Author Topic: VASEKIN aikaansaannokset/tulosvastuu  (Read 16203 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maaseudun maffia

  • Guest
Re: VASEKIN aikaansaannokset/tulosvastuu
« Reply #40 on: 15. 04. 2009 18:06 »
Tunnustan, olin itse matkalla. Kaikkien kuuden linja-auton etulasiin oli liimattu A4:n jossa oli kaikkien sponssaavien firmojen nimet. Kaikki muut olivat yksityisiä teollisuusyrityksiä, useimmat alueen metallipajoja. Vasek oli ainoa veroeuroin pyörivä pisnes.

Sporttia ja Red Armya vastaan minulla ei ole laisinkaan yhtään mitään. VASEKKia vastaan minulla sitä vastoin on  - yritys vailla tehtävää, kaikkeen johon koskee siellä on samalla alueella jo joku joka on saanut asian tehdäkseen.

Ongelman ydin on siinä että toimijat eivät voi sanoa asiaa suoraan eli kukaan ( Te-keskus, Finnvera, Rannikko Seudun Yrittäjät jne ) ei  tulee sanomaan sitä suoraan. MIKSI?

On kirjoittamaton sääntö olla sanomatta tällaisia asiota.

KOnsultit....ALKAKAAHAN JO TEKEMÄÄN JOTAKIN.

Kansalaisilta alkaa menemään pian hermot.
« Last Edit: 16. 04. 2009 07:07 by Maaseudun maffia »

Maaseudun maffia

  • Guest
Re: VASEKIN aikaansaannokset/tulosvastuu
« Reply #41 on: 25. 05. 2009 13:01 »
Vasekin uusi info lehti ilmestyi. Nyt täytyy sanoa että alkanut olemaan hiukan konreettista se tekeminen jo- esim. Vasanojan Tukolman PR-matka koskien alueen energiaklusterin osaaminen ja Huhdan Karin tilaisuus Silveriaan nyt 27.5 jossa puhujana itse Jose Nikula.

Vaasan kaupungin Markkinointipäällikkö mukana Vasek lehden toimituksessa. En oikein ymmrrä tätä Vasekin kuvaa tässä kentässä kuitenkaan.

Kaupungilla on markkinointipäällikkö ja hänellä oma staabinsa.
Yrityskenttään tukea antaa jo useat julkiset tahot (Finnvera Oyj, TE-keskus, lääninhallitus yms sekä yrittäjien oma keskusjärjestö Suomen Yrittäjät alue- ja paikallisliittojen kautta).

Edelleen kokonaisuus tuntuu sen verran sekavalta että Lumiolta voisi alkaamaan tivaamaan Vasek Oy:n tulosten suhteen. Ei kuitenkaan tilinpäätöksen kautta vain input ( 1 000 000 eur/v josta vaasan osuus xx% VS output ( mitä Vasek Oy on tällä raalla saanut aikaan)





Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: VASEKIN aikaansaannokset/tulosvastuu
« Reply #42 on: 03. 04. 2010 06:06 »
Jos viestiin ei ole vastattu 300 vrk., se poistuu automaattisesti.  Tämä on ainoa tapa säilyttää tärkeä viestiketju.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline suoraan asiaan

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 252
    • View Profile
    • Email
Vs: VASEKIN aikaansaannokset/tulosvastuu
« Reply #43 on: 12. 09. 2010 10:10 »
300 vr klisäaika tälle katjulle.