Alkuperäisen aiheen kysymykseen vastaus: erittäin tyytyväisiä. Huippuluokan palvelua.
Minulla oli nelisen vuotta Soneran nettiyhteys. Sen saaminen kesti aikanaan kolme kuukautta tilauksesta, vaikka oli luvattu kuukaudessa. Soittelin viikon-parin välein palvelunumeroon, jossa jonottelin aina pitkät ajat, kunhan ensin päästin kaikkien valikkojen läpi. Vastaaja oli aina joku poikanen tai tyttönen joka ei osannut auttaa millään tavalla, kunhan sanomalla että syy viiveeseen on paikallisen puhelinyhtiön. Ei, toimitusaikaa ei osata sanoa.
Nyt talvella Sonera sitten nosti hintoja ja vaihdoin edullisempaan Anviaan. Toimitus luvattiin 2 viikossa ja annettiin jopa täsmällinen päivä jolloin se toimii. Kun se päivä tuli, piruuttani ajattelin heti soittaa kun yhteys ei toiminutkaan. Vikailmoituksista, josta vastattiin heti, yhdistettiin suoraan HUOLTOPÄÄLLIKÖLLE. Joka kertoi että oli käyty yrittämässä asennusta mutta Sonera ei ollut purkanut sovittuna aikana entistä, joten ei voitu asentaa. Minun valtuutuksellani purkivat sitten kilpailijan asennuksen vielä samana päivänä.
Oli aivan täysin toisen luokan palvelua, erittäin ripeää, ammattitaitoista, asiantuntevaa, ja vielä henkilökohtaista. Ei valikkoja vaan ihmisiä. Kaikkiaan ensiluokkaista.