Author Topic: vaasalaisia Daily blogs & news  (Read 6596 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
vaasalaisia Daily blogs & news
« on: 14. 04. 2012 13:01 »
Olen avannut vaasalaisia.info blogs & news sivuston Paper.li palveluun.  Tarkoituksena on kerätä samalle sivulle mielenkiintoisia vaasalaisia resursseja.  Yhtenä päivänä uutisia, toisena urheilusivuja, kolmantena kulttuurisivuja, neljäntenä kunnallisvaaliehdokkaiden mainios- ja nettisivuja jne.

Periaatteessa kaikki normaalit nettisivut voidaan esittää Paper-li-palvelussa. Näin esim. vaasalaisia.info blogiin lähetetyt kolumnit voidaan koota samallea sivulle.  Sivu päivittyy kerran vuorokaudessa aamuisin n. klo 07.30 -08.30 englanninkielisellä materiaalilla, jonka jälkeen sivun pitää muuttaa manuaalisesti "vaasalaiseksi".

Paper.li-palvelu tarjoaa vaikkapa vaasalaisille kunnallisvaaliehdokkaille runsaasti näkyvyyttä, sillä sivuston päivyttyminen näkyy myös Twitterissä, joka on tällähetkellä yksi sosiaalisen median tärkeimmistä alustoista.

Yksin palvelun pyörittäminen on kokolailla työlästä, joten toi von vaasalaisia.infon käyttäjiltä apua mielenkiintoisten kohteiden löytämisessä.  Niistä voi kertoa: tapio.parkkari(miuku)gmail.com.

Korostan ertä kysymyksessä on kokeilu.

Käy kurkkaamassa:
http://paper.li/TapioHeikki/1333881892#
« Last Edit: 14. 04. 2012 13:01 by vaasalainen »
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Sundin Ukko

  • Vakituinen
  • **
  • Posts: 81
    • View Profile
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #1 on: 14. 04. 2012 13:01 »
Voisiko tuolla sivulla esitella vaasalaisia kalastusvideoita ja tietoja vaasalaisista urheilukalastus-seuroista, kalakortista ja tietoja hyvistä kalapaikoista?

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #2 on: 14. 04. 2012 14:02 »
Voisiko tuolla sivulla esitella vaasalaisia kalastusvideoita ja tietoja vaasalaisista urheilukalastus-seuroista, kalakortista ja tietoja hyvistä kalapaikoista?

Hyvä ajatus.  Levittelen videoitani pitkin nettiä siitä yksinkertaisesta syystä, että otan niitä aina
katsomista varten.  Eli videot on tehty katsomista varten.  Jos tuo on mahdollista niin se laajntaa
myöskin videoharrastustani.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline tavallinentaavi

  • Kokelas
  • *
  • Posts: 33
    • View Profile
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #3 on: 14. 04. 2012 14:02 »
Idea on niin hyvä, että Vaasan kaupungin pitäisi maksaa siitä varsinkin jos sivulla saadaan vaasalaiset kiinnostumaan vaaleista ja omasta kaupungistaan.

Offline Henry Eklund

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1871
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #4 on: 14. 04. 2012 17:05 »
Tavallinetaavi on oikeassa eli pieni sponsorointi jota saa kaikenmailman yhdistykset voisi hieman sponssata sivustoa. Tämä foorumi palvelee myös ex Vaasalaisia ympäri mailman ja rahaa jaetaan täysin suruttomasti ympäriinsä. Taitaa Parkkari olla senverran ylpeä ettei mene konttaamaan kaupungin herrojen eteen, paljonko Miratalo ihan esimerkin vuoksi saa vuodessa.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #5 on: 15. 04. 2012 07:07 »
vaasalaisia.info blogs & news sivulta voit tänään tutkia mm. sivuston videotiimin videoita kohdasta "vaasalaisia.info on Veengle" tai Vaasan tärkeimpien fooruameiden eli vaasalaisia.info foorumin, VaasaFoorumin ja Suomi24, Vaasa - sisältöjä.

Vaasa ennen ja nyt-sivustolla on paljon luettavaa ja kanmnanoattoja Vaasasata.  Kokoaelma Vaasaa koskevista uutiasista löytyy kohdasta "Vaasan uutiset - Oodlin.com".

http://paper.li/TapioHeikki/1333881892
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #6 on: 15. 04. 2012 07:07 »
Alussa sain sellaisen käsityksen, että tällaista nettilehteä voisi lukija muokata haluamallaan
tavalla.  Lähdin katselemaan sitä siltä pohjalta.  Rekisteröidyin sisään mutta ymmärsinkö väärin?

Tarkempi tutustuminen näyttää osoittavan ettei sellaista mahdollisuutta ole.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #7 on: 15. 04. 2012 08:08 »
Valitettavasti Paper.li-palvelua voi muokata vain palvelun avaaja.  Jos löydät vastaavan palvelun, jota voi kaikki muokata, niin kerro ihmeessä.  Ongelmaksi muodostuu tietysti moderointi.  

