat ym. uusiksi.

Panin merkille toisessa ketjussa viestin, jonka mukaan ei kannattaisi alkaa pelkäämään mörköjä. Sama toteamus voisi olla paikallaan täälläkin.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1382 on: 28. 11. 2010 10:10 »

Jos on sekaperheen perustanut


Tämä jäi selvittämättä. Mikä on sekaperhe ja miksi? Vaimo Kurikasta, mies Vaasasta? Ottopoika Rovaniemeltä? Puoliso tuontitavarana Thaimaasta?
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline PiisKa

  • Kansalaisaktiivi
  • ***
  • Posts: 121
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1383 on: 28. 11. 2010 12:12 »
..kun ollaan "mamu"- osiossa... tod, näköisesti  Blondi ja värillinen perheineen on sekaperhe

toki muitakin.....................

Offline Risto Helin

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Olen Suomalainen
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1384 on: 28. 11. 2010 12:12 »
Eipä ole tuo Sharia-laki kovin suosittu näin ainakaan vaalien alla, lakimies ja vihreiden eduskuntavaaliehdokas Husein Muhammed tuntuu ainakin vierastavan ajatusta ja eipä mikään ihme . Mitenköhän tuossa laissa rangaistaisiin murhapolttajia laitettaisiinko praasu keskelle hämeenpuistoa tai jotain muuta. Husein Muhammed kirjoittaa näin : Lakimies ja vihreiden eduskuntavaaliehdokas Husein Muhammed ei kannata perustuslakivaliokunnan Kimmo Sasin (kok.) esiin nostamaa ajatusta, että siviiliriitojen sovittelumenettelyssä sovellettaisiin islamilaista sharia-lakia. - Periaatteessa sharian mukainen sovittelu ei olisi pakollista, mutta vapaaehtoisuus olisi vain näennäistä. Muslimiyhteisössä olisi painetta turvautua omaan sharia-järjestelmään, eikä maalliseen, tasa-arvoon perustuvaan Suomen oikeusjärjestelmään, hän jatkaa.Kun sovittelumenettelyn tarkoitus on saattaa riidan osapuolet neuvottelemaan yhteinen ratkaisu, ei imaamin lausuma sharia-lain tulkinta olisi aitoa neuvottelua. Se merkitsisi muslimille saneltua ratkaisua.
veritas odium parit.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1385 on: 28. 11. 2010 13:01 »
..kun ollaan "mamu"- osiossa... tod, näköisesti  Blondi ja värillinen perheineen on sekaperhe

toki muitakin.....................

Kuinka blondista  ja värillisestä saadaan sekaperhe? Voiko asian korjata hieman pidemmällä oleskelulla auringossa?

Ensimmäisenä minulla tulee mieleen sekaperheestä perhe, johon on sekoitettu jäseniä muista perheistä.
Tai sitten, jos perhe koostuu miehestä ja naisesta.

Mutta jos se "moderni" perhe koostuu esim. kahdesta miehestä, niin silloin ei ainakaan voida puhua sekaperheestä...

Leppälää kyllä nyt tarvittaisiin oikomaan termit.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7440
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1386 on: 28. 11. 2010 17:05 »

.

Sveitsi hyväksyi ulkomaisten rikollisten automaattikarkotuksen

"Geneve/BERN. Sveitsiläiset hyväksyivät sunnuntaina lakiesityksen, jonka mukaan vakaviin rikoksiin syyllistyneet ulkomaalaiset karkotetaan maasta automaattisesti.

Kansanäänestyksen tulosten mukaan lakia kannatti vajaat 53 prosenttia kansalaisista.

Esityksen takana oli äärioikeistolainen sveitsiläinen kansanpuolue SVP. Viime vuonna Sveitsi hyväksyi puolueen ehdotuksesta minareettien rakennuskiellon.

