Author Topic: Ei mitään asiaa  (Read 20052 times)

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Offline make

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 1882
  • “Intolerance is a species of violence" M Gandhi
    • View Profile
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #40 on: 09. 06. 2013 21:09 »
olisko nuo samanaikaiset käyttäjämäärät laskettu myös tuon 300 minuutin sisältä olevista käyttäjistä?
Vaikea uskoa, että pysyisi määrät noin korkealla vielä tähän aikaan.

Lisäys: ja vielä vaan nousee niinkuin elohopeamittari auringon paisteessa
« Last Edit: 09. 06. 2013 22:10 by make »
“People who prefer to believe the worst of others will breed war and religious persecutions while the world lasts.”
― Dorothy L. Sayers, The Letters of Dorothy L. Sayers: 1899-1936: The Making of a Detective Novelist

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #41 on: 10. 06. 2013 06:06 »
Päätin nostaa näkyvien käyttäjien määrää, koska ajattaelin että se kiinnostaa vakikäyttäjiä. Nyt näyttää todella siltä, että "eniten käyttäjiä" koostuukin pitemmätä aikajaksolta.  Mielenkiintoista.  Lasken näkyvien käyttäjien määrän joskus puolenpäiavän  aikaan 180:aan.  Katsotaan mitä tapahtuu.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #42 on: 10. 06. 2013 07:07 »
Tämä on juuri oikea osio tyhjänpäiväiselle kolinalle.

Lainaus make
Quote
Me koulutamme heitä ja jotkut jäävät tänne töihin, ja koska kieltä ei osata tarpeeksi hyvin, niin monet jäävät halpatöihin, kunnes löytvät ulkomailta paremman työn. Eikö juuri tämän ryhmän kielen opetukseen pitäisi panostaa, jos ovat kerran jäämässä ja integroitumassa tänne. Ovatko he vain tulleet nauttimaan ilmaisen koulutuksen antimista? Miksi he eivät halua opiskella suomea integroituakseen?
Tämä oli ns. perussuomalainen näkökanta asioihin. En ole edellistä mieltä. Itse olen sitä mieltä, että kiinalaiset ja muutkin kansallisuudet rikastuttavat suomea ja auttavat omilla tavoillaan Suomea tässä kansainvälistyvässä maailmassa.

Mahtavaa.  Saathan sinä uskoa vaikka lehmien lentelyyn ei se minua haittaa.

Heh olen ennenkin todennut, ettet näe metsää puilta, etkä nytkään tuottanut pettymystä.  Viimeisen videoni ulkomaalainen
puhuu suomea luultavasti paremmin kuin sinä Somaliaa (kieltä tuskin on olemassa sillä nimellä mutta sopii tähän hyvin)

Vinkki Topz pumpulipuikko puhdistaa korvat.

Sitten asia mistä olen kertonut varmaankin useasti mutta kuulosi on huono (huomaa vinkki Topz pumpulipuikosta)  mutta kysynpä taas, että  oletko koskaan kuullut vaihto-oppilas systeemistä?  Tekstistäsi nimittäin ilmenee, että asia olisi sinulle aivan uusi.  Tästä linkistä voit tutustua vaihto-
oppilsassysteemiin.  Siitä selviää, ettei väite ilmaisesta opiskelusta ole aivan noin yksinkertainen kuin ymmärrät.  Linkistä sinulle selviää, ettei kyseessä olekaan ilmainen vaan vaihto.  Monia asioita voidaan vaihtaa jolloin varsinainen raha ei suoraan vaihda omistajaa mutta kyllä vaihtoarvo on hinnoiteltu.  Lue ihmeessä ja ylläty  http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=vaihto-oppilas&source=web&cd=4&cad=rja&ved=0CFoQFjAD&url=http%3A%2F%2Ffi.wikipedia.org%2Fwiki%2FOppilasvaihto&ei=Lm-1Ub7FO8W24ASKmIDQBQ&usg=AFQjCNEOfuD-e5BhMiuY7PPQpZ6hvuGxSQ&bvm=bv.47534661,d.bGE
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline make

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 1882
  • “Intolerance is a species of violence" M Gandhi
    • View Profile
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #43 on: 10. 06. 2013 07:07 »
Luitko Kari loppuun asti ja ajatuksella?

" En ole edellistä mieltä. Itse olen sitä mieltä, että kiinalaiset ja muutkin kansallisuudet rikastuttavat suomea ja auttavat omilla tavoillaan Suomea tässä kansainvälistyvässä maailmassa. "

Kysyppä perussuomalaisilta kannattajilta mitä he ovat mieltä? Jos vaikka Lauri Karppi tai Risto Helin tämän palstan Perussuomalaisina haluaisivat vastata, mitä ovat mieltä kiinalaisista opiskelijoista, jotka vievät suomalaisilta opiskelupaikkoja. Ja ihme linkkejä laitat opiskelijavaihtoon, kun kysymyksessä on aikuiset yli 18 vuotiaat ihmiset, jatko-opiskelijat. Et nyt taida itse tietää ollenkaan mistä kirjoitat. Luulisi, että esim. Henna Virkkunen MeNaiset lehden haastattelussa osaa kertoa ulkomaalaisista opiskelijoista paremmin kuin sinä linkittämällä jostain aivan muusta kuin ilmaisesta koulutuksesta.

