Vaasa keskustelualue > Valtuuston tietoon

Kaupunginhallituksen SALAISET ASIAT

<< < (3/7) > >>

AD:

--- Quote from: köyhä jarrumies on 30. 06. 2013 13:01 ---
Turha kirjoittelu Vaasalaisia.infossa ei muutenkaan palvele ketään (ei Vaasan kehittymistä eikä ketään muutakaan), ellei kirjoittajalla ole asiaa. Siltä osin sinun kirjoitukset ovat keskimäärin vielä turhempia kuin monen muun. Se mitä olet viestejäni kommentoinut, niin olet turhanpäiväinen inttäjä, joka joko vittuilee umpikierosti tai on oikeasti hämmästyttävän tietämätön olipa aihe mikä tahansa.


--- End quote ---
Kirjoitukseni kuuluu täysin luokkaan OT, eikä liity mitenkään kyseiseen asiaan.
Kuitenkin itse kirjoitus on mielestäni kopioimani osaltaa täyttä asiaa, eikä suurin osa tällä foorumilla kirjoittajista ole lainkaan ymmärtänyt  jutun juurta alkaen ylläpidosta.
Oho, saisikohan tästä jo bannia,,,

make:

--- Quote from: köyhä jarrumies on 30. 06. 2013 13:01 ---Turha kirjoittelu Vaasalaisia.infossa ei muutenkaan palvele ketään (ei Vaasan kehittymistä eikä ketään muutakaan), ellei kirjoittajalla ole asiaa. Siltä osin sinun kirjoitukset ovat keskimäärin vielä turhempia kuin monen muun. Se mitä olet viestejäni kommentoinut, niin olet turhanpäiväinen inttäjä, joka joko vittuilee umpikierosti tai on oikeasti hämmästyttävän tietämätön olipa aihe mikä tahansa.

--- End quote ---
Kiitos tästä osaamisesi näytöksestä jälleen kerran.


--- Quote from: köyhä jarrumies on 30. 06. 2013 13:01 ---Mitä sitten tulee useammalla nimimerkillä kirjoittamiseen, niin tyylistäsi voi kyllä tehdä omat johtopäätökset, mutta niin kauan kun kirjoittaja pysyy nimimerkin takana,  minulle ovat merkittäviä vain kirjoittajan ajatukset (mikäli niissä on järkeä) ja on aivan hölkkäisen yhdentekevää mitä  nimimerkkejä hän on käyttänyt aiemmin.

--- End quote ---

Minun mielestä taas tahallinen kahden nimimerkin jatkuva käyttö vääristää keskustelupalstan luonnetta hyvinkin paljon. Minä käytän ja olen aina käyttänyt vain ja ainoastaan yhtä nimimerkkiä. Jos joskus kadottaa toisen nimimerkin käyttäjätunnuksen ja salasanan, niin sitä voi aina pyytää uutta salasanaa tai sitten vähintäänkin siirtyä käyttämään vain YHTÄ nimimerkkiä. Ylläpidolle sallittakoon oman nimen ja ylläpitäjän erikseen pitämät nimet/nimimerkit. Mielestäni tämäkin on keskustelupalstalla yksi valheen merkki, jota en hyväksy.



--- Quote from: köyhä jarrumies on 30. 06. 2013 13:01 ---Totuuden vääristelystä sen verran, että toisin kuin jatkuvasti vääristelet ja valehtelet ilman minkäänlaista näyttöä, niin en lue Hommafoorumia, en ole koskaan rekisteröitynyt sinne, jos olen sinne jonkun linkin laittanut,  se on tullut googlettamalla. Esimerkiksi google-linkki, jossa on mukana Hommafoormin keskusteluja. Niiden perustella saatoin päätellä, että jos tarvitsee tarkan linkin, niin sieltä löytynee. Minä en sellaista tarvitse, koska näin kyseisen RKP:n tekemän julistuksen TV:ssä. Joko uutisissa tai vaalikeskustelussa. Samassa linkissä oli toki mukana useamman sivuston keskusteluja.

--- End quote ---
Muistan hyvin, että joku sanoi jossakin, kuitenkaan tälläistä nyt ei sitten löydy mistään. Saattoi olla, että halusit tahallasi ymmärtää jonkun puheen väärin. Luultavasti kysymys oli yksistä vaaleista, mahdollisesti juuri presidenttivaaleista. En ymmärrä miksi Rkp julistaisi vastustajakseen Perussuomalaiset, kun ne eivät todellakaan kamppaile samoista äänestäjistä. En näe siinä logiikkaa. Ja vaikka näin olisi, niin Rkp on niin monesti todistanut, että he eivät ajaudu nurkkaan julistamalla valmiiksi joitakin puolueita heille sopimattomiksi hallitukseen. Ainoat puolueet, jotka ovat selvästi ilmoittanee tälläistä ovat Perussuomalaiset ja joskus kymmenen vuotta sitten Vihreät. Luulen Perussuomalaisten oppineen virheistään, ja en usko heidän myöskään julistavan etukäteen tai hallitusneuvotteluissa, että eivät pysty menemään samaan hallitukseen Rkp:n kanssa. Mielestäni sinä väitit, että Perussuomalaiset eivät voi mennä hallitukseen Rkp:n kanssa. Et kuitenkaan pystynyt perustelemaan asioita kenenkään Perussuomalaisen johtajan sanomisilla, vaan ainoastaan omilla henkilökohtaisilla näkemyksilläsi.