Tuomioistuimet voivat jo nykyäänkin määrätä ulkomaalaisen rikollisen karkotettavaksi. SVP:n ehdotus muuttaa tilannetta siten, että esimerkiksi raiskaukseen tai väkivaltaan syyllistynyt karkotetaan automaattisesti."



http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Sveitsi+hyv%C3%A4ksyi+ulkomaisten+rikollisten+automaattikarkotuksen/1135261975062/?cmp=tm_etu_uusimmat_uutiset

.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1387 on: 28. 11. 2010 18:06 »
Eikös melkein kaikilla mailla ole oikeus karkoittaa rikollisia? Muistan nimittäin kun eräs suomalainen kaveri riehui kotonaan kännipäissään, Ruotsissa ja pisteli jääkaapinoven täyteen reikiä ja uhkasi naistaan. Hän sai 10 vuoden karkoituksen Ruotsista.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1388 on: 28. 11. 2010 21:09 »
Eikös melkein kaikilla mailla ole oikeus karkoittaa rikollisia? Muistan nimittäin kun eräs suomalainen kaveri riehui kotonaan kännipäissään, Ruotsissa ja pisteli jääkaapinoven täyteen reikiä ja uhkasi naistaan. Hän sai 10 vuoden karkoituksen Ruotsista.

Luit tai ymmärsit täysin väärin.

Kyse ei ole oikeudesta vaan velvollisuudesta.  Ne ovat kaksi eri asiaa. Useimmiten olet aivan pikkutarkka mutta nyt näin toisistaan erossa olevat asiat sekaantuvat.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Juuseppi

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1389 on: 28. 11. 2010 22:10 »
Muistan nimittäin kun eräs suomalainen kaveri riehui kotonaan kännipäissään, Ruotsissa ja pisteli jääkaapinoven täyteen reikiä ja uhkasi naistaan. Hän sai 10 vuoden karkoituksen Ruotsista.

Tuo "eräs suomalainen kaveri" taisi olla sinun isäsi, eikä se tainnut tapahtua Ruotsissa , vaan Vaasassa ja Palosaarella vuonna 1977

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1390 on: 28. 11. 2010 22:10 »
Matseman ymmärsi asian täysin oikein.

Millään maalla ei ole mitään velvollisuuksia karkottaa ulkomaalaisia. Yksinkertaisesti sanottuna jokaisella maalla lienee oikeus karkottaa rikollisia. Luultavasti karkotus on yksi olennainen keino rikollisuuden torjumiseksi länsimaisessa oikeuskäytännössä. Karkotettiinhan suomalaisiakin Siperiaan tsaarinvallan aikaan ja kun samaa valtiota oltiin, niin kyse oli sisäisestä karkotuksesta.
Tuomioistuin voi tehdä päätöksen karkotuksesta, jos laki sen sallii ja jos on olemassa myös säädöksiä mistä syystä henkilön voi karkottaa. Myös karkotuksen määräaikaisuudesta tuomioistuin voi päättää. Jos karkotuspäätös on saanut lainvoiman, niin silloin viranomaisilla, lähinnä poliisilla, on velvollisuus panna oikeuden päätös täytäntöön.

Ihmetyttää vain Sveitsin ns. automaattinen karkotus. Mitkä ovat perusteet sille
Sveitsi hyväksyi ulkomaisten rikollisten automaattikarkotuksen

"Tuomioistuimet voivat jo nykyäänkin määrätä ulkomaalaisen rikollisen karkotettavaksi. SVP:n ehdotus muuttaa tilannetta siten, että esimerkiksi raiskaukseen tai väkivaltaan syyllistynyt karkotetaan automaattisesti."
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Sveitsi+hyv%C3%A4ksyi+ulkomaisten+rikollisten+automaattikarkotuksen/1135261975062/?cmp=tm_etu_uusimmat_uutiset

Ilmeisesti kuitenkin kyseessä on rikolliset, joiden syyllisyys on kiistaton. Eli jos poliisit ovat saaneet henkilön kiinni itse teossa tai/ja että epäilty rikoksentekijä tunnustaa tehneensä rikoksen tai että tutkinnassa on selviä todisteita syyllisyydestä.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1391 on: 29. 11. 2010 07:07 »
Muistan nimittäin kun eräs suomalainen kaveri riehui kotonaan kännipäissään, Ruotsissa ja pisteli jääkaapinoven täyteen reikiä ja uhkasi naistaan. Hän sai 10 vuoden karkoituksen Ruotsista.

Tuo "eräs suomalainen kaveri" taisi olla sinun isäsi, eikä se tainnut tapahtua Ruotsissa , vaan Vaasassa ja Palosaarella vuonna 1977


Väärin.
Väärin.
Väärin.