"  Myös ulkomaalaiset ovat saaneet opiskella Suomessa ilmaiseksi, miten kalliiksi se on suomalaisille veronmaksajille tullut?
Ulkomaalaisten opiskelijoiden kustannuksia ei erikseen ole laskettu, mutta ammattikorkeakoulututkinto maksaa yhteiskunnalle keskimäärin 36 000 euroa"  !!!!!!
(Siinä vaihdettaisiin yhden kiinalaisen opiskelijan hinnalla monta vaippaa vanhukselle)

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/opetusministeri_henna_virkkunen_kansainvalistyminen_on_suomessa_viela_heikolla_tasolla

" Edustajat haluaisivat asettaa lukukausimaksut opetuksen kustannuksia vastaavalle tasolle. Heidän mukaansa esimerkiksi yhden maisteritutkinnon kustannukset ovat noin 8 000 euroa vuodessa. "
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/434266/Eduskunnan+enemmisto+Ulkomaalaisille+opiskelijoille+lukukausimaksu


" Ammattikorkeakouluissa kiinalaisten kiinnostus on kohdistunut oikeastaan vain kahteen suureen oppiaineryhmään: tekniikkaan ja liiketalouteen. Kiinalaisia on eniten Vaasan amk:ssa. "
" Haluammeko lisää kiinalaisia insinöörejä?"
http://www.stat.fi/tup/tietotrendit/tt_06_06_ulkom_opiskelijat.html


Ja lisäksi, minä todellakin kannatan ulkomaalaisia opiskelijoita Suomeen, ja niitä saisi olla enemmänkin. Mutta kopioiden yhtä linkkiä:
" Kansanedustajat kuitenkin painottavat, että ulkomaalaisten opiskelijoiden määrä on saatava nousemaan. Siksi lukukausimaksuja ei pidä asettaa heti liian korkeiksi."
"Satonen kumppaneineen esittää, että Suomeen työllistynyt opiskelija voisi vähentää maksamansa maksut verotuksessa viiden vuoden aikana. Näin kansanedustajat toivovat Suomen houkuttelevan uusia osaajia. Suurin osa täällä koulutuksen saaneista ulkomaisista opiskelijoista työllistyy tällä hetkellä muualle kuin Suomeen."

Lisäys:

Itse pelkään, että koulutuksen maksullisuus tiputtaisi kiinnostuksen tulla Suomeen lähemmäksi nollaa. Enemmänkin painottaisin, että kaikki ilmaisopiskelijat joutuvat ottamaan pakollisia suomen opintoja vähintään 15 opintopisteen verran. Saattaa olla, että sekin vähentäisi kiinnostusta, mutta silloin ei alunperin ole ollut tarkoituskaan muuta kuin hyötyä ilmaisesta koulutuksesta.

« Last Edit: 10. 06. 2013 08:08 by make »
“People who prefer to believe the worst of others will breed war and religious persecutions while the world lasts.”
― Dorothy L. Sayers, The Letters of Dorothy L. Sayers: 1899-1936: The Making of a Detective Novelist

AD

  • Guest
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #44 on: 10. 06. 2013 17:05 »
Päätin nostaa näkyvien käyttäjien määrää, koska ajattaelin että se kiinnostaa vakikäyttäjiä. Nyt näyttää todella siltä, että "eniten käyttäjiä" koostuukin pitemmätä aikajaksolta.  Mielenkiintoista.  Lasken näkyvien käyttäjien määrän joskus puolenpäiavän  aikaan 180:aan.  Katsotaan mitä tapahtuu.
Eli ts. ajattelit harrastaa jonkinasteista huijausta.
On todella kumma ajatusmailma nostaa teennäisesti kävijälukuja.
Mielestäni olisi aika siirtyä takaisin totuuteen.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #45 on: 10. 06. 2013 17:05 »
Miten vaikuttaa kun olen aina lokkautunut sisään ja aika usein tulee uusi viesti, siis mikä on vanhenemisaika mun tapauosessa.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #46 on: 10. 06. 2013 18:06 »
AD:lle mikä on totuus?  Ensimmäinen, ilmeisesti "tehdasasetus" tai Jussi Mäntylän laittama asetus oli 25 minuuttia. Eli systeemi näytti viimeisten 25 minuutin aikana foorumilla käyneet seuraajat ja jäsenet.  Mikä minuuttimäärä Sinun mielestäsi on totuus?

Minusta tämä kolme tuntia = 180 minuuttia tuntuu mukavalta. Mutta voin muuttaa sen vaikka 5. minuutiksi.

Miksi ajattelet että tässä huijataan?  Minä ajattelin tuoda käyttäjille uutta tietoa foorumin käytöstä.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline make

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 1882
  • “Intolerance is a species of violence" M Gandhi
    • View Profile
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #47 on: 10. 06. 2013 18:06 »
Paikalla olevat käyttäjät:

eli nyt paikalla olijoiksi lasketaan, jos on ollut kolmen tunnin sisällä kerrankin kirjautuneena sisään.
Minun mielestäni sitä ei oikein voi laskea paikalla olemiseksi.

Eri asia sitten on, että kuinka monesta osoitteesta on oltu vaikkapa vuorokauden aikana näillä sivuilla.