--- Quote from: köyhä jarrumies on 30. 06. 2013 13:01 ---Eli tuossakin asiassa nähtiin, että nimimerkki maken viestit sisältävät valheita ja perusteettomia syytöksiä. Ja silti tämä henkilö kehtaa vaatia, että tuollaiseen herjaamiseen puuttuvat pitää bannata ja heiltä tulee poistaa käyttöoikeudet.

--- End quote ---

Yllä vastasin lyhyesti asioihin, joiden pohjalta Köyhä jarrumies / toisen luokan kansalainen innostuu nimittelemään ala-arvoisesti ja jatkaa edelleenkin ala-arvoista nimittelyään. Tästä syystä kehtaankin toistaa vaatimukseni, että kummatkin nimimerkit bannataan.

Lisäys:

En jatka enää tätä keskustelua. Köyhän jarrumiehen/toisen luokan kansalaisen itsensä harkittavaksi jää millaista kieltä hän haluaa palstalla käyttää ja miten hän haluaa reagoida kirjoituksiin, joista ei ole samaa mieltä. Osaltani tämä keskustelu on loppuunkäyty.

köyhä jarrumies:

--- Quote from: make on 30. 06. 2013 13:01 ---En jatka enää tätä keskustelua

--- End quote ---

Tuo on todella hyvä päätös! Turha jatkaa sellaista keskustelua, joka palaa alkuruutuun yhä uudelleen. Sen verran vielä tarkennuksena, että persujen ja RKP sopimattomuus samaan hallitukseen on nimenomaan minun oma henkilökohtainen mielipide. Olen siitä 100% varma. Se että vain 2% persujen kenttäväestä on nimennyt RKP:n 1-3. toivotuksi hallituskumppaniksi tukee  näkemystäni. Kokoomuksen kohdalla vastaava luku oli sentään 32%, vaikka epätoivottavien hallituskumppanien puolella kokoomus, vihreät ja RKP olivat selvästi "suosituimpia"

Risto Helin:
Olin mukana vastaamassa tuohon ylen kyselyyn ja minä näin kaikkien huonoimpana vaihtoehtona juuri nuo takiaispuolueet kumppaneina persuille. Persujen 1 varapj Niinistö ilmaisi eilisessä haastattelussa kuinka hankalia nuo takiaiset ovat ja ohjemastakin tulisi paljon parempi ilman noita. Mitä taasen tulee siihen etteivät päättäjät osallistu tänne niin sehän on toisaalta hyvä jos tänne ei sellaiset osallistu jotka eivät kestä kritiikkiä koska silloin pitäisi tavallisen kansan kirjoitella kieli keskellä suuta.

make:

--- Quote from: Risto Helin on 30. 06. 2013 15:03 ---Olin mukana vastaamassa tuohon ylen kyselyyn ja minä näin kaikkien huonoimpana vaihtoehtona juuri nuo takiaispuolueet kumppaneina persuille. Persujen 1 varapj Niinistö ilmaisi eilisessä haastattelussa kuinka hankalia nuo takiaiset ovat ja ohjemastakin tulisi paljon parempi ilman noita.

--- End quote ---

Tuohan on selvää, että mieluummin Perussuomalaiset jättävät Rkp:n pois hallituksesta. Kysymys onkin, että luultavasti vaaditaan tasapainottava pienempi puolue tai useita mukaan, jos aiotaan saada hallitus aikaan minkä tahansa kahden suuren puolueen yhdistelmällä ja pelkkä Kd ei riitä, jos kysymyksessä on Keskusta-Perussuomalaiset.  Ja edelleenkään en usko kolmen suuren hallitukseen. Silloin on vielä enemmän väännettävää yhteisestä politiikasta. Ja niin kuin Soini sanoi, että Kokoomuksen kanssa on vaikea mennä samaan hallitukseen. Vaihtoehto voisi olla edelleen kahden vasemmistopuolueen SDP ja Perussuomalaisten  sekä Keskustan hallitus. Mutta edelleen suurista linjoista tulee aika kova vääntö, juuri samalla tavalla kuin nykyhallituksella. Enemmän uskon, että Keskusta ja Kokoomus pystyvät Vihreiden, Rkp:n ja Kristillisten avulla muodostamaan hallituksen.


--- Quote from: Risto Helin on 30. 06. 2013 15:03 ---Mitä taasen tulee siihen etteivät päättäjät osallistu tänne niin sehän on toisaalta hyvä jos tänne ei sellaiset osallistu jotka eivät kestä kritiikkiä koska silloin pitäisi tavallisen kansan kirjoitella kieli keskellä suuta.

--- End quote ---

Tässä olen eri mieltä. Dialogia ei ole mahdollista saada aikaiseksi, kun puhelu (keskustelu) on lähes yksisuuntaista. Tämä toisaalta riippuu, mikä on palstan tavoite.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version