Author Topic: Viihtyisä ympäristö  (Read 3045 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blueskaava

  • Guest
Viihtyisä ympäristö
« on: 01. 07. 2012 11:11 »
Perustin tämän ketjun siltä varalta, että lukijoita kiinnostaisi yhteinen ympäristö.  Eli tämä on tarkoitettu tavalliselle vaasalaiselle, taloyhtiöille, isännöitijoille, talonomistajille ja Vaasan kaupungin ympäristön kunnosta vastaaville virkamiehille.

Minua ärsyttää ympäristön huono hoito.  Esimerkiksi Kasarminkatu 27: kohdalta Ajurinkadulle johtava kujanne on päästetty täysin nurmettumaan ja puskittumaan.  Pohja on kivimursketta, joten kujanne on tarkoitettu kuljettavaksi.  Se on vain unohdettu.

Jos joku vielä muistaa niin yli 20 vuotta sitten kaupuni kovasti hohkasi siitä, että keskustan entiset palokujat siistitään ihmisten kulkuväyliksi.  Nyt tätä ei kukaan enää muista.

Tännae voisi kerätä näitä arkipäivän huomioita.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Viihtyisä ympäristö
« Reply #1 on: 02. 07. 2012 11:11 »
Mäkikaivontien ja Korsholmanpuistikon kulmassa olevaan puskikkoon on heitetty ilmeisesti varastettu lasten polkupyötä.  Millainen ihminen haluaa tuottaa lapselle pahan mielen?

Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Viihtyisä ympäristö
« Reply #2 on: 05. 07. 2012 11:11 »
Taas tänään  (05.07. 12) yksi varastettu ja hyljätty fillari.  Tällä kertaa Palosaaren kävelysillan kaupungin puoleisessa nurkassa. Heti sähköä vastapäätä:

« Last Edit: 06. 07. 2012 11:11 by vaasalainen »
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Viihtyisä ympäristö
« Reply #3 on: 06. 07. 2012 11:11 »
Taas yksi varastettu ja hyljätty fillari. (06.07. 2012)  Tällä kertaa Paperisillan Palosaaren puoleaisesa päässä.

Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.