Mielestäni nämä ovat kaksi eri asiaa, jotka menevät tuolla kolmen tunnin aikajänteellä nyt sekaisin.
“People who prefer to believe the worst of others will breed war and religious persecutions while the world lasts.”
― Dorothy L. Sayers, The Letters of Dorothy L. Sayers: 1899-1936: The Making of a Detective Novelist

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #48 on: 10. 06. 2013 19:07 »
Kolmen tunnin aikaviivettä puolustaa se, että nyt ihmiset näkevät että foorumissa käy muitakin jäseniä kuin make, Kari Lajunen, Eikka ja kamaroudari :-)

Miten iso asia tästä tehdään?
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline make

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 1882
  • “Intolerance is a species of violence" M Gandhi
    • View Profile
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #49 on: 10. 06. 2013 19:07 »
:)

Se on hyvä, että näkevät. Lähinnä pointti on se, että sitten kannattaa poistaa mieluummin tieto siitä, ketkä ovat sillä hetkellä sisällä ja muuttaa kävijämääräksi koko vuorokausi. Ja poistaa vaikka kokonaan tieto, ketkä ovat sillä hetkellä aktiivisia. Koska nyt tuo lukumäärä ei kerro sen hetken aktiivisten määrää, eikä myöskään vuorokauden kokonaismäärää. Jompikumpi, tai jos teknisesti saa kummatkin niin siitä vaan.
“People who prefer to believe the worst of others will breed war and religious persecutions while the world lasts.”
― Dorothy L. Sayers, The Letters of Dorothy L. Sayers: 1899-1936: The Making of a Detective Novelist

Eikka

  • Guest
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #50 on: 10. 06. 2013 19:07 »
Kolmen tunnin aikaviivettä puolustaa se, että nyt ihmiset näkevät että foorumissa käy muitakin jäseniä kuin make, Kari Lajunen, Eikka ja kamaroudari :-)

Väärin keskusteltu?

Mukava tietää olevansa tervetullut seuraan.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #51 on: 10. 06. 2013 19:07 »


Mukava tietää olevansa tervetullut seuraan.

Ilman muuta. 
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

AD

  • Guest
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #52 on: 11. 06. 2013 04:04 »
Valitettava totuus tällä foorumilla on kuitenkin se että foorumilla on aivan liian vähän kirjoittajia ja kävijämäärän teennäinen nosto saattaa kääntyä foorumia vastaan.
ts. ne kävijät jotka käyvät foorumilla huomaavat että ei täällä tapahdu oikeastaan yhtään mitään, kävijöitä on eikä kukaan muutamaa kirjoittajaa lukuunottamatta  avaa hitustakaan sanaisesta arkustaan.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #53 on: 11. 06. 2013 05:05 »
Oho.  Sehän vasta huijaamista olisi jos ei kerrottaisi, miten paljon käyttäjiä ja aktiivia kirjoittajia foorumilla on.

Makelle sen verran, että foorumisoftassa on vain yksi lokero, johon voi laittaa minuutit, joiden aikana käyttö mitataan.   

Itse runkotekstiin en pääse käsiksi ja siinä lienee pieni käännösvirhe tai ainakin epätarkkuus.  Joka tapauksessa olen päättänyt, että tuo 180 minuuttia säilyy ainakin toistaiseksi, koska sen avulla on helppo seurata tapahtumia foorumilla.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline make

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 1882
  • “Intolerance is a species of violence" M Gandhi
    • View Profile
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #54 on: 11. 06. 2013 06:06 »
Sekä AD ja vaasalainen ovat osittain oikeassa. Aktiivisia keskustelijoita tarvitaan lisää. En usko henkilökohtaisesti tuon luvun vaikuttavan uusiin kirjoittajiin, vaan kylläkin aivan muut asiat.

Syitä siihen ovat täällä monet spekuloineet, ja itse näen suurimpana syynä siihen asiallisen argumentoinnin puutteen, joita korostetaan tuulesta temmatuilla väitteillä, jotka vielä lisähöystetään henkilökohtaisilla syytöksillä. Täytyy sanoa, että olen itsekin vastapainona sortunut tähän, kun tunnen että minua on perusteettomasti syytetty.

Toinen syy on asioiden varmaankin tavalla tai toisella asioiden pyöriminen aina yhden asian ympärillä. Aitoa keskustelua Vaasan kehittämisestä ei pääse syntymään, ja jos vaikka sattuisikin syntymään, niin siitä väännetään lähes aina tavalla tai toisella poliittinen vastakkainasettelu, vaikka kysymyksessä on paikallispolitiikka, jossa aatteellisella politiikalla ei ole niin väliä.

Kolmantena syynä voipi jopa olla joidenkin keskustelijoiden perustavaa laatua oleva negatiivinen suhtautuminen kaikkeen vaasalaisuuteen. Asioiden positiivisesta kehittämisestä kaivetaan kaikki mahdollinen negatiivinen esiin. Ei varmaan houkuttele kehittämään ja keskustelemaan foorumissa.

Myöskään liian tiukka moderointi ei auta asiaa. Silloin keskustelu tyrehtyy ennenkuin alkaa. Näin on toisella foorumilla.

