Author Topic: Parannetaan foorumia  (Read 28858 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AD

  • Guest
Vs: Parannetaan foorumia
« Reply #80 on: 21. 07. 2013 20:08 »
Voin tietysti muuttaa asetukset niin, että ne näyttävät viimeisen viiden minuutin aikana sisällä olleet, jolloin päästään n. 3-4:ään.  Olisiko se miellyttävämpi vaihtoehto?

Miten tällainen asia voi saada aikaan näinkin mielenkiintoisia tulkintoja.  Annan mielelläni täydet moderaattorioikeudet jollekin luotettavalle henkilölle, joka voi sitten ottaa täyden vastuun foorumin ulkonäöstä.

Naakokulma.netissä on aika tyylikäs ratkaisu:
http://nakokulma.net/
No ei tämä pyhä yksinkertaisisuus tunnu osaavan korjata asetuksia älykkäiksi.
Pitääköhän tämä yksinkertainen asia taittaa ratakiskosta jotta jotain tapahtuisi.
Ne aiemmat säädöt olivat ok, ei siinä luulisi Tapiollekaan olevan suurta ongelmaa.
Kun on housussa on housussa, ei siinä tämä pelleily mitään auta.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Parannetaan foorumia
« Reply #81 on: 21. 07. 2013 20:08 »
Ah, tunnut ajattelevan, että muutoksella luodaan kuva, että foorumissa on kerrallaan enenmmän selaajia kuin todellisuudessa juuri sillä hetkellä on. Siinä tapauksessa olet oikeassa. Paitsi että 180 minuuttia kertoo, että kysymys on 3 tunnin aikana foorumissa käyneistä.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

AD

  • Guest
Vs: Parannetaan foorumia
« Reply #82 on: 21. 07. 2013 20:08 »
Ah, tunnut ajattelevan, että muutoksella luodaan kuva, että foorumissa on kerrallaan enenmmän selaajia kuin todellisuudessa juuri sillä hetkellä on. Siinä tapauksessa olet oikeassa. Paitsi että 180 minuuttia kertoo, että kysymys on 3 tunnin aikana foorumissa käyneistä.
Kas ihme kun tajusit
En tiedä missä punakoulussa olet oppisi saanut, yrityselämässä jota tämänkin sivuston pyöritys periaatteessa on et kuitenkaan.
Mielestäsi on hienoa kun täällä on käynyt tsiljoona kävijää, kukaan ei kommentoi/kirjoita mitään.
Ostaisitko auton tms. jota on tsiljoona katsonut,. kommentoimatta edes mitään?
On valitettavaa että joudun näin julkisesti asiasta kirjoittamaan, valitettavasti itsessäsi, kera sivuston on suurin vika joka estää täällä kommentoinnin.
Kaikkea kirjoitetaan, en vain oikein usko että sivuston kirjoitukset oikeasti oikein herättävät suurempaa kiinnostusta.
Täälläkin itselleni olo on pelkästään huvia kun seurailen tätä tampiointia.

Offline Pentti Suksi

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 2215
    • View Profile
    • Email
Vs: Parannetaan foorumia
« Reply #83 on: 21. 07. 2013 20:08 »
Ei tuossa nyt kovin pitkää matematiikkaa tarvitse kun tuon laskee. Minä seuraan aina omia kirjoituksiani kuinka ne menestyvät. En minä edellytä, että kirjoituksiini pitää pakosta vastata. Jos ovat hiljaa, mutta lukevat asia on ok. Jos ollaan hiljaa eikä kukaan lue, niin ei kannata jatkaa.
Mennään toiseen aiheeseen, tai olen kirjoittamatta.

Offline Roy Rabb

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1289
    • View Profile
    • Music Mega
Vs: Parannetaan foorumia
« Reply #84 on: 21. 07. 2013 21:09 »
Minulle tämä sivusto on ollut ja on hyödyksi. Olen tästä saanut monta hyödyllistä vinkkiä. Mutta laulussa tietysti sanotaan että "you can´t  please everyone so you have to please yourself".