Kannattaa ehkä odottaa rauhassa muutama päivä, niin katsotaan mihin suuntaan tämä muuttuu.

Tiedot vaasalaisesta tarjonnasta ovat hajallaan verkossa ja kestää ennen kuin tärkeämmät ovat löytyneet.

Jos Sinulla Kari on tiedossasi sivu, jonka kannattaa esitellä, niin kerro siitä meilillä.
« Last Edit: 15. 04. 2012 08:08 by vaasalainen »
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Sundin Ukko

  • Vakituinen
  • **
  • Posts: 81
    • View Profile
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #8 on: 15. 04. 2012 12:12 »
Jos kaikki vaasalaiset autokorjaamot olisivat samalla sivulla, nin se olisi tosipalvelua.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #9 on: 16. 04. 2012 06:06 »
Olen tänään koonnut vaasalaisia.info blogs & new-nettilehteen tärkeimpiä vaasalaisia kulttuurikohteita.  Kaikki yhdellä ja samalla sivulla.  Aivan kaikki kohteet eivät lataannu paper.li-palveluun.  Ongelmaa selvitellään.

Tee tutustumisretki vaasalaisiin kulttuurikohgteisiin.

http://paper.li/TapioHeikki/1333881892
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #10 on: 16. 04. 2012 14:02 »
Olen kovasti pettynyt kun kukaan muu kuin minä ei näe miten hieno juttu on  että samaa asiaa koskevat resurssit ovat samalla sivula.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline herkkoo

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 7433
  • Gender: Male
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #11 on: 16. 04. 2012 14:02 »
Olen kovasti pettynyt kun kukaan muu kuin minä ei näe miten hieno juttu on  että samaa asiaa koskevat resurssit ovat samalla sivula.

Ideahan on periaatteessa hyvä mutta ainakin tällaiselle tavalliselle tallaajalle näytti liian sekavalta

.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #12 on: 16. 04. 2012 14:02 »
Tuo on hyvä havainto.  En vain (vielä) tiedä, voiko asialle mitään.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #13 on: 16. 04. 2012 15:03 »

Olen kovasti pettynyt kun kukaan muu kuin minä ei näe miten hieno juttu on  että samaa asiaa koskevat resurssit ovat samalla sivula.


Asiat eivät tapahdu yhdessä yössä.  Tämä kuten kaikki yleensä, vaatii aikaa.

Heti tulee mieleen, että paikallisuutisia sinne voisi saada ja nimeomaan nyt tänään olleesta
mielenosoituksesta Juri Gadarin puolesta olisin halunnut tietää enemmän.  Olen yhä
töissä ja nyt kello on jo yli viiden.  Enää sinne on turha mennä.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #14 on: 16. 04. 2012 16:04 »
Ei tietenkään ole mahdotonta että Juri voisi olla vaasalaisia.info blogs & news sivun ainoa aihe.  Se edellyttää kuitenkin, että tapauksesta  kerrotaan useilla eri sivuilla ja palvelussa:  Pohjalainen, Vasabladet, You Tube, vaasalaisia.info blogi ja foorumi, twitter jne.

Palveluhan toimii niin, että kopioin lähdesivun url-osoitteen paper.li palveluun.   Siis ilman lähdettä ei ole myöskään paper.li linkkiä.

http://paper.li/TapioHeikki/1333881892
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #15 on: 16. 04. 2012 20:08 »
Juri on aiheena sellainen jonka vain vaasalaiset ja vielä enemmän vain sellaiset vanhemmat
ymmärtävät joiden lapsista on  tullut jotain Jurin opetuksen jälkeen.  Itse olen yksi
sellainen vanhempi ja voin olla ylpeä tyttäreni osaamisesta ja siihen on suuri ansio
juuri Jurilla.

En ole ainoa isä jonka tytär tai poika on oppinut soittamaan virtuoosimaisesti Jurin
opetuksen tuloksena.  Meillä on kunnia ja etuoikeus saada Jurin ammattitaito hyödyksi
täällä.  Nyt olemme vaarassa menettää tai olemme jo menettäneet sen.

Nyt voidaan korkeintaa pelastaa enää mitä pelastettavissa on.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #16 on: 17. 04. 2012 06:06 »
vaasalaisia.info blogs  new nettilehti on päivittynyt.  Ny kaivataan sinun vinkkejäsi mielenkiintoisista Vaasaa esittelevistä sivuista ja palveluista.

http://paper.li/TapioHeikki/1333881892
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #17 on: 18. 04. 2012 07:07 »
vaasalaisia.info blogs & news nettilehti on päivitetty.  Jos tiedät mielenkiintoisia sivuja vaasasta niin kerro niistä ylläpidolle: tapio.parkkari(miuku)gmail.com.

http://paper.li/TapioHeikki/1333881892
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Klaus Berg

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 1527
  • Gender: Male
  • Elämä on juoksukilpailu ajan kanssa
    • View Profile
    • Blogi
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #18 on: 18. 04. 2012 12:12 »
Ihmettelen vain miksi tähänkin uhraat Tapio energiaasi. Hajottaa vain fokusta.
Mutta tämä on vain minun mielipide. Jos jotakin tiedän niin se on vähäistä.