Eli millä tavoin pystyä huolehtimaan keskustelun laadusta, tasapuolisuudesta ilman että määrä kovin paljoa kärsii? Siinäpä tuhannen taalan kysymys.
“People who prefer to believe the worst of others will breed war and religious persecutions while the world lasts.”
― Dorothy L. Sayers, The Letters of Dorothy L. Sayers: 1899-1936: The Making of a Detective Novelist

AD

  • Guest
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #55 on: 11. 06. 2013 17:05 »
Oho.  Sehän vasta huijaamista olisi jos ei kerrottaisi, miten paljon käyttäjiä ja aktiivia kirjoittajia foorumilla on.

Makelle sen verran, että foorumisoftassa on vain yksi lokero, johon voi laittaa minuutit, joiden aikana käyttö mitataan.   

Itse runkotekstiin en pääse käsiksi ja siinä lienee pieni käännösvirhe tai ainakin epätarkkuus.  Joka tapauksessa olen päättänyt, että tuo 180 minuuttia säilyy ainakin toistaiseksi, koska sen avulla on helppo seurata tapahtumia foorumilla.
No sittenhän tämä onkin sitä todellista Huijjaamista.
Juuri avasin tietokoneensitten aamun, katselin sivuston ällistyttävää kävijämäärää sekä olematonta kirjoittelua, muutama kirjoitus, samojen vakiohenkilöiden lukuunottamatta ligan-nimeä kirjoittamana.
Jos ylläpito todellakin kuvittelee tuon lapsellisen huijjauksen jotenkin parantavan foorumin oikeita kävijämääriä/lisäävän kirjoittelua on se lievästi sanoen täydellisesti metsässä.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #56 on: 11. 06. 2013 17:05 »
Parahin AD,  kerro mikä minuuttimäärä miellyttää Sinun oikeudentajuasi, niin muutan käyttäjänäkymän siksi, ainakin joksikin aikaa, kunnes joku muu haluaa jotain muuta. 

Kävijämäärä on todellinen kolmen tunnin kävijämäärä, sanoin kuin sisäänkirjoittautuneiden määrä kolmessa tunnissa on oikea.  Tämä on on softan ominaisuus ja ylläpito ei pysty sitä manipuloimaan.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

AD

  • Guest
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #57 on: 11. 06. 2013 17:05 »
Parahin AD,  kerro mikä minuuttimäärä miellyttää Sinun oikeudentajuasi, niin muutan käyttäjänäkymän siksi, ainakin joksikin aikaa, kunnes joku muu haluaa jotain muuta. 

Kävijämäärä on todellinen kolmen tunnin kävijämäärä, sanoin kuin sisäänkirjoittautuneiden määrä kolmessa tunnissa on oikea.  Tämä on on softan ominaisuus ja ylläpito ei pysty sitä manipuloimaan.
Se alkuperäinen on/oli mielestäni paras.
Siinä on myös se etu että pystyt seuraamaan mitä foorumilla tapahtuu melkein reaaliajassa.
Kiitos kysymästä arvostettu Ylläpitäjä.

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: Ei mitään asiaa
« Reply #58 on: 09. 04. 2016 14:02 »

.

Yllättävästi täällä kumminkin näyttää olevan porukkaa vaikka tämä sivusto onkin kärsinyt vähän vaurioita, katselin että noita ketjunpalasia olisi irrallaan eri sivuilla?

.

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #59 on: 19. 11. 2016 08:08 »
.

Tätä mediakuonaa uitetaan tännekin ehkä kustannussyistä jotta saadaan lähetystunneille täyttöä tv-kanaville

Tämä hittikomedia teki historiaa – ”Yksi kaikkien aikojen huonoimmista elokuvista”

Adam Sandlerin komedia Jack and Jill



"Elokuva kertoo mainostoimiston pomosta nimeltä Jack Sadelstein, joka yrittää pitää hermonsa kurissa, kun hänen ärsyttävä kaksossisarensa Jill tulee kiitospäivän visiitille.

Adam Sandler esittää erikoisessa kaksoisroolissa sekä Jackia että Jilliä.

Sandlerin elokuvat tuottavat yleensä mukavasti lipputuloja mutta saavat kriitikoilta murska-arviot, eikä Jack and Jill ollut poikkeus. Se on itse asiassa Sandlerin haukutuimmista elokuvista se kaikkein haukutuin, ainakin jos ottaa mittariksi huonoille elokuville jaettavat Razzie-palkinnot.

Jack and Jill ei ollut Razzie-gaalassa pelkästään vuoden 2011 huonoin elokuva, vaan se voitti pystin jokaisessa kymmenessä kategoriassa. Yksikään elokuva ei ole Razzie-palkintojen historiassa pystynyt samaan.

Sandler voitti sekä mies- että naispääosan palkinnon, mitä voidaan myös pitää poikkeuksellisena saavutuksena.


Lisäksi Jack and Jill on päässyt monelle kaikkien aikojen huonoimman elokuvan listalle."

http://www.episodi.fi/uutiset/tanaan-tvssa-tama-hittikomedia-teki-historiaa-yksi-kaikkien-aikojen-huonoimmista-elokuvista/

.


Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #60 on: 28. 11. 2016 21:09 »
.

