Naapurikunnat > Laihian asiat

Laihian kunnanjohtajan valinta

<< < (2/2)

Pekka Puupää:
Ja vaikka minä itte Puupää justihin pääsin sanomahan notta, äläkää antako politiikan sotkia tähän valintahan, niin eikö mitä.Leheristö paasaa, notta salaasuuksia siälä ja täällä ja mitä siältä viälä tuloo!Hyi olokohon rumaaset!Se ny tästä viälä puuttuus notta, itte pohojolan akka saapuus lentäen aarnikotkaksi naamiootuneena ryästämhän laihialaasten sammon ja siämenvilijat! Vaikka kukaa ei sitä tänne halua!Onko täs ny taas kerran kepu soppakauhan varres mitä, ja mikkä on keinot pitää laumat kuris! kiristys ja uhkaalu niinku ennenki! Kyllä mä häpiän niiren pualesta, päällepäin aiva mukavia ihimisiä!Puupäähommia ei taaskaa voi muuta sanua! Meiltähän tämä käy!

Original Wiik,:

--- Quote from: Pekka Puupää on 02. 04. 2011 16:04 ---
Ja vaikka minä itte Puupää justihin pääsin sanomahan notta, äläkää antako politiikan sotkia tähän valintahan, niin eikö mitä.Leheristö paasaa, notta salaasuuksia siälä ja täällä ja mitä siältä viälä tuloo!Hyi olokohon rumaaset!


--- End quote ---

Nyt näyttää siltä että politiikka ei tosiaankaan ratkaise mitään. Vaan järjestelmään sopivuus on tärkeintä. Ja ettei vain päättäjän lapset sekä lapsen lapset joudu epäsuosioon. Raakaa peliä sanon minä.  Kuntalaiset ja yrittäjät saavat taas korvilleen. Niin kuin ennenkin
Persut osa Kepulaisist ja  Kokoomukselaisetkin taantumuksen vankkureita vetämässä. Kyllä se uusi puolue täytyy perustaa.  Eikö kellään ole enään omaa minää, anna mun kaikki nähdä.

Juolukka:
On se vaan hyvä kun eivät valinneet Mattilaa. Olisi pian yritystoiminta lisääntynyt Laihialla. Olisi tullut työpaikkoja työtä tekeville jne...

Original Wiik,:
Laihialla on perinteisesti peritty suuria taloja,  mutta nyt on alettu periä myöskin virkoja. Mut jos sinulla on lapsia tai lapsenlapsia Laihialla,  on parempi että näin pienessä kunnassa pitää suunsa kiinni. Pienen kunnan kirot alkavat tuntua jo arjessa melko lailla.

Pekka Puupää:
Hyvistä hakijoosta valittihin ny tehtävhän paras ja sillä selevä!Asia on loppuhun käsitelty! Kiitos miälenkiinnosta!Tyärauha uurelle johtajallen!Kyllä laihialla hyville miähille hommia piisaa.Eiku hakua vaikka elinkeino asiamiäheksi! Menestyväs kunnas on hyvä olla tänne vaan kaikki! kepulaaset on hajaannuksen tilas ei pirä ryhymäkuri soon hyvä, notta jokku eres ajattelevat omilla aivoollaan, eiväkkä taivu painostuksen alla!Muutoon solis Puupäähommia! meiltähän tämä käy!

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version