Tämän blogin layouttia voisi muuttaa esim tuon projektin mukaiseksi.
Se tuo saman ja enemmän uutta arvoa ja käyttöä.

Blogin etusivun remonttia siis.

Tämänkin softan mitä täällä käytetään kehitys on mennyt paljon eteenpäin.
Sieltä saa äkkiseltään monia uusia pohjia piristämään tätä ankeeta harmautta.



Että rohkeasti vain kokeilemaan eri värejä Tapio !
« Last Edit: 18. 04. 2012 12:12 by Klaus Berg »

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #19 on: 18. 04. 2012 12:12 »
Hienoa Klasu.  Tunnen Drupalin.  Olemme Jussin kanssa keskustelleet etusivun muuttamisesta  wordpressiin tai miksei myös drupaliin.  Kaikki on oikeastaan kiinni vain siitä, miten vanhat jutut ja kuvat saa siirrettyä uuteen softaan.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #20 on: 19. 04. 2012 06:06 »
Vaasan keskustastrategia
Tänään julkaistu Vaasan kaupungin keskustastrateagia pitää sisällään kolme vaihtoehtoa, joista jokainen sisältää suuria rakanteellisia ja toiminnallisia muutoksia nykyiseen elämään kaupungiissa.

Valittiin niista mikä tahansa, tai komprimissa, luvassa on mullistuksia.

Siksi on tärkeätä, että niistä järjestetään laajapohjainen ja perusteellinen kansalaiskeskustelu.

Mm. tästä voit lukea tänään vaasalaisia.info blogs & news nettilehdestä.

http://paper.li/TapioHeikki/1333881892
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #21 on: 19. 04. 2012 14:02 »
Tuoreimmay uutiset päivän aikana:
http://paper.li/TapioHeikki/1333881892
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #22 on: 19. 04. 2012 17:05 »
Tuoreimmay uutiset päivän aikana:
http://paper.li/TapioHeikki/1333881892

Miksei "Videot" osiossa ole vaasalaisia.info:n videoita?
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #23 on: 19. 04. 2012 18:06 »
Kari
vaasalaisia.info videot ovat olleet esillä useana päivänä ja taas huomenna.  Usein sivulla kävijää harmittaa törmätä joka päivä samoihin linkkeihin.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #24 on: 19. 04. 2012 19:07 »
Kari
vaasalaisia.info videot ovat olleet esillä useana päivänä ja taas huomenna.  Usein sivulla kävijää harmittaa törmätä joka päivä samoihin linkkeihin.

Niin.  Onhan siellä nyt esittelyssä video "PASKAT HOUSUUN"

Tiedä sitten millaista kuvaa se antaa esiteltävien videoiden tasosta.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline Kari Lajunen

  • Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Posts: 7818
  • Gender: Male
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • View Profile
    • Oivakaihdin Oy
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #25 on: 19. 04. 2012 19:07 »
Kari
vaasalaisia.info videot ovat olleet esillä useana päivänä ja taas huomenna.  Usein sivulla kävijää harmittaa törmätä joka päivä samoihin linkkeihin.

Noh minua harmittaa törmätä vaasalaisia.infon sivulle missä ei ole vaasalaisia infon videoita.  Videot
ovat suuritöisiä eivätkä ne vaihdu joka päivä.
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #26 on: 20. 04. 2012 06:06 »

Vaasassa järjestetään viikonvaihteessa mm. Pohjanmaan suurmessut ja  Vaasan kirjamessut.  Kuntsin modernin taiteen museossa on mielenkiintoinen näyttely ja luento ja paljon muuta.

Mm. tästä voit lukea tänään vaasalaisia.info blogs & news nettilehdestä.

http://paper.li/TapioHeikki/1333881892
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #27 on: 21. 04. 2012 08:08 »
vaasalaisia.infon blogs  news nettilehti on päivitetty:
http://paper.li/TapioHeikki/1333881892
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #28 on: 22. 04. 2012 09:09 »
vaasalaisia-infon Daily blogs & news on päivitety tämän päivän osalta:
http://paper.li/TapioHeikki/1333881892
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: vaasalaisia Daily blogs & news
« Reply #29 on: 23. 04. 2012 06:06 »
Vaasalaisia Daily blogs & news on päivitetty tämän päivän osalta.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.