Historian kummajaisia on toisen maailmansodan nopein mäntämoottorikone - tosin sodanjohdon päättämättömyyden takia sitä ei ehditty valmistaa juurikaan

Harvat käytössä olleet pääsivät viholliselta pakoon nopeutensa turvin

Dornier Do 335

"Dornier Do 335 oli toisen maailmansodan nopein mäntämoottorilla varustettu lentokone. Se oli saksalaisen Dornierin rakentama hävittäjälentokone. Sen kutsumanimet olivat "Pfeil" ja "Ameisenbär". Ensilento tapahtui 26. lokakuuta 1943.

Dornier Do 335 pyrki yhdistämään yksi- ja kaksimoottoristen koneiden hyvät puolet. Kahta moottoria tarvittiin suuren tehon saavuttamiseksi, mutta normaaleilla kaksimoottorisilla koneilla oli ongelmana siipiin asennettujen moottorien suuri ilmanvastus sekä hitausmomentti pituusakselin suhteen. Do 335:ssä molemmat ongelmat oli ratkaistu asentamalla molemmat moottorit runkoon, siten että toinen moottori oli nokassa vetämässä, toinen pyrstössä työntämässä. Kone oli ensimmäinen potkurikone, jossa oli heittoistuin.

Koneen suunnittelua hidasti selvästi sodanjohdon päättämättömyys koneen tarpeen suhteen; alun perin koneesta piti tulla pommikone; sitten koko projekti laitettiin jäihin koska luultiin sodan loppuvan pian ja haluttiin keskittyä lyhytaikaisempiin hankkeisiin. Lopulta koneesta päätettiin kehittää hävittäjäpommittaja, mutta vain 13 sarjatuotantokonetta ehti valmistua ennen kuin amerikkalaiset valtasivat tehtaan.

Do-335:ä ei ehditty käyttää taisteluissa. Tunnettu hävittäjä-ässä Pierre Clostermann tosin kertoo muistelmissaan kohtaamisestaan Do-335-koneen kanssa. Yksinäinen saksalaiskone pakeni nopeutensa turvin"

Voimalaite: 2 × Daimler-Benz DB 603 E -V12-moottoria; 1 491 kW (2 000 hv) per moottori

Suoritusarvot

    Suurin nopeus: 765 km/h 6 400 metrissä
    Matkalentonopeus: 685 km/h km/h 7 100 metrissä
    Lentomatka: 1 800 km lisäpolttoainesäiliöillä
    Lakikorkeus: 11 400 m
    Nousukyky: 11 m/s
    Nousuaika: 14,3 min 8 000 metriin


https://fi.wikipedia.org/wiki/Dornier_Do_335

<a href="http://www.youtube.com/v/jK8ydLY5QHQ?version=3&amp;autohide=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/jK8ydLY5QHQ?version=3&amp;autohide=1</a>

https://www.youtube.com/watch?v=jK8ydLY5QHQ

.

« Last Edit: 28. 11. 2016 21:09 by herkkoo »

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #61 on: 24. 10. 2017 20:08 »
.

Me too - ym. ahdistelut olleet tapeetilla ja tässä joitakin varoittavia esimerkkejä monialakriminaaleista joita on syytä vältellä

(Mugshot=pidätyskuva)

<a href="http://www.youtube.com/v/H8HJ9WEytsg?version=3&amp;autohide=1&amp;start=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/H8HJ9WEytsg?version=3&amp;autohide=1&amp;start=1</a>

https://www.youtube.com/watch?v=H8HJ9WEytsg

.
« Last Edit: 24. 10. 2017 20:08 by herkkoo »

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #62 on: 06. 10. 2018 18:06 »

.

Koko kansan presidentti joutui istumaan portailla

Urkin aikana olisi kyllä ollut sen verran tapoja että olisi tarjottu paikkaa automaattisesti

Kuva: Presidentti Niinistö joutui istumaan portailla, kun rouva Haukio esiintyi Turun Kirjamessuilla

 Rouva Jenni Haukion juontama keskustelu veti Turun Messukekuksen auditorion täyteen kuulijoita.

"Rouva Jenni Haukio juonsi tänään lauantaina Minna Canthia käsittelevää keskustelua Turun Kirjamessuilla.

Mitä Minna tekisi – Suurnaisen perintö 2010-luvulla, Minna Canth 175 vuotta -keskustelua seurasi yleisön joukossa myös presidentti Sauli Niinistö.

Tilaisuus veti auditorion täyteen kuulijoita, ja presidentti jäi ilman penkkiä. Niinistö päätti seurata keskustelua auditorion portailla istuen."





Tasavallan presidentti Sauli Niinistö seurasi Jenni Haukion juontamaa keskustelua Turun Messukeskuksen auditorion portailla istuen

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005854900.html

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #63 on: 15. 11. 2018 17:05 »
Mielenkiintoinen SA-kuva systeemistä joka suojasi aikanaan Raatteen tietä venäläisten lentokoneiden hyökkäyksiltä

Kummastusta maailmalla herättänyt historiakuva Raatteen tiestä säihkyy nyt luonnollisissa väreissä

"Neljä vuotta sitten Twitterin Historical Pics -tilillä ihmeteltiin suomalaista sotakuvaa, jossa puut roikkuvat autotien yllä kuin pyykkinarulla.