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7432
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Parannetaan foorumia
« Reply #85 on: 22. 07. 2013 00:12 »
Minulle tämä sivusto on ollut ja on hyödyksi. Olen tästä saanut monta hyödyllistä vinkkiä. Mutta laulussa tietysti sanotaan että "you can´t  please everyone so you have to please yourself".

Niin noh kaikkien kanssa ei voi olla kaveria mutta kaikkien kanssa ei myöskään tarvitse olla kaveria sekin valinnanvapaus on olemassa

Asiat oikeisiin mittasuhteisiin

.

Offline peili

  • Aktiivi vaikuttaja
  • ****
  • Posts: 309
    • View Profile
    • Email
Re: Parannetaan foorumia
« Reply #86 on: 26. 04. 2016 12:12 »
Kukas kumma kielinero on keksinyt laittaa tänne lontoonmurteisia valikkoja eikö peruskielet pitäis olla Suomi ja Ruotsikin vähemmistönä, tämähän on tarkoitettu kaiketi oman paikkakunnan käyttäjille pääasiassa,

Offline vito

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 930
    • View Profile
    • Näytä email osoite
Re: Parannetaan foorumia
« Reply #87 on: 30. 05. 2016 16:04 »
minäkin tänään kävin etsimässä mistä kielen saa suomeksi... mutta puuttuu koko 'language' kohta valikosta. eli moberaattori on sen tietoisesti poistanut... miksihän?

vaikuttaa siltä että täältä on kaikki häippässy johonkin naamakirjaan tms...
"Joko sinä olet väärässä, tai meillä on näkemysero!".

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7432
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Parannetaan foorumia
« Reply #88 on: 30. 05. 2016 20:08 »

.

Noh tässä on kai noustu kuin se Feenix-lintu takapihan rengaskokosta on vielä pers-sulat kärventyneessä tilassa

.

Offline msr

  • Vakituinen
  • **
  • Posts: 60
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Parannetaan foorumia
« Reply #89 on: 04. 06. 2016 13:01 »
Vähän huonossa hapessa on nyt kyllä tämä voorumi. Mulla ainakaan ei ole pitkään aikaan sivuston näkymä ollut oikein tältä vuosituhannelta.
Ei siinä sinänsä, ylläpitäjällä on toki vapaat kädet. Mitähän tälle sivustolle oikein on tapahtunut? Iskikö tänne hakkerit vai mikä?
Viestivitjoistakin hävis monta vuotta. Harmi sinänsä.

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7432
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Parannetaan foorumia
« Reply #90 on: 07. 06. 2016 20:08 »
Vähän huonossa hapessa on nyt kyllä tämä voorumi. Mulla ainakaan ei ole pitkään aikaan sivuston näkymä ollut oikein tältä vuosituhannelta.
Ei siinä sinänsä, ylläpitäjällä on toki vapaat kädet. Mitähän tälle sivustolle oikein on tapahtunut? Iskikö tänne hakkerit vai mikä?
Viestivitjoistakin hävis monta vuotta. Harmi sinänsä.

Joo tarvittais remonttiryhmää että sais palautettua nuo SMF:n normaalit näkymät tänne on hiukka vaikea kirjoitella kun pitää muistella muotoilukoodeja ulkomuistista

.

Offline vito

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 930
    • View Profile
    • Näytä email osoite
Re: Parannetaan foorumia
« Reply #91 on: 25. 12. 2016 15:03 »
koskas tää foorumin on alkanut taas toimimaan? en ole täällä käynyt vilkaisemassakaan kun on ollut 'rikki'. 
"Joko sinä olet väärässä, tai meillä on näkemysero!".

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7432
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Parannetaan foorumia
« Reply #92 on: 25. 12. 2016 21:09 »
.

Onhan tää nyt toiminut jo hyvän aikaa olisko pari viikkoa about

<a href="http://www.youtube.com/v/JNtTAMMSj_U?version=3&amp;autohide=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/JNtTAMMSj_U?version=3&amp;autohide=1</a>

https://www.youtube.com/watch?v=JNtTAMMSj_U1

.
« Last Edit: 25. 12. 2016 22:10 by herkkoo »