Täyshoito ja ei kelpaa? Mä en ymmärrä... No, tyytymättömiä on varmaan vaan nämä, joita kohdeltiin jo eri tavalla... seuraavat eivät muusta tiedä.
Aika näyttänee, miten maahanmuuttoviraston taka-ajatus ja todellisuus kohtaavat.

Kuva: YLE
Minulle kelpaisi täysihoito ja vielä taskurahaakin. Jos ruokaan, asuntoon bussikyytiin
ja vaatteisiin ja muuhun elämiseen ei
tarvitse investoida niin vielä tuolla saisi neljä 24 tölkin kaljapakettia. Itse en pystyisi
ryyppäämään noin rajusti vaan rahaa jäisi sen lisäksi harrastuksiin vaikka biljardivuokraan
tai ampumahallivuokraan. Jestas kun olisi helppoa.
Miksei suomalaisille ole tällaista palvelua?
Jos silti tulisi ryypättyä kaikki ja rahat loppuisivat niin jo pelkillä tölkkipalautuksilla tulisi
vielä 14,40 eikä tarvitsisi lähteä keräämään. Senkun vaan vie pullonpalautukseen.
Eli vielä olisi varaa ostaa tuoretta pullaa ja mennä syöttelemään sorsia eikä omaa rahaa
ole investoitu yhtään. Kaikki on saatua taskurahaa.
Toivottavasti kyseessä on vain yksittäistapaus. Irakilaismies tosin sijoittui aika hyvin rikoslistalla, siis
tarkoitan aika kärkipäähän. Kuudes sija yliedustuksissa. Irakilaismies innostuu raiskaamaan
47,2 kertaa siinä ajassa missä suomalaismies ei kerkeä vielä yhteen. Tämä puoltaa sitä, että tuosta rikostilastosta kannattaa ottaa ennakkotietoa ennakkoluulon sijaan.
Uusi paikka sinänsä ei näytä saaneen kritiikkiä. Harvoin se on noin turvallinen. Ulkopuolista
uhkaakaann ei tarvitse pelätä. Voiko enempää pakolaisen eteen tehdä?
Tässä tilastokeskuksen tilastosta poimittu listayhteenveto mistä puhun
http://www.izrailit.net/raiskaus_2005-2009.html