Selitys erikoiselle kuvalle oli yksinkertainen: Sotahistorian professori, kenraalimajuri (evp) Vesa Tynkkynen kertoi vuonna 2014 Ilta-Sanomille, että puut suojasivat liikennettä venäläisten ilmahyökkäyksiltä."



10 km from the Russian border, spruces hang in the sky over Raate Road just after the beginning of the Continuation War. Suomussalmi, Kuivajärvi.

Date Taken: June 27, 1941

Photographer: Hedenström…

https://www.facebook.com/JenosColor/photos/a.611198865662249/1928983557217100/?type=3

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kummastusta-maailmalla-herattanyt-historiakuva-raatteen-tiesta-saihkyy-nyt-luonnollisissa-vareissa-katso-upea-kuva/7162636



Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #64 on: 25. 12. 2018 13:01 »
Tähän jatkumona myös toinen SA-kuva, kuva saksalaisten räjäyttämästä Kemin kaupungintalosta. Kaupungintalo ei romahtanut ja korjattiin  myöhemmin uudelleen.



Saksalaiset yrittivät räjäyttää Kemin kaupungintalon, joka kuitenkin jäi pystyyn ja korjattiin myöhemmin.SA-kuva

https://yle.fi/uutiset/3http://vaasalaisia.info/keskustelut/index.php#c3-10162067


Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #65 on: 14. 04. 2019 16:04 »
Tätä kai voi sanoa hyvällä syyllä innovaatioksi

”Nykäise narusta, virpoja!” - Kuopiolaisen Jeren kerrostaloasunnon parvekkeella on kekseliäs rakennelma virpojia varten

Kuopiolaisen Jere Veijalaisen, 23, pääsiäisparveke houkutteli virpojia jopa toisista kaupunginosista asti.



Palmusunnuntaina Jeren ja Miikan parvekelaatikko täyttyi hienosti koristelluista virpomisoksista. Oikealla kori, jolla virpojat saivat palkkansa

Vinssi ja kilikello

"Vielä pari pääsiäistä sitten Jere ja Miika asuivat luhtitalossa, joten virpojien helppo oli helppo tulla ovelle.

– Ei ollut alaovia lukossa. Kävin vielä laittamassa kadunvarteen kyltin, että saa virpoa.

Muutettuaan nykyiseen kerrostaloasuntoonsa Jere huomasi, että virpojien reitti oli tukossa.

– Nyt on ovisummerit, eikä kukaan kehtaa soittaa summeria virpomisen takia.

Hän päätti auttaa pikkunoitia, jotka saavat virpoa pihalla. Jo viime vuonna Jere laski ensimmäisen kerroksen asuntonsa parvekkeelta narun avulla kassin, jossa oli virpojien palkka.

– Piti äkkiä keksiä joku ratkaisu, hän naurahtaa.

Tänä vuonna valmistelut alkoivat ajoissa ja tulos on entistä kauniimpi ja toimivampi: kahvipusseista tehty kassi on vaihtunut narsissein koristeltuun koriin, ja kun virpoja vetää höyhenkoristeisesta narusta, kilikello hälyttää Jeren palkanantoon parvekkeelle. Korikaan ei laskeudu vain narun varassa vaan Miika rakensi sitä varten vinssin.



Tänne virpojat ovat todella tervetulleita!



Jere Veijalainen koristeli jo vuosi sitten parvekkeensa kauniin houkuttelevaksi. Virpojia tuli silloinkin eri puolelta Kuopiota

Virpojia kaukaa

"Hän on yllättynyt siitä, miten paljon huomiota hänen Puskaradio-ryhmään laittamansa video on saanut.

– Olen aivan häkeltynyt vastaanotosta, hän sanoo ja kertoo jonkun heti kysyneen, onko koristeltu parveke sama kuin viime vuonna. Kommenteista hän päättelee, että osa virpojista tulee jopa muualta Kuopiosta eikä vain Uusi-Haapaniemen kaupunginosasta.

– Jotkut ovat kommentoineet, että tämä on ollut lapsille ikimuistoinen kokemus.

Jere tietää, että kaikki eivät pidä virpojista. Hän toivoo, että kaikki olisivat kuitenkin ystävällisiä lapsille, vaikka joutuisivatkin torjumaan virpojat.

– Ei virpomisesta välttämättä tarvitse tykätä, mutta toivon ettei lapsille purettaisi kiukkua, hän sanoo ja toivottaa kaikille hyvää pääsiäistä."

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/15d45fa1-f3c2-4925-9f8a-ddc8bf7f4999



Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #66 on: 28. 04. 2019 14:02 »
Britannian salainen palvelu MI5: Isis suunnittelee iskujen sarjaa Eurooppassa
Tänään klo 15:53
Euroopassa on paljon terroristien ”nukkuvia soluja”.



Jihadi John koulutti Sri Lankan terroristien johtajaa

"Britannian sisäisestä turvallisuudesta vastaava salainen palvelu MI5 varoittaa uudesta terrori-iskujen aallosta Euroopassa. Terrorijärjestö Isisillä on MI5:n mukaan Euroopassa lukuisia ”krokotiilisoluja”, nukkuvia terroristisoluja valmiina toimintaan.

Sri Lankan pääsiäisiskujen pääsuunnittelija Abdul Lathief Jameel Mohamed, 36, oli opiskellut Lontoossa Kingstonin yliopistossa 2006-2007 ilmailun tekniikkaa.