Asiaosuus siis 100 % metsässä. Jäljelle jää sitten se mukahauska osuus, joka sekin nolla, aivan niin kuin itse viestin kirjoittajakin.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline jali

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 424
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1392 on: 29. 11. 2010 07:07 »
Kyllä maahantulokiellot toimivat toisinkin päin.Kaksi nykyään Nuoruudentuttuani nykyään ruotsin kansalaista saivat jos nyt oikein muistan 10 vuoden karkotuksen suomeen.

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1393 on: 29. 11. 2010 07:07 »
Kyllä maahantulokiellot toimivat toisinkin päin.Kaksi nykyään Nuoruudentuttuani nykyään ruotsin kansalaista saivat jos nyt oikein muistan 10 vuoden karkotuksen suomeen.

Ymmärtääkseni tuo 10 vuotta on aika pitkälle käytäntö, kun puhutaan karkoituksista?
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Matseman

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2050
    • View Profile
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1394 on: 29. 11. 2010 09:09 »
Katsoin juuri Kari Lajusen tekemän, etusivulta löytyvän videon, jossa hän vierailee Olympiakorttelissa kiinalaisten ja vietnamilaisten luona.

Hämmästyin yhdessä kohdassa, miten saman näköinen Kari on Jussi Halla-ahon kanssa ;-)
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1395 on: 29. 11. 2010 11:11 »
Matseman ymmärsi asian täysin oikein.

Millään maalla ei ole mitään velvollisuuksia karkottaa ulkomaalaisia.

Kylläpäs nyt joko korkit lentelee tai silmälasit ovat huurussa.  Taas on luettu väärin.  Kysymys mihin vastasin on tässä alla.
Quote
Eikös melkein kaikilla mailla ole oikeus karkoittaa rikollisia?

Kyseessä on "ulkomaalaiset rikolliset."  Eivät "ulkomaalaiset" ilman rikosta.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Harri Niskanen

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1396 on: 29. 11. 2010 12:12 »
Matseman ymmärsi asian täysin oikein.

Millään maalla ei ole mitään velvollisuuksia karkottaa ulkomaalaisia.

Kylläpäs nyt joko korkit lentelee tai silmälasit ovat huurussa.  Taas on luettu väärin.  Kysymys mihin vastasin on tässä alla.
Quote
Eikös melkein kaikilla mailla ole oikeus karkoittaa rikollisia?

Kyseessä on "ulkomaalaiset rikolliset."  Eivät "ulkomaalaiset" ilman rikosta.


Täsmennetään lausetta:
Millään maalla ei ole mitään velvollisuuksia karkottaa ulkomaalaisia rikollisia.
Oikuslaitos ei karkota ketään, joten se ei ole mikään velvollisuus.
Tuomioistuin tekee päätöksen karkotuksesta, siis tuomitsee.
Poliisilla on velvollisuus panna tuomioistuimen päätös täytäntöön.

Albert1

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1397 on: 29. 11. 2010 15:03 »
Täsmennetään lausetta:
Millään maalla ei ole mitään velvollisuuksia karkottaa ulkomaalaisia rikollisia.
Oikuslaitos ei karkota ketään, joten se ei ole mikään velvollisuus.
Tuomioistuin tekee päätöksen karkotuksesta, siis tuomitsee.
Poliisilla on velvollisuus panna tuomioistuimen päätös täytäntöön.

Taas tulee näitä mutu-juttuja. Karkoitus on hallinnollinen toimenpide, eikä tuomioistuimen antama tuomio. Hallinnollisesta toimenpiteestä voi tietenkin sitten valittaa, jolloin asia käsitellään hallinto-oikeudessa.

vanki

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1398 on: 29. 11. 2010 21:09 »
Tuomioistuin tuomitsee karkoitettavaksi piste

Albert1

  • Guest
Vs: Mamu-uutiset
« Reply #1399 on: 30. 11. 2010 08:08 »
Tuomioistuin tuomitsee karkoitettavaksi piste

Höpöhöpö. Joko poliisi tekee karkotusesityksen tai Maahanmuuttovirasto ottaa asian itse käsittelyyn ja tekee hallinnollisen päätöksen. Jollei toimenpiteestä valiteta, se ei mene tuomioistuinkäsittelyyn.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/103409-hs-sellon-seuraus-poliisi-haluaa-karkottaa-useamman