Samaan aikaan Lontoossa vaikutti vihasaarnaaja Shakeel Begg, joka puhui myös yliopistolla saarnaten jihadia.

Mohammed matkusti Britanniasta Australiaan jatkamaan opintojaan ja tiedustelulähteiden mukaan hän radikalisoitui siellä. Hän tutustui Melbournessa paikallisiin jihadisteihin."

Sri Lanka oli vasta testi

"Tiedustelulähteiden mukaan Euroopassa on useita jihadistien soluja, jotka ovat saaneet koulutusta muun muassa Syyriassa. Yksi heidän innoittajansa ja kouluttajansa on ollut juuri Jihadi John.

– Nyt kun Isis on lyöty Syyriassa ja Irakissa, se alkaa käyttäytyä väkivaltaisesti muualla, kertoo radikalisoitumista King’s Collegessa Lontoossa tutkiva Charlie Winter Sunday Timesille.

– Näkymä on todella synkkä. Iskuja on tulossa säännöllisesti lähitulevaisuudessa. Sri Lanka ei ollut ollut mikään kertaluontoinen tapahtuma. Se oli pikemminkin testi, kertoo Winter."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f73a0f9b-9f62-4c6e-bb18-c909c523ee95

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #67 on: 31. 05. 2020 13:01 »

PItkä matka on menty vuodesta 1969 eipä silloin kuvitellut että näitä näkisi muualta kuin valtion televisiokanavalta yksi

WATCH LIVE: SpaceX's 1st astronaut mission! Crew Dragon #DM2 launch from historic NASA pad @3:22pmET

SPACE (Official)
3,64 milj. tilaajaa
"Live! SpaceX's first crewed mission! NASA, SpaceX to Launch First Astronauts to Space Station from U.S. Since 2011. A new era of human spaceflight is set to begin as American astronauts once again launch on an American rocket from American soil to the International Space Station as part of NASA’s Commercial Crew Program. NASA astronauts Robert Behnken and Douglas Hurley will fly on SpaceX’s Crew Dragon spacecraft, lifting off on a Falcon 9 rocket at 4:33 p.m. EDT May 27, from Launch Complex 39A in Florida, for an extended stay at the space station for the Demo-2 mission. The specific duration of the mission is to be determined.
Next Launch window begins at Saturday (May 30) 03:22 pm ET (07:33 pm GMT)]"

<a href="http://www.youtube.com/v/ww9FudKGUd8?version=3&amp;autohide=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/ww9FudKGUd8?version=3&amp;autohide=1</a>

https://www.youtube.com/watch?v=ww9FudKGUd8

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #68 on: 10. 06. 2020 16:04 »
Ex-PS Ano ja James lyöttäytyneet kimppaan eduskunnassa (James eduskuntaryhmän sihteeri) joten tästä välittömästi aasinsiltana ja assosiaationa Juice Leskisen kappale

"”Anne ja Jacques” kertoo Anne Pohtamon ja Jacques de la Fontainen suhteesta, joka oli tuohon aikaan paljon esillä iltapäivälehdissä. Leskinen pyrki kappaleella Syksyn sävel -kilpailuun mutta ei päässyt finaaliin. Tämä ”irvailusingle” nousi kuitenkin suosituksi, ja se julkaistiin pian uudestaan Leskisen kokoelmalevyllä Tähän saakka.

Kappaleen kertosäe kuuluu: Anne ja Jacques, Anne ja Jacques / lehdessä pussas, siinä luki smack / Anne ja Jacques, Anne ja Jacques / Jacques oli niin kuin Donald Duck."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Anne_ja_Jacques

Juice Leskinen - Anne ja Jacques

<a href="http://www.youtube.com/v/KhGUUJtppho?version=3&amp;autohide=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/KhGUUJtppho?version=3&amp;autohide=1</a>

https://www.youtube.com/watch?v=KhGUUJtppho

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #69 on: 29. 08. 2020 14:02 »

Ennen presidenteillä tai presidenttiehdokkaillakin oli huumorintajua tekstityksen saa tuolta tekstitys/asetusrattaasta käpisteltyä

The wit of JFK

"Funny moments from JFK's news conferences"

<a href="http://www.youtube.com/v/BRcTCUTXr5M?version=3&amp;autohide=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/BRcTCUTXr5M?version=3&amp;autohide=1</a>

https://www.youtube.com/watch?v=BRcTCUTXr5M

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #70 on: 09. 09. 2020 12:12 »
Kukapa meistä täydellinen kuski olisi mutta....

Raisa, 21, on mielestään ihan hyvä kuski - Ajanut kolmea ihmistä päin ja melkein sillalta alas

Suomen surkein kuski -ohjelmassa mukana oleva Raisa on ollut ajaa autolla myös jokeen.



Selma tsemppaa Raisaa, joka on myös onnistunut pakittamaan autonsa penkkaan.

"Avausjaksossa ei ihan käy ilmi, tunteeko Raisa olevansa oikeassa paikassa.

– Olen ihan hyvä kuski, hän arvioi omia taitojaan.

Raisan kohdalla "ihan hyvällä kuskilla" tarkoitetaan kuljettajaa, joka ei päässyt inssistä läpi sen jälkeen, kun hän oli melkein törmännyt ihmiseen.

– Mutta ihan hyvin meni muuten, Raisa muistelee, täysin vakavalla naamalla.

Kaveri Selma, 19, kertoo kameroille muuttopäivästään.

– Raisa ajoi kolmea ihmistä päin. Siinä tuli vähän häslinkiä.

– Kerran Raisa meinasi ajaa sillalta alas, Selma vielä täydentää.

Eräällä toisella kertaa Raisa oli puolestaan päätyä autolla jokeen."

Suomen surkein kuski -ohjelmassa mukana oleva Raisa on ollut ajaa autolla myös jokeen.


Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #71 on: 15. 11. 2020 21:09 »
Tampereen ratikka myös merkittävä mediatapahtuma

Tampere
Historiallinen hetki: Ratikka ajoi ensimmäistä kertaa Hämeenkadun läpi

Tampereen raitiotien liikennöinnin on määrä alkaa 9.8.2021.



hRatikan saapuminen Hämeenkadulle kiinnosti suurta joukkoa ihmisiä.­

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000007615523.html


Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #72 on: 16. 02. 2021 13:01 »
 
Se on aina ilo silmälle katsoa kun homma on ns. hyppysissä täydellinen 3D-näkö ja kuski on yhtä kaivurinsa kanssa
Tuota joskus ihmetellyt onko se jokin ihmisen geeneissä oleva vika että pitää sohlata itsensä heiluvan kauhan viereen vaikka siitä ei ole mitään hyötyä vain haittaa
Tuossa on ilmeisesti ollut jokin lampi alunperin ja vuokrakone eikä kuski ymmärtänyt koska pitää lopettaa kaivautunut yhä vain syvemmälle

The Worst Excavator Recovery Of My Career

<a href="http://www.youtube.com/v/3Eo_GvDGP-g?version=3&amp;autohide=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/3Eo_GvDGP-g?version=3&amp;autohide=1</a>

https://www.youtube.com/watch?v=3Eo_GvDGP-g

Les Neville
"This beats 12 episodes and 4 seasons of Netflix"

VancouverCanucksRock
"Never heard of that show."
« Last Edit: 16. 02. 2021 14:02 by herkkoo »

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #73 on: 11. 07. 2021 19:07 »
Nämä 60-70 -lukujen mainokset on tietysti oman aikansa lapsia mutta silti repesi tuolle typerälle kaahailulle polttoaineasemalla
Ja mainoksen lopuksi typerä kaahailu jatkuu
Huom. Kun painaa ykköstä saa tuon kohdan alkamaan uudelleen ja uudelleen

<a href="http://www.youtube.com/v/_RgeqiTmLh0?version=3&amp;autohide=1&amp;start=66" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/_RgeqiTmLh0?version=3&amp;autohide=1&amp;start=66</a>

https://youtu.be/_RgeqiTmLh0?t=65

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #74 on: 10. 09. 2021 14:02 »
WTC-iskuista 20 vuotta

Eräiden arvelujen mukaan CIA:lla ja FBI:llä molemmilla oli osittaista tietoa hyökkäyksen valmisteluista mutta organisaatorisista vajeista johtuen tietoja ei osattu yhdistää mikä olisi voinut ehkä estää iskujen toteutumisen

WNYW- N.Y.C- (9-11-2001) (8:46 A.M E.T - 4:54 P.M E.T)

"From Tuesday, September 11th, 2001 WNYW- FOX 5 News coverage of the Terrorist  attacks against the World Trade Center and the Pentagon which killed nearly 3,000 people."

<a href="http://www.youtube.com/v/gmLoSt9qFKg?version=3&amp;autohide=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/gmLoSt9qFKg?version=3&amp;autohide=1</a>

https://www.youtube.com/watch?v=gmLoSt9qFKg

http://192.81.221.236/keskustelut/index.php?topic=3852.msg133884#new
« Last Edit: 10. 09. 2021 14:02 by herkkoo »

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #75 on: 11. 09. 2021 23:11 »
Marriott-hotelli oli matalampi rakennus kaksoistornien juuressa

The 9/11 Hotel

<a href="http://www.youtube.com/v/AfygCVvW-lc?version=3&amp;autohide=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/AfygCVvW-lc?version=3&amp;autohide=1</a>

https://www.youtube.com/watch?v=AfygCVvW-lc

"Iskujen aikana hotellirakennus toimi pakotienä monille kaksoistornien työntekijöille. Hotellissa kuolleiden määrästä ei ole tarkkaa tietoa; silminnäkijöiden arvioiden mukaan hotellissa olisi kuollut 50 ihmistä. Kuolleista suurin osa oli palomiehiä."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Marriott_World_Trade_Center
« Last Edit: 12. 09. 2021 00:12 by herkkoo »

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Re: Ei mitään asiaa
« Reply #76 on: 30. 10. 2021 11:11 »
No tämä oli viikon pränk

TOTAL IDIOTS OF THE INTERNET #5

<a href="http://www.youtube.com/v/cUcMZFgpqMY?version=3&amp;autohide=1&amp;start=305" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/cUcMZFgpqMY?version=3&amp;autohide=1&amp;start=305</a>

https://www.youtube.com/watch?v=cUcMZFgpqMY&feature=youtu.